3 ferits per gas pebre en una baralla que obliga a desallotjar l’estació de la plaça d’Espanya

Metrovalencia | EP

 

Una baralla ha obligat a desallotjar les instal·lacions de l’estació de metro de la plaça d’Espanya de València. Els fets s’han produït cap a les 06.15 hores de la matinada d’este diumenge, segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

Un grup de jóvens que havien eixit d’una discoteca pròxima s’han vist involucrats en una baralla en l’estació. En un moment, un d’ells ha tirat gas pebre, que ha afectat algunes persones que es trobaven en l’estació. Des del lloc de comandament d’FGV han avisat als servicis d’emergència, que s’han traslladat a l’estació. 

 

Per a eliminar els efectes del gas pebre s’ha procedit a posar en marxa el sistema de ventilació dels túnels i s’ha desallotjat a mig centenar de persones que estaven en l’estació. Quinze minuts després, el servici de metro s’ha représ amb normalitat.

 

Els servicis d’emergència han atés tres persones afectades pel gas pebre, que han sigut traslladades a un centre hospitalari. No s’ha detingut a cap persona, ja que els jóvens involucrats en la baralla ja se n’havien anat quan han arribat els agents.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.