Cancel·lats 5 trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i Alcúdia de Crespins

Renfe ha cancel·lat aquest matí, entre les 6:00 i les 9:00 hores, cinc trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i L'Alcudia de Crespins per problemes logístics de material, segons ha informat Renfe. Per tant deixant afectades moltes persones amb destinació de les comarques de Plana Alta, la Safor i la Costera; passant, respectivament, per les comarques que circula.

Renfe diu que quinze minuts més tard han passat els següents trens

  

S'han suprimit tres trens de la línia C6 entre València i Castelló, un de la C1 Gandia-València i un altre de la C2 entre L'Alcudia i València.

  

Renfe ha indicat que els viatgers han pogut realitzar els seus trajectes quinze minuts més tard en altres serveis, i ha recordat que les cinc cancel·lacions s'han produït respecte a quasi noranta circulacions que hi ha programades a primera hora del matí.

Els usuaris de Renfe han mostrat a l’estació del Nord protestes i les primeres queixes després que segons ells «ja porten molts dies des de fa mesos no eixint algun tren o eixint en retard», a més declaren que «això passa sovint en els trens de rodalies destinació l’Alcúdia de Crespins, exactament el de les 7:23 hores».

Renfe ve d’una vaga convocada pel sindicat CGT

Renfe va cancel·lar la circulació de 295 trens el passat dimecres, 31 d'octubre, davant la jornada de vaga convocada per part del sindicat CGT que va coincidir amb la 'operació eixida' del pont de Tots els Sants. Del total de cancel·lacions, 87 corresponen a trens AVE i Llarga Distància i els 208 restants, a serveis de Mitja Distància (regionals).

Renfe va cancel·lar 16 dels 90 trens de llarga distància i AVE que hi havien programats per al 31 d'octubre, a la Comunitat Valenciana. Mentre que de llarga distància i AVE circularan 74 trens, un 85% de l'oferta, no vàren tindre la mateixa sort els trens de rodalies de la Comunitat que només vàren circular el 75% en hora punt i baixaren fins el 50% durant la resta del dia. Els trens de mitja distància no vàren tindre un poc més de sort perquè es van suprimir el 35% dels serveis ofertats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.