Detingut per col·locar una càmera en els lavabos del seu lloc de treball en València

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement de què s’havia posat una càmera que apuntava cap al vàter en els lavabos unisex del personal, per part, presumptament, d’un dels treballadors, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Després de ser descobert, l’ara detingut va col·locar de nou la càmera, esta volta amagada dins d’un casc de moto. Finalment, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

El detingut no té antecedents i ha sigut posat en llibertat després de ser escoltat en declaració i advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El professorat torna als carrers de València mentres Educació els cita a negociar demà

Milers de docents de l’ensenyament públic no universitari es manifesten a València en el 19é dia lectiu de vaga indefinida, mentre la Conselleria d’Educació els convoca a una nova mesa sectorial este divendres.

Papi Robles augura que Mónica Oltra serà la pròxima alcaldessa de València

La portaveu de Compromís a lAjuntament de València, Papi Robles, dona per fet que Mónica Oltra encapçalarà la candidatura municipal i assegura que la coalició ja ha posat en marxa els tràmits interns per a ratificar-la.

Bernabé replica a Catalá per l’acampada de docents: No sóc una governadora civil

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, defensa la protesta docent a la plaça de la Verge i acusa l’alcaldessa Maria José Catalá de reclamar actuacions pròpies d’una governadora civil dels temps que ella enyora.

Irene Montero reclama recuperar des del carrer el rumb que veu perdut en el Govern de Sánchez

La dirigent de Podemos i eurodiputada Irene Montero acusa el Govern de Pedro Sánchez d'estar podrit i d'haver perdut el lideratge progressista, i apel·la a recuperar el rumb amb mobilitzacions als carrers, en el marc de la vaga indefinida de docents a València.

Educació cita els sindicats docents a una nova reunió de negociació este divendres

La Conselleria d'Educació ha convocat per a este divendres a les 16.00 hores una nova reunió de la mesa de negociació amb els sindicats docents, en plena vaga indefinida del professorat de l'ensenyament públic no universitari, que complirà la seua vintena jornada lectiva.

Braxton Key avisa: cal començar els quarts de final amb més intensitat

Braxton Key, ala-pivot del Valencia Basket, reclama començar amb més energia el segon partit de quarts de final de la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao Basket després d’haver hagut de remuntar en el tram final del primer duel.

València es vesteix de flors pels 700 anys del Corpus amb un tapís de 180 quilos

València celebra els 700 anys del Corpus Christi amb una decoració floral especial al recorregut de la processó i un gran tapís commemoratiu de 180 quilos de flor a la façana de la Basílica de la Mare de Déu.

Un València Basket en alerta busca sentenciar el passi a semifinals a Miribilla

El València Basket visita este divendres Miribilla per enfrontar-se al Surne Bilbao Basket en el segon partit dels quarts de final de la Lliga Endesa, amb avantatge a la sèrie i opcions de tancar el passi a semifinals per la via ràpida.