Detingut a Castelló un fugitiu per l’assassinat de sis membres de la seua família

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a un fugitiu al qual li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats marroquines per assassinar, presumptament, a sis membres de la seua pròpia família.

Les investigacions van començar fa a penes una setmana quan les autoritats marroquines van comunicar als agents especialitzats en la localització de fugitius de la Policia Nacional, la possible presència a Espanya del presumpte autor d’un assassinat múltiple al Marroc.

Les ràpides gestions policials van permetre localitzar-li a Castelló, on residia des de l’any 2002 amb la seua dona i un dels seus fills. Amb esta informació, es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància que va donar com a resultat la seua detenció divendres passat quan eixia de la seua residència i es dirigia cap al seu vehicle. Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Els fets pels quals ha sigut detingut van succeir el mes de febrer passat, en el marc d’una disputa familiar que li va enfrontar amb diversos membres de la seua família per un terreny en herència. L’ara detingut va professar amenaces telefòniques contra el seu germà i la seua família, residents a la ciutat marroquina de Salé, manifestant que els mataria a les seues cases a la nit.

El dia dels fets, mentre sis membres de la seua família dormien en el seu domicili, van ser víctimes d’un apunyalament i, posteriorment, d’un incendi intencionat en el seu habitatge que va provocar la mort de la totalitat dels membres de la família. Van morir el germà i la cunyada del detingut, així com els seus fills i dos nets d’este, menors d’edat.

Últimes notícies

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.

La compravenda de vivendes es manté estable al juny a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes ha mantingut al juny el mateix volum que fa un any a la Comunitat Valenciana, amb 8.558 operacions, en un context de lleu repunt a Espanya després de cinc mesos de caigudes.

Cauen 77 detinguts en Espanya d’una macroxarxa de tràfic de migrants i drogues al Mediterrani

Una operació internacional ha desmantellat una de les majors xarxes de tràfic de migrants, drogues i armes al Mediterrani, amb 77 detinguts en Espanya i ramificacions en la Comunitat Valenciana.

Mor un home de 56 anys en l’incendi d’una vivenda a Alberic

Un home de 56 anys ha mort en l’incendi de la vivenda on vivia a Alberic. Altres cinc persones han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat.

Avís groc per tronades, pedra i calor extrema en comarques de València i Castelló este divendres

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc per fortes tronades amb pedra a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 36 graus al litoral sud de València.

Xàfecs forts en l’interior de Castelló este dissabte i calor intensa

Este dissabte continuen els xàfecs amb tronades en l’interior nord de Castelló, que poden ser forts, amb temperatures encara molt altes al sud del golf de València.

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.
FILMOTECA D'ESTIU