Troben a Nerea Ruiz, de 16 anys, desapareguda el dia 4 en Massamagrell

Nerea Ruiz desapareguda

Imatge de Nerea Ruiz, desapareguda de 16 anys de Massamagrell | Protecció Civil de Massamagrell

 

ACTUALITZAT 09/10/2019. Finalment, han trobat a Nerea, la menor desapareguda el divendres dia 4. Tal com ha informat l’Ajuntament de Massamagrell en les seues xarxes socials, la menor ha tornat a casa i es troba bé. Gràcies a tots per ajudar en la difusió de la notícia.

 

 

Desapareguda el divendres 4 d’octubre

Nerea Ruiz Gabarron ha desaparegut en Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord, segons ha informat avançat ‘Horta Noticias’. La menor, de 16 anys i complexió normal, fa 1,65 metres d’altura i té el monyo de color castany clar i llarg. En el moment de la desaparició portava un vaquer llarg i unes sabatilles negres.

 

L’última volta que se la va vore va ser en l’estació del Metro de Foios, a les 12.30 hores del migdia, el dia 4 d’octubre. La família té l’esperança que se n’haja anat amb una amiga, potser a Madrid, per això confien en poder rebre qualsevol informació que els confirme esta suposició i els deixe més tranquils.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar a la Policia Nacional 091, a la Policia Local de Massamagrell 900 924 900 o al 112, Emergències.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.