14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Detingut en Castelló per segrestar a la seua companya de pis, agredir-la i obligar-la a donar-li 450 euros

 

La Policia Nacional ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, segrestar a la seua companya de pis —que té una discapacitat amb mobilitat reduïda—, trencar-li la mandíbula i arrancar-li dos dents. A demés, l’ha obligat a traure 450 euros del banc i donar-li-los.

 

L’home ha sigut arrestat com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, lesions i robatori amb violència, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

El detingut compartia pis amb la dona perquè ella li havia permés viure uns mesos en sa casa, ja que, pel que pareix, ell no tenia a on anar. Segons la investigació, l’home ha tingut a la seua companya de pis emmordassada, amb una bossa de plàstic que li cobria el cap i lligada de peus i mans a pesar de què ella té problemes de mobilitat, durant tota la nit.

 

A demés, li ha agredit per a que li donara tots els diners que tenia en casa i, de matí, en no conseguir diners en casa, l’ha dut a retirar 450 euros del banc i ella ha aprofitat l’eixida per a demanar ajuda en un bar

 

Cap a les 11.40 del matí, la Policia ha rebut un avís en el que s’alertava que una dona molt alterada deia estar segrestada pel seu acompanyant. A l’arribada dels agents, l’ara detingut ja havia fugit del lloc en vore que ella començava a demanar ajuda i els ha dit als qui s’interessaven per ajudar-la que anava a avisar a una ambulància, però que no li feren cas, que estava boja.

 

La víctima, molt nerviosa, ha sigut assistida pels policies, que han comprovat que tenia lesions importants en la cara, pel que ha sigut traslladada a l’hospital pels servicis sanitaris, a on s’ha quedat ingressada.

 

El presumpte autor, amb antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, que ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts