Vora les 05.30 hores de la matinada d'este dimarts, 19 de desembre, s'ha iniciat un incendi en els camins El Poeta i El Mojón subicat entre les localitats de Granja de Rocamora i San Isidro. Es tracta d'una superfície de canyes i fins al moment ha afectat a quatre hectàres. Els efectius dels bombers estan treballant, ja que el focus del foc es troba a tan sols un quilòmetre de les vies del tren i estan evitant que es propague fins a la via ferroviària. Fins al lloc del succés s'han traslladat vehicles d'Elx, Orihuela i en els pròxims minuts es traslladaran brigades dels Parcs de Tibi i Xixona tal com recull 'Vegabajadigital.com'. Seguirà ampliació.
Últimes notícies
Successos
La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre
La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.
Esports
Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga
Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.
Esports
Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València
El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.
Esports
Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió
Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.
Salut
Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana
La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.
Economia
La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB
La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.
Economia
La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers
La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.
Esports
Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP
Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.




