Dona borratxa abandona al seu net, de 2 anys, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 19.30 hores, en el districte del Marítim de la Ciutat de València a una dona de 50 anys, d’origen rus, com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor d’edat, el seu net de dos anyets d’edat.

 

Els agents que estaven patrullant la zona van ser avisats per a anar al lloc dels fets, a on hi havia una dona inconscient, en una casa, al costat d’un bebé de dos anys. La policia havia sigut avisada per un veí que havia vist com un home havia tret d’un cotxe a la dona –veïna del barri–, ja inconscient. Una volta allí, amb l’ajuda d’uns quants veïns la van dur a casa, en companyia del seu net.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els policies arribaren, van vore a la dona estesa en terra i, quan intentaren despertar-la mentres li feien preguntes, no només no contestava res comprensible sinó que, a demés, es va posar agressiva. En eixe moment, van avisar als servicis sanitaris per a que acudiren a la zona.

 

Un desconegut la porta a casa en cotxe inconscient

Les investigacions policials han descobert que l’home que havia dut a la dona a casa, l’acabava de conéixer en la platja. Arran d’això, i com ella estava borratxa, va portar en el cotxe d’ella a la dona i al seu net, com a favor. Una volta allí, entre uns quants veïns l’havien entrat en casa i el ‘conductor’ se’n va anar.

 

La dona, per la seua part, va insultar als sanitaris i als policies i, a estos últims, també els va agredir amb puntades de peu. Per tot això, li van injectar un tranquil·litzant. Després d’això, han dut al bebé a la Fiscalia de Menors que ha ordenat que s’ingresse al xiquet en un centre de protecció de menors de València.

 

Paral·lelament, la iaia del menor ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’abandonament. Després de prendre-li declaració, ha sigut posada en llibertat i té l’obligació de presentar-se en seu judicial quan siga requerida. Es desconeix que ha passat amb els pares del menut.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.