Detingut a Castelló un fugitiu per l’assassinat de sis membres de la seua família

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a un fugitiu al qual li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats marroquines per assassinar, presumptament, a sis membres de la seua pròpia família.

Les investigacions van començar fa a penes una setmana quan les autoritats marroquines van comunicar als agents especialitzats en la localització de fugitius de la Policia Nacional, la possible presència a Espanya del presumpte autor d’un assassinat múltiple al Marroc.

Les ràpides gestions policials van permetre localitzar-li a Castelló, on residia des de l’any 2002 amb la seua dona i un dels seus fills. Amb esta informació, es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància que va donar com a resultat la seua detenció divendres passat quan eixia de la seua residència i es dirigia cap al seu vehicle. Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Els fets pels quals ha sigut detingut van succeir el mes de febrer passat, en el marc d’una disputa familiar que li va enfrontar amb diversos membres de la seua família per un terreny en herència. L’ara detingut va professar amenaces telefòniques contra el seu germà i la seua família, residents a la ciutat marroquina de Salé, manifestant que els mataria a les seues cases a la nit.

El dia dels fets, mentre sis membres de la seua família dormien en el seu domicili, van ser víctimes d’un apunyalament i, posteriorment, d’un incendi intencionat en el seu habitatge que va provocar la mort de la totalitat dels membres de la família. Van morir el germà i la cunyada del detingut, així com els seus fills i dos nets d’este, menors d’edat.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.