Detingut a Castelló un fugitiu per l’assassinat de sis membres de la seua família

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a un fugitiu al qual li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats marroquines per assassinar, presumptament, a sis membres de la seua pròpia família.

Les investigacions van començar fa a penes una setmana quan les autoritats marroquines van comunicar als agents especialitzats en la localització de fugitius de la Policia Nacional, la possible presència a Espanya del presumpte autor d’un assassinat múltiple al Marroc.

Les ràpides gestions policials van permetre localitzar-li a Castelló, on residia des de l’any 2002 amb la seua dona i un dels seus fills. Amb esta informació, es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància que va donar com a resultat la seua detenció divendres passat quan eixia de la seua residència i es dirigia cap al seu vehicle. Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Els fets pels quals ha sigut detingut van succeir el mes de febrer passat, en el marc d’una disputa familiar que li va enfrontar amb diversos membres de la seua família per un terreny en herència. L’ara detingut va professar amenaces telefòniques contra el seu germà i la seua família, residents a la ciutat marroquina de Salé, manifestant que els mataria a les seues cases a la nit.

El dia dels fets, mentre sis membres de la seua família dormien en el seu domicili, van ser víctimes d’un apunyalament i, posteriorment, d’un incendi intencionat en el seu habitatge que va provocar la mort de la totalitat dels membres de la família. Van morir el germà i la cunyada del detingut, així com els seus fills i dos nets d’este, menors d’edat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.