Troben a Nerea Ruiz, de 16 anys, desapareguda el dia 4 en Massamagrell

Nerea Ruiz desapareguda

Imatge de Nerea Ruiz, desapareguda de 16 anys de Massamagrell | Protecció Civil de Massamagrell

 

ACTUALITZAT 09/10/2019. Finalment, han trobat a Nerea, la menor desapareguda el divendres dia 4. Tal com ha informat l’Ajuntament de Massamagrell en les seues xarxes socials, la menor ha tornat a casa i es troba bé. Gràcies a tots per ajudar en la difusió de la notícia.

 

 

Desapareguda el divendres 4 d’octubre

Nerea Ruiz Gabarron ha desaparegut en Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord, segons ha informat avançat ‘Horta Noticias’. La menor, de 16 anys i complexió normal, fa 1,65 metres d’altura i té el monyo de color castany clar i llarg. En el moment de la desaparició portava un vaquer llarg i unes sabatilles negres.

 

L’última volta que se la va vore va ser en l’estació del Metro de Foios, a les 12.30 hores del migdia, el dia 4 d’octubre. La família té l’esperança que se n’haja anat amb una amiga, potser a Madrid, per això confien en poder rebre qualsevol informació que els confirme esta suposició i els deixe més tranquils.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar a la Policia Nacional 091, a la Policia Local de Massamagrell 900 924 900 o al 112, Emergències.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder