Dona borratxa abandona al seu net, de 2 anys, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 19.30 hores, en el districte del Marítim de la Ciutat de València a una dona de 50 anys, d’origen rus, com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor d’edat, el seu net de dos anyets d’edat.

 

Els agents que estaven patrullant la zona van ser avisats per a anar al lloc dels fets, a on hi havia una dona inconscient, en una casa, al costat d’un bebé de dos anys. La policia havia sigut avisada per un veí que havia vist com un home havia tret d’un cotxe a la dona –veïna del barri–, ja inconscient. Una volta allí, amb l’ajuda d’uns quants veïns la van dur a casa, en companyia del seu net.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els policies arribaren, van vore a la dona estesa en terra i, quan intentaren despertar-la mentres li feien preguntes, no només no contestava res comprensible sinó que, a demés, es va posar agressiva. En eixe moment, van avisar als servicis sanitaris per a que acudiren a la zona.

 

Un desconegut la porta a casa en cotxe inconscient

Les investigacions policials han descobert que l’home que havia dut a la dona a casa, l’acabava de conéixer en la platja. Arran d’això, i com ella estava borratxa, va portar en el cotxe d’ella a la dona i al seu net, com a favor. Una volta allí, entre uns quants veïns l’havien entrat en casa i el ‘conductor’ se’n va anar.

 

La dona, per la seua part, va insultar als sanitaris i als policies i, a estos últims, també els va agredir amb puntades de peu. Per tot això, li van injectar un tranquil·litzant. Després d’això, han dut al bebé a la Fiscalia de Menors que ha ordenat que s’ingresse al xiquet en un centre de protecció de menors de València.

 

Paral·lelament, la iaia del menor ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’abandonament. Després de prendre-li declaració, ha sigut posada en llibertat i té l’obligació de presentar-se en seu judicial quan siga requerida. Es desconeix que ha passat amb els pares del menut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.