Troben a Nerea Ruiz, de 16 anys, desapareguda el dia 4 en Massamagrell

Nerea Ruiz desapareguda

Imatge de Nerea Ruiz, desapareguda de 16 anys de Massamagrell | Protecció Civil de Massamagrell

 

ACTUALITZAT 09/10/2019. Finalment, han trobat a Nerea, la menor desapareguda el divendres dia 4. Tal com ha informat l’Ajuntament de Massamagrell en les seues xarxes socials, la menor ha tornat a casa i es troba bé. Gràcies a tots per ajudar en la difusió de la notícia.

 

 

Desapareguda el divendres 4 d’octubre

Nerea Ruiz Gabarron ha desaparegut en Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord, segons ha informat avançat ‘Horta Noticias’. La menor, de 16 anys i complexió normal, fa 1,65 metres d’altura i té el monyo de color castany clar i llarg. En el moment de la desaparició portava un vaquer llarg i unes sabatilles negres.

 

L’última volta que se la va vore va ser en l’estació del Metro de Foios, a les 12.30 hores del migdia, el dia 4 d’octubre. La família té l’esperança que se n’haja anat amb una amiga, potser a Madrid, per això confien en poder rebre qualsevol informació que els confirme esta suposició i els deixe més tranquils.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar a la Policia Nacional 091, a la Policia Local de Massamagrell 900 924 900 o al 112, Emergències.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.