Cancel·lats 5 trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i Alcúdia de Crespins

Renfe ha cancel·lat aquest matí, entre les 6:00 i les 9:00 hores, cinc trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i L'Alcudia de Crespins per problemes logístics de material, segons ha informat Renfe. Per tant deixant afectades moltes persones amb destinació de les comarques de Plana Alta, la Safor i la Costera; passant, respectivament, per les comarques que circula.

Renfe diu que quinze minuts més tard han passat els següents trens

  

S'han suprimit tres trens de la línia C6 entre València i Castelló, un de la C1 Gandia-València i un altre de la C2 entre L'Alcudia i València.

  

Renfe ha indicat que els viatgers han pogut realitzar els seus trajectes quinze minuts més tard en altres serveis, i ha recordat que les cinc cancel·lacions s'han produït respecte a quasi noranta circulacions que hi ha programades a primera hora del matí.

Els usuaris de Renfe han mostrat a l’estació del Nord protestes i les primeres queixes després que segons ells «ja porten molts dies des de fa mesos no eixint algun tren o eixint en retard», a més declaren que «això passa sovint en els trens de rodalies destinació l’Alcúdia de Crespins, exactament el de les 7:23 hores».

Renfe ve d’una vaga convocada pel sindicat CGT

Renfe va cancel·lar la circulació de 295 trens el passat dimecres, 31 d'octubre, davant la jornada de vaga convocada per part del sindicat CGT que va coincidir amb la 'operació eixida' del pont de Tots els Sants. Del total de cancel·lacions, 87 corresponen a trens AVE i Llarga Distància i els 208 restants, a serveis de Mitja Distància (regionals).

Renfe va cancel·lar 16 dels 90 trens de llarga distància i AVE que hi havien programats per al 31 d'octubre, a la Comunitat Valenciana. Mentre que de llarga distància i AVE circularan 74 trens, un 85% de l'oferta, no vàren tindre la mateixa sort els trens de rodalies de la Comunitat que només vàren circular el 75% en hora punt i baixaren fins el 50% durant la resta del dia. Els trens de mitja distància no vàren tindre un poc més de sort perquè es van suprimir el 35% dels serveis ofertats.

Últimes notícies

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.