Dona borratxa abandona al seu net, de 2 anys, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 19.30 hores, en el districte del Marítim de la Ciutat de València a una dona de 50 anys, d’origen rus, com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor d’edat, el seu net de dos anyets d’edat.

 

Els agents que estaven patrullant la zona van ser avisats per a anar al lloc dels fets, a on hi havia una dona inconscient, en una casa, al costat d’un bebé de dos anys. La policia havia sigut avisada per un veí que havia vist com un home havia tret d’un cotxe a la dona –veïna del barri–, ja inconscient. Una volta allí, amb l’ajuda d’uns quants veïns la van dur a casa, en companyia del seu net.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els policies arribaren, van vore a la dona estesa en terra i, quan intentaren despertar-la mentres li feien preguntes, no només no contestava res comprensible sinó que, a demés, es va posar agressiva. En eixe moment, van avisar als servicis sanitaris per a que acudiren a la zona.

 

Un desconegut la porta a casa en cotxe inconscient

Les investigacions policials han descobert que l’home que havia dut a la dona a casa, l’acabava de conéixer en la platja. Arran d’això, i com ella estava borratxa, va portar en el cotxe d’ella a la dona i al seu net, com a favor. Una volta allí, entre uns quants veïns l’havien entrat en casa i el ‘conductor’ se’n va anar.

 

La dona, per la seua part, va insultar als sanitaris i als policies i, a estos últims, també els va agredir amb puntades de peu. Per tot això, li van injectar un tranquil·litzant. Després d’això, han dut al bebé a la Fiscalia de Menors que ha ordenat que s’ingresse al xiquet en un centre de protecció de menors de València.

 

Paral·lelament, la iaia del menor ha sigut detinguda per un presumpte delicte d’abandonament. Després de prendre-li declaració, ha sigut posada en llibertat i té l’obligació de presentar-se en seu judicial quan siga requerida. Es desconeix que ha passat amb els pares del menut.

Últimes notícies

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.