El carrer Marrajo d’Alacant és el més car de la Comunitat Valenciana

 

El carrer Marrajo d’Alacant és el carrer més car de la Comunitat Valenciana, on es demana una mitjana de 2.148.611 euros a qui vulga fer-se amb una de les seues cases, segons l’estudi dels carrers més cars per a comprar realitzat pel portal immobiliari Idealista.

    

Els carrers amb els habitatges més cars del mercat espanyol es repartixen entre la urbanització madrilenya de La Moraleja (Alcobendas), Barcelona i Benahavís (Màlaga), on els preus mitjans ronden els 6.000.000 euros, segons un estudi d’Idealista.

La urbanització madrilenya La Moraleja en el pòdium

  

Liderant els carrers amb els habitatges més cars d’Espanya, es troba el ‘Camino del Sud’, situat a la urbanització madrilenya de La Moraleja, a Alcobendas, on els propietaris demanen una mitjana de 5.987.000 euros a qui vulga fer-se amb un dels seus luxosos xalets.

  

En el segon lloc del rànquing se situa el ‘Paseo de la Marquesa’ vídua d’Aldama, també a la urbanització de La Moraleja, amb un preu mitjà de 5.963.323 euros, un poc més elevat que el de l’Avinguda del Tibidabo, en la part alta de Barcelona, que ocupa el tercer lloc.

  

Per damunt dels cinc milions estan les urbanitzacions malaguenyes de ‘Coto Zagaleta’ (5.729.500 euros) i ‘Los Monteros’ (5.448.000 euros), a més del carrer Encinas de Pozuelo de Alarcón (5.022.000 euros) a Madrid. Els seguixen dos avingudes de Sant Andreu de Llavaneres a Barcelona: Supermaresme(4.528.781 euros) i Rocaferrera (4.404.000 euros). 

 

L’estudi realitzat per Idealista es completa amb els carrers més exclusius de cadascuna de les 17 comunitats autònomes espanyoles. A més de les comunitats amb carrers en les 10 primeres posicions, tres autonomies més tenen direccions en les quals se supera de mitjana el milió d’euros: Comunitat Valenciana (2.148.611 euros), Euskadi (1.547.500 euros) i Canàries (1.117.083 euros).

La comunitat més econòmica és Extremadura

La més econòmica és Extremadura, on el seu carrer més car té un preu mitjà de 299.709 euros, seguida per La Rioja (469.583 euros) i Castella i Lleó (486.181 euros).

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.