10.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Detingut a Castelló un fugitiu per l’assassinat de sis membres de la seua família

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a un fugitiu al qual li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats marroquines per assassinar, presumptament, a sis membres de la seua pròpia família.

Les investigacions van començar fa a penes una setmana quan les autoritats marroquines van comunicar als agents especialitzats en la localització de fugitius de la Policia Nacional, la possible presència a Espanya del presumpte autor d’un assassinat múltiple al Marroc.

Les ràpides gestions policials van permetre localitzar-li a Castelló, on residia des de l’any 2002 amb la seua dona i un dels seus fills. Amb esta informació, es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància que va donar com a resultat la seua detenció divendres passat quan eixia de la seua residència i es dirigia cap al seu vehicle. Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Els fets pels quals ha sigut detingut van succeir el mes de febrer passat, en el marc d’una disputa familiar que li va enfrontar amb diversos membres de la seua família per un terreny en herència. L’ara detingut va professar amenaces telefòniques contra el seu germà i la seua família, residents a la ciutat marroquina de Salé, manifestant que els mataria a les seues cases a la nit.

El dia dels fets, mentre sis membres de la seua família dormien en el seu domicili, van ser víctimes d’un apunyalament i, posteriorment, d’un incendi intencionat en el seu habitatge que va provocar la mort de la totalitat dels membres de la família. Van morir el germà i la cunyada del detingut, així com els seus fills i dos nets d’este, menors d’edat.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.