12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Troben a Nerea Ruiz, de 16 anys, desapareguda el dia 4 en Massamagrell

Nerea Ruiz desapareguda

Imatge de Nerea Ruiz, desapareguda de 16 anys de Massamagrell | Protecció Civil de Massamagrell

 

ACTUALITZAT 09/10/2019. Finalment, han trobat a Nerea, la menor desapareguda el divendres dia 4. Tal com ha informat l’Ajuntament de Massamagrell en les seues xarxes socials, la menor ha tornat a casa i es troba bé. Gràcies a tots per ajudar en la difusió de la notícia.

 

 

Desapareguda el divendres 4 d’octubre

Nerea Ruiz Gabarron ha desaparegut en Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord, segons ha informat avançat ‘Horta Noticias’. La menor, de 16 anys i complexió normal, fa 1,65 metres d’altura i té el monyo de color castany clar i llarg. En el moment de la desaparició portava un vaquer llarg i unes sabatilles negres.

 

L’última volta que se la va vore va ser en l’estació del Metro de Foios, a les 12.30 hores del migdia, el dia 4 d’octubre. La família té l’esperança que se n’haja anat amb una amiga, potser a Madrid, per això confien en poder rebre qualsevol informació que els confirme esta suposició i els deixe més tranquils.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar a la Policia Nacional 091, a la Policia Local de Massamagrell 900 924 900 o al 112, Emergències.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.