16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

3 ferits per gas pebre en una baralla que obliga a desallotjar l’estació de la plaça d’Espanya

Metrovalencia | EP

 

Una baralla ha obligat a desallotjar les instal·lacions de l’estació de metro de la plaça d’Espanya de València. Els fets s’han produït cap a les 06.15 hores de la matinada d’este diumenge, segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

Un grup de jóvens que havien eixit d’una discoteca pròxima s’han vist involucrats en una baralla en l’estació. En un moment, un d’ells ha tirat gas pebre, que ha afectat algunes persones que es trobaven en l’estació. Des del lloc de comandament d’FGV han avisat als servicis d’emergència, que s’han traslladat a l’estació. 

 

Per a eliminar els efectes del gas pebre s’ha procedit a posar en marxa el sistema de ventilació dels túnels i s’ha desallotjat a mig centenar de persones que estaven en l’estació. Quinze minuts després, el servici de metro s’ha représ amb normalitat.

 

Els servicis d’emergència han atés tres persones afectades pel gas pebre, que han sigut traslladades a un centre hospitalari. No s’ha detingut a cap persona, ja que els jóvens involucrats en la baralla ja se n’havien anat quan han arribat els agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre

La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.