15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

El carrer Marrajo d’Alacant és el més car de la Comunitat Valenciana

 

El carrer Marrajo d’Alacant és el carrer més car de la Comunitat Valenciana, on es demana una mitjana de 2.148.611 euros a qui vulga fer-se amb una de les seues cases, segons l’estudi dels carrers més cars per a comprar realitzat pel portal immobiliari Idealista.

    

Els carrers amb els habitatges més cars del mercat espanyol es repartixen entre la urbanització madrilenya de La Moraleja (Alcobendas), Barcelona i Benahavís (Màlaga), on els preus mitjans ronden els 6.000.000 euros, segons un estudi d’Idealista.

La urbanització madrilenya La Moraleja en el pòdium

  

Liderant els carrers amb els habitatges més cars d’Espanya, es troba el ‘Camino del Sud’, situat a la urbanització madrilenya de La Moraleja, a Alcobendas, on els propietaris demanen una mitjana de 5.987.000 euros a qui vulga fer-se amb un dels seus luxosos xalets.

  

En el segon lloc del rànquing se situa el ‘Paseo de la Marquesa’ vídua d’Aldama, també a la urbanització de La Moraleja, amb un preu mitjà de 5.963.323 euros, un poc més elevat que el de l’Avinguda del Tibidabo, en la part alta de Barcelona, que ocupa el tercer lloc.

  

Per damunt dels cinc milions estan les urbanitzacions malaguenyes de ‘Coto Zagaleta’ (5.729.500 euros) i ‘Los Monteros’ (5.448.000 euros), a més del carrer Encinas de Pozuelo de Alarcón (5.022.000 euros) a Madrid. Els seguixen dos avingudes de Sant Andreu de Llavaneres a Barcelona: Supermaresme(4.528.781 euros) i Rocaferrera (4.404.000 euros). 

 

L’estudi realitzat per Idealista es completa amb els carrers més exclusius de cadascuna de les 17 comunitats autònomes espanyoles. A més de les comunitats amb carrers en les 10 primeres posicions, tres autonomies més tenen direccions en les quals se supera de mitjana el milió d’euros: Comunitat Valenciana (2.148.611 euros), Euskadi (1.547.500 euros) i Canàries (1.117.083 euros).

La comunitat més econòmica és Extremadura

La més econòmica és Extremadura, on el seu carrer més car té un preu mitjà de 299.709 euros, seguida per La Rioja (469.583 euros) i Castella i Lleó (486.181 euros).

Últimes notícies

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.