Detingut en Castelló per segrestar a la seua companya de pis, agredir-la i obligar-la a donar-li 450 euros

 

La Policia Nacional ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, segrestar a la seua companya de pis —que té una discapacitat amb mobilitat reduïda—, trencar-li la mandíbula i arrancar-li dos dents. A demés, l’ha obligat a traure 450 euros del banc i donar-li-los.

 

L’home ha sigut arrestat com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, lesions i robatori amb violència, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

El detingut compartia pis amb la dona perquè ella li havia permés viure uns mesos en sa casa, ja que, pel que pareix, ell no tenia a on anar. Segons la investigació, l’home ha tingut a la seua companya de pis emmordassada, amb una bossa de plàstic que li cobria el cap i lligada de peus i mans a pesar de què ella té problemes de mobilitat, durant tota la nit.

 

A demés, li ha agredit per a que li donara tots els diners que tenia en casa i, de matí, en no conseguir diners en casa, l’ha dut a retirar 450 euros del banc i ella ha aprofitat l’eixida per a demanar ajuda en un bar

 

Cap a les 11.40 del matí, la Policia ha rebut un avís en el que s’alertava que una dona molt alterada deia estar segrestada pel seu acompanyant. A l’arribada dels agents, l’ara detingut ja havia fugit del lloc en vore que ella començava a demanar ajuda i els ha dit als qui s’interessaven per ajudar-la que anava a avisar a una ambulància, però que no li feren cas, que estava boja.

 

La víctima, molt nerviosa, ha sigut assistida pels policies, que han comprovat que tenia lesions importants en la cara, pel que ha sigut traslladada a l’hospital pels servicis sanitaris, a on s’ha quedat ingressada.

 

El presumpte autor, amb antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, que ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.