Dona borratxa abandona al seu net, de 2 anys, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 19.30 hores, en el districte del Marítim de la Ciutat de València a una dona de 50 anys, d’origen rus, com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor d’edat, el seu net de dos anyets d’edat.

 

Els agents que estaven patrullant la zona van ser avisats per a anar al lloc dels fets, a on hi havia una dona inconscient, en una casa, al costat d’un bebé de dos anys. La policia havia sigut avisada per un veí que havia vist com un home havia tret d’un cotxe a la dona –veïna del barri–, ja inconscient. Una volta allí, amb l’ajuda d’uns quants veïns la van dur a casa, en companyia del seu net.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els policies arribaren, van vore a la dona estesa en terra i, quan intentaren despertar-la mentres li feien preguntes, no només no contestava res comprensible sinó que, a demés, es va posar agressiva. En eixe moment, van avisar als servicis sanitaris per a que acudiren a la zona.

 

Un desconegut la porta a casa en cotxe inconscient

Les investigacions policials han descobert que l’home que havia dut a la dona a casa, l’acabava de conéixer en la platja. Arran d’això, i com ella estava borratxa, va portar en el cotxe d’ella a la dona i al seu net, com a favor. Una volta allí, entre uns quants veïns l’havien entrat en casa i el ‘conductor’ se’n va anar.

 

La dona, per la seua part, va insultar als sanitaris i als policies i, a estos últims, també els va agredir amb puntades de peu. Per tot això, li van injectar un tranquil·litzant. Després d’això, han dut al bebé a la Fiscalia de Menors que ha ordenat que s’ingresse al xiquet en un centre de protecció de menors de València.

 

Paral·lelament, la iaia del menor ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’abandonament. Després de prendre-li declaració, ha sigut posada en llibertat i té l’obligació de presentar-se en seu judicial quan siga requerida. Es desconeix que ha passat amb els pares del menut.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.