Cancel·lats 5 trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i Alcúdia de Crespins

Renfe ha cancel·lat aquest matí, entre les 6:00 i les 9:00 hores, cinc trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i L'Alcudia de Crespins per problemes logístics de material, segons ha informat Renfe. Per tant deixant afectades moltes persones amb destinació de les comarques de Plana Alta, la Safor i la Costera; passant, respectivament, per les comarques que circula.

Renfe diu que quinze minuts més tard han passat els següents trens

  

S'han suprimit tres trens de la línia C6 entre València i Castelló, un de la C1 Gandia-València i un altre de la C2 entre L'Alcudia i València.

  

Renfe ha indicat que els viatgers han pogut realitzar els seus trajectes quinze minuts més tard en altres serveis, i ha recordat que les cinc cancel·lacions s'han produït respecte a quasi noranta circulacions que hi ha programades a primera hora del matí.

Els usuaris de Renfe han mostrat a l’estació del Nord protestes i les primeres queixes després que segons ells «ja porten molts dies des de fa mesos no eixint algun tren o eixint en retard», a més declaren que «això passa sovint en els trens de rodalies destinació l’Alcúdia de Crespins, exactament el de les 7:23 hores».

Renfe ve d’una vaga convocada pel sindicat CGT

Renfe va cancel·lar la circulació de 295 trens el passat dimecres, 31 d'octubre, davant la jornada de vaga convocada per part del sindicat CGT que va coincidir amb la 'operació eixida' del pont de Tots els Sants. Del total de cancel·lacions, 87 corresponen a trens AVE i Llarga Distància i els 208 restants, a serveis de Mitja Distància (regionals).

Renfe va cancel·lar 16 dels 90 trens de llarga distància i AVE que hi havien programats per al 31 d'octubre, a la Comunitat Valenciana. Mentre que de llarga distància i AVE circularan 74 trens, un 85% de l'oferta, no vàren tindre la mateixa sort els trens de rodalies de la Comunitat que només vàren circular el 75% en hora punt i baixaren fins el 50% durant la resta del dia. Els trens de mitja distància no vàren tindre un poc més de sort perquè es van suprimir el 35% dels serveis ofertats.

Últimes notícies

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.