Detingut en Castelló per segrestar a la seua companya de pis, agredir-la i obligar-la a donar-li 450 euros

 

La Policia Nacional ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, segrestar a la seua companya de pis —que té una discapacitat amb mobilitat reduïda—, trencar-li la mandíbula i arrancar-li dos dents. A demés, l’ha obligat a traure 450 euros del banc i donar-li-los.

 

L’home ha sigut arrestat com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, lesions i robatori amb violència, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

El detingut compartia pis amb la dona perquè ella li havia permés viure uns mesos en sa casa, ja que, pel que pareix, ell no tenia a on anar. Segons la investigació, l’home ha tingut a la seua companya de pis emmordassada, amb una bossa de plàstic que li cobria el cap i lligada de peus i mans a pesar de què ella té problemes de mobilitat, durant tota la nit.

 

A demés, li ha agredit per a que li donara tots els diners que tenia en casa i, de matí, en no conseguir diners en casa, l’ha dut a retirar 450 euros del banc i ella ha aprofitat l’eixida per a demanar ajuda en un bar

 

Cap a les 11.40 del matí, la Policia ha rebut un avís en el que s’alertava que una dona molt alterada deia estar segrestada pel seu acompanyant. A l’arribada dels agents, l’ara detingut ja havia fugit del lloc en vore que ella començava a demanar ajuda i els ha dit als qui s’interessaven per ajudar-la que anava a avisar a una ambulància, però que no li feren cas, que estava boja.

 

La víctima, molt nerviosa, ha sigut assistida pels policies, que han comprovat que tenia lesions importants en la cara, pel que ha sigut traslladada a l’hospital pels servicis sanitaris, a on s’ha quedat ingressada.

 

El presumpte autor, amb antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, que ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.