Cancel·lats 5 trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i Alcúdia de Crespins

Renfe ha cancel·lat aquest matí, entre les 6:00 i les 9:00 hores, cinc trens de rodalies de les línies de Castelló, Gandia i L'Alcudia de Crespins per problemes logístics de material, segons ha informat Renfe. Per tant deixant afectades moltes persones amb destinació de les comarques de Plana Alta, la Safor i la Costera; passant, respectivament, per les comarques que circula.

Renfe diu que quinze minuts més tard han passat els següents trens

  

S'han suprimit tres trens de la línia C6 entre València i Castelló, un de la C1 Gandia-València i un altre de la C2 entre L'Alcudia i València.

  

Renfe ha indicat que els viatgers han pogut realitzar els seus trajectes quinze minuts més tard en altres serveis, i ha recordat que les cinc cancel·lacions s'han produït respecte a quasi noranta circulacions que hi ha programades a primera hora del matí.

Els usuaris de Renfe han mostrat a l’estació del Nord protestes i les primeres queixes després que segons ells «ja porten molts dies des de fa mesos no eixint algun tren o eixint en retard», a més declaren que «això passa sovint en els trens de rodalies destinació l’Alcúdia de Crespins, exactament el de les 7:23 hores».

Renfe ve d’una vaga convocada pel sindicat CGT

Renfe va cancel·lar la circulació de 295 trens el passat dimecres, 31 d'octubre, davant la jornada de vaga convocada per part del sindicat CGT que va coincidir amb la 'operació eixida' del pont de Tots els Sants. Del total de cancel·lacions, 87 corresponen a trens AVE i Llarga Distància i els 208 restants, a serveis de Mitja Distància (regionals).

Renfe va cancel·lar 16 dels 90 trens de llarga distància i AVE que hi havien programats per al 31 d'octubre, a la Comunitat Valenciana. Mentre que de llarga distància i AVE circularan 74 trens, un 85% de l'oferta, no vàren tindre la mateixa sort els trens de rodalies de la Comunitat que només vàren circular el 75% en hora punt i baixaren fins el 50% durant la resta del dia. Els trens de mitja distància no vàren tindre un poc més de sort perquè es van suprimir el 35% dels serveis ofertats.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.