Detingut a Castelló un fugitiu per l’assassinat de sis membres de la seua família

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a un fugitiu al qual li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats marroquines per assassinar, presumptament, a sis membres de la seua pròpia família.

Les investigacions van començar fa a penes una setmana quan les autoritats marroquines van comunicar als agents especialitzats en la localització de fugitius de la Policia Nacional, la possible presència a Espanya del presumpte autor d’un assassinat múltiple al Marroc.

Les ràpides gestions policials van permetre localitzar-li a Castelló, on residia des de l’any 2002 amb la seua dona i un dels seus fills. Amb esta informació, es va establir un dispositiu tècnic policial de control i vigilància que va donar com a resultat la seua detenció divendres passat quan eixia de la seua residència i es dirigia cap al seu vehicle. Ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Els fets pels quals ha sigut detingut van succeir el mes de febrer passat, en el marc d’una disputa familiar que li va enfrontar amb diversos membres de la seua família per un terreny en herència. L’ara detingut va professar amenaces telefòniques contra el seu germà i la seua família, residents a la ciutat marroquina de Salé, manifestant que els mataria a les seues cases a la nit.

El dia dels fets, mentre sis membres de la seua família dormien en el seu domicili, van ser víctimes d’un apunyalament i, posteriorment, d’un incendi intencionat en el seu habitatge que va provocar la mort de la totalitat dels membres de la família. Van morir el germà i la cunyada del detingut, així com els seus fills i dos nets d’este, menors d’edat.

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.