El carrer Marrajo d’Alacant és el més car de la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
  El carrer Marrajo d’Alacant és el carrer més car de la Comunitat Valenciana, on es demana una mitjana de 2.148.611 euros a qui vulga fer-se amb una de les seues cases, segons l’estudi dels carrers més cars per a comprar realitzat pel portal immobiliari Idealista.      Els carrers amb els habitatges més cars del mercat espanyol es […]

 

El carrer Marrajo d’Alacant és el carrer més car de la Comunitat Valenciana, on es demana una mitjana de 2.148.611 euros a qui vulga fer-se amb una de les seues cases, segons l’estudi dels carrers més cars per a comprar realitzat pel portal immobiliari Idealista.

    

Els carrers amb els habitatges més cars del mercat espanyol es repartixen entre la urbanització madrilenya de La Moraleja (Alcobendas), Barcelona i Benahavís (Màlaga), on els preus mitjans ronden els 6.000.000 euros, segons un estudi d’Idealista.

La urbanització madrilenya La Moraleja en el pòdium

  

Liderant els carrers amb els habitatges més cars d’Espanya, es troba el ‘Camino del Sud’, situat a la urbanització madrilenya de La Moraleja, a Alcobendas, on els propietaris demanen una mitjana de 5.987.000 euros a qui vulga fer-se amb un dels seus luxosos xalets.

  

En el segon lloc del rànquing se situa el ‘Paseo de la Marquesa’ vídua d’Aldama, també a la urbanització de La Moraleja, amb un preu mitjà de 5.963.323 euros, un poc més elevat que el de l’Avinguda del Tibidabo, en la part alta de Barcelona, que ocupa el tercer lloc.

  

Per damunt dels cinc milions estan les urbanitzacions malaguenyes de ‘Coto Zagaleta’ (5.729.500 euros) i ‘Los Monteros’ (5.448.000 euros), a més del carrer Encinas de Pozuelo de Alarcón (5.022.000 euros) a Madrid. Els seguixen dos avingudes de Sant Andreu de Llavaneres a Barcelona: Supermaresme(4.528.781 euros) i Rocaferrera (4.404.000 euros). 

 

L’estudi realitzat per Idealista es completa amb els carrers més exclusius de cadascuna de les 17 comunitats autònomes espanyoles. A més de les comunitats amb carrers en les 10 primeres posicions, tres autonomies més tenen direccions en les quals se supera de mitjana el milió d’euros: Comunitat Valenciana (2.148.611 euros), Euskadi (1.547.500 euros) i Canàries (1.117.083 euros).

La comunitat més econòmica és Extremadura

La més econòmica és Extremadura, on el seu carrer més car té un preu mitjà de 299.709 euros, seguida per La Rioja (469.583 euros) i Castella i Lleó (486.181 euros).

Últimes notícies

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva