El carrer Marrajo d’Alacant és el més car de la Comunitat Valenciana

 

El carrer Marrajo d’Alacant és el carrer més car de la Comunitat Valenciana, on es demana una mitjana de 2.148.611 euros a qui vulga fer-se amb una de les seues cases, segons l’estudi dels carrers més cars per a comprar realitzat pel portal immobiliari Idealista.

    

Els carrers amb els habitatges més cars del mercat espanyol es repartixen entre la urbanització madrilenya de La Moraleja (Alcobendas), Barcelona i Benahavís (Màlaga), on els preus mitjans ronden els 6.000.000 euros, segons un estudi d’Idealista.

La urbanització madrilenya La Moraleja en el pòdium

  

Liderant els carrers amb els habitatges més cars d’Espanya, es troba el ‘Camino del Sud’, situat a la urbanització madrilenya de La Moraleja, a Alcobendas, on els propietaris demanen una mitjana de 5.987.000 euros a qui vulga fer-se amb un dels seus luxosos xalets.

  

En el segon lloc del rànquing se situa el ‘Paseo de la Marquesa’ vídua d’Aldama, també a la urbanització de La Moraleja, amb un preu mitjà de 5.963.323 euros, un poc més elevat que el de l’Avinguda del Tibidabo, en la part alta de Barcelona, que ocupa el tercer lloc.

  

Per damunt dels cinc milions estan les urbanitzacions malaguenyes de ‘Coto Zagaleta’ (5.729.500 euros) i ‘Los Monteros’ (5.448.000 euros), a més del carrer Encinas de Pozuelo de Alarcón (5.022.000 euros) a Madrid. Els seguixen dos avingudes de Sant Andreu de Llavaneres a Barcelona: Supermaresme(4.528.781 euros) i Rocaferrera (4.404.000 euros). 

 

L’estudi realitzat per Idealista es completa amb els carrers més exclusius de cadascuna de les 17 comunitats autònomes espanyoles. A més de les comunitats amb carrers en les 10 primeres posicions, tres autonomies més tenen direccions en les quals se supera de mitjana el milió d’euros: Comunitat Valenciana (2.148.611 euros), Euskadi (1.547.500 euros) i Canàries (1.117.083 euros).

La comunitat més econòmica és Extremadura

La més econòmica és Extremadura, on el seu carrer més car té un preu mitjà de 299.709 euros, seguida per La Rioja (469.583 euros) i Castella i Lleó (486.181 euros).

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.