Uns xics bolquen un lavabo portàtil amb un altre jove dins en Onda

Un grup de xics ha bolcat un lavabo portàtil amb un altre jove dins, mentres riuen, com es pot vore en el vídeo que ha compartit la Policia Local d’Onda en la xarxa social Twitter. Els fets es van produir durant la celebració de la Fira d’Onda, una localitat de la Plana Baixa (Castelló), a finals d’este passat mes d’octubre. 

 

En les imàtgens es pot vore com els xics deixen el bany cap per avall, pel que l’aigua del lavabo se n’ix pel sostre, mentres el xic continua dins. A més a més, la ‘víctima’ ha resultat ser amic dels qui bolcaren el lavabo i els que gravaven, ja que, al final del vídeo, ix ell mateix rient-se’n

 

La Policia Local d’Onda ha volgut denunciar a través de Twitter estos actes vandàlics, ja que podria haver passat alguna desgràcia i ha afirmat que «hi ha moltes maneres de divertir-se… i esta no és una d’elles».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.

Cau una xarxa que va defraudar 32,8 milions amb el comerç de begudes alcohòliques

L'Agència Tributària i la Policia Nacional han desmantellat una xarxa que utilitzava empreses pantalla i factures falses per a defraudar 32,8 milions d'euros en el comerç de begudes alcohòliques entre 2019 i 2025.

La plantilla de CaixaBank va a la vaga per a denunciar la pressió comercial i exigir canvis laborals

La plantilla de CaixaBank secunda una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial, la sobrecàrrega de treball i el seu impacte en la salut mental.

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.