Cancel·lats 5 trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i Alcúdia de Crespins

Renfe ha cancel·lat aquest matí, entre les 6:00 i les 9:00 hores, cinc trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i L'Alcudia de Crespins per problemes logístics de material, segons ha informat Renfe. Per tant deixant afectades moltes persones amb destinació de les comarques de Plana Alta, la Safor i la Costera; passant, respectivament, per les comarques que circula.

Renfe diu que quinze minuts més tard han passat els següents trens

  

S'han suprimit tres trens de la línia C6 entre València i Castelló, un de la C1 Gandia-València i un altre de la C2 entre L'Alcudia i València.

  

Renfe ha indicat que els viatgers han pogut realitzar els seus trajectes quinze minuts més tard en altres serveis, i ha recordat que les cinc cancel·lacions s'han produït respecte a quasi noranta circulacions que hi ha programades a primera hora del matí.

Els usuaris de Renfe han mostrat a l’estació del Nord protestes i les primeres queixes després que segons ells «ja porten molts dies des de fa mesos no eixint algun tren o eixint en retard», a més declaren que «això passa sovint en els trens de rodalies destinació l’Alcúdia de Crespins, exactament el de les 7:23 hores».

Renfe ve d’una vaga convocada pel sindicat CGT

Renfe va cancel·lar la circulació de 295 trens el passat dimecres, 31 d'octubre, davant la jornada de vaga convocada per part del sindicat CGT que va coincidir amb la 'operació eixida' del pont de Tots els Sants. Del total de cancel·lacions, 87 corresponen a trens AVE i Llarga Distància i els 208 restants, a serveis de Mitja Distància (regionals).

Renfe va cancel·lar 16 dels 90 trens de llarga distància i AVE que hi havien programats per al 31 d'octubre, a la Comunitat Valenciana. Mentre que de llarga distància i AVE circularan 74 trens, un 85% de l'oferta, no vàren tindre la mateixa sort els trens de rodalies de la Comunitat que només vàren circular el 75% en hora punt i baixaren fins el 50% durant la resta del dia. Els trens de mitja distància no vàren tindre un poc més de sort perquè es van suprimir el 35% dels serveis ofertats.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.