Ahir a la matinada els Bombers van ser alertats per veïns de Dénia per un estrany succés; segons sembla eixia fum de les parets d'una casa però sense haver-hi cap tipus de flama que indicara que hi havia un incendi. Es desconeix per què les parets interiors de la casa, situada en l'extraradi de la localitat van començar a traure fum però el cert era que el fum emanava dels murs de la vivenda i a més tenia una elevada temperatura. Per a sufocar eixe 'incendi invisible' acudiren un vehicle de primera eixida i un altre de prefectura del parc de bombers de Dénia. Els bombers van fer un xicotet fora per a comprovar que dins de les parets hi havia efectivament flama. Es baralla que les flames de la xemeneia incendiaren l'aïllant interior dels envans i que arran d'això s'originara l'incendi interior, el qual, de no haver-se detectat a temps, podria haver calcinat la casa. La intervenció dels bombers, no va ser a pesar d'això fàcil i va començar a les 1.56 hores de la matinada i va finalitzar passades les 3 hores.
Últimes notícies
Successos
La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana
Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.
Successos
Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís
La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.
Successos
Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos
L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.
Oratge
Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior
La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.
Esports
Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc
Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.
Esports
Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València
Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.
Esports
El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga
El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.
Esports
Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca
Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.







