El carrer Marrajo d’Alacant és el més car de la Comunitat Valenciana

 

El carrer Marrajo d’Alacant és el carrer més car de la Comunitat Valenciana, on es demana una mitjana de 2.148.611 euros a qui vulga fer-se amb una de les seues cases, segons l’estudi dels carrers més cars per a comprar realitzat pel portal immobiliari Idealista.

    

Els carrers amb els habitatges més cars del mercat espanyol es repartixen entre la urbanització madrilenya de La Moraleja (Alcobendas), Barcelona i Benahavís (Màlaga), on els preus mitjans ronden els 6.000.000 euros, segons un estudi d’Idealista.

La urbanització madrilenya La Moraleja en el pòdium

  

Liderant els carrers amb els habitatges més cars d’Espanya, es troba el ‘Camino del Sud’, situat a la urbanització madrilenya de La Moraleja, a Alcobendas, on els propietaris demanen una mitjana de 5.987.000 euros a qui vulga fer-se amb un dels seus luxosos xalets.

  

En el segon lloc del rànquing se situa el ‘Paseo de la Marquesa’ vídua d’Aldama, també a la urbanització de La Moraleja, amb un preu mitjà de 5.963.323 euros, un poc més elevat que el de l’Avinguda del Tibidabo, en la part alta de Barcelona, que ocupa el tercer lloc.

  

Per damunt dels cinc milions estan les urbanitzacions malaguenyes de ‘Coto Zagaleta’ (5.729.500 euros) i ‘Los Monteros’ (5.448.000 euros), a més del carrer Encinas de Pozuelo de Alarcón (5.022.000 euros) a Madrid. Els seguixen dos avingudes de Sant Andreu de Llavaneres a Barcelona: Supermaresme(4.528.781 euros) i Rocaferrera (4.404.000 euros). 

 

L’estudi realitzat per Idealista es completa amb els carrers més exclusius de cadascuna de les 17 comunitats autònomes espanyoles. A més de les comunitats amb carrers en les 10 primeres posicions, tres autonomies més tenen direccions en les quals se supera de mitjana el milió d’euros: Comunitat Valenciana (2.148.611 euros), Euskadi (1.547.500 euros) i Canàries (1.117.083 euros).

La comunitat més econòmica és Extremadura

La més econòmica és Extremadura, on el seu carrer més car té un preu mitjà de 299.709 euros, seguida per La Rioja (469.583 euros) i Castella i Lleó (486.181 euros).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.