3 ferits per gas pebre en una baralla que obliga a desallotjar l’estació de la plaça d’Espanya

Metrovalencia | EP

 

Una baralla ha obligat a desallotjar les instal·lacions de l’estació de metro de la plaça d’Espanya de València. Els fets s’han produït cap a les 06.15 hores de la matinada d’este diumenge, segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

Un grup de jóvens que havien eixit d’una discoteca pròxima s’han vist involucrats en una baralla en l’estació. En un moment, un d’ells ha tirat gas pebre, que ha afectat algunes persones que es trobaven en l’estació. Des del lloc de comandament d’FGV han avisat als servicis d’emergència, que s’han traslladat a l’estació. 

 

Per a eliminar els efectes del gas pebre s’ha procedit a posar en marxa el sistema de ventilació dels túnels i s’ha desallotjat a mig centenar de persones que estaven en l’estació. Quinze minuts després, el servici de metro s’ha représ amb normalitat.

 

Els servicis d’emergència han atés tres persones afectades pel gas pebre, que han sigut traslladades a un centre hospitalari. No s’ha detingut a cap persona, ja que els jóvens involucrats en la baralla ja se n’havien anat quan han arribat els agents.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència