Dona borratxa abandona al seu net, de 2 anys, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 19.30 hores, en el districte del Marítim de la Ciutat de València a una dona de 50 anys, d’origen rus, com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor d’edat, el seu net de dos anyets d’edat.

 

Els agents que estaven patrullant la zona van ser avisats per a anar al lloc dels fets, a on hi havia una dona inconscient, en una casa, al costat d’un bebé de dos anys. La policia havia sigut avisada per un veí que havia vist com un home havia tret d’un cotxe a la dona –veïna del barri–, ja inconscient. Una volta allí, amb l’ajuda d’uns quants veïns la van dur a casa, en companyia del seu net.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els policies arribaren, van vore a la dona estesa en terra i, quan intentaren despertar-la mentres li feien preguntes, no només no contestava res comprensible sinó que, a demés, es va posar agressiva. En eixe moment, van avisar als servicis sanitaris per a que acudiren a la zona.

 

Un desconegut la porta a casa en cotxe inconscient

Les investigacions policials han descobert que l’home que havia dut a la dona a casa, l’acabava de conéixer en la platja. Arran d’això, i com ella estava borratxa, va portar en el cotxe d’ella a la dona i al seu net, com a favor. Una volta allí, entre uns quants veïns l’havien entrat en casa i el ‘conductor’ se’n va anar.

 

La dona, per la seua part, va insultar als sanitaris i als policies i, a estos últims, també els va agredir amb puntades de peu. Per tot això, li van injectar un tranquil·litzant. Després d’això, han dut al bebé a la Fiscalia de Menors que ha ordenat que s’ingresse al xiquet en un centre de protecció de menors de València.

 

Paral·lelament, la iaia del menor ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’abandonament. Després de prendre-li declaració, ha sigut posada en llibertat i té l’obligació de presentar-se en seu judicial quan siga requerida. Es desconeix que ha passat amb els pares del menut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.

Una foradada per la pluja en l’A-7 a Rafelbunyol provoca retencions de fins a 7 km

La solsida del ferm va obligar a tancar el carril dret i el central i només se circula per l'esquerre en sentit Alacant. La DGT treballa en una solució definitiva.

Sarabia defén a Rafa Mir: tranquil i decidit a demostrar la seua innocència

Eder Sarabia assegura que Rafa Mir està seré i decidit a defendre la seua innocència després de la petició fiscal de 10 anys i sis mesos. El tècnic afirma que les seues alineacions es basaran en el rendiment i defén al davanter davant les acusacions de racisme.

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.