Detingut en Castelló per segrestar a la seua companya de pis, agredir-la i obligar-la a donar-li 450 euros

 

La Policia Nacional ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, segrestar a la seua companya de pis —que té una discapacitat amb mobilitat reduïda—, trencar-li la mandíbula i arrancar-li dos dents. A demés, l’ha obligat a traure 450 euros del banc i donar-li-los.

 

L’home ha sigut arrestat com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, lesions i robatori amb violència, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

 

El detingut compartia pis amb la dona perquè ella li havia permés viure uns mesos en sa casa, ja que, pel que pareix, ell no tenia a on anar. Segons la investigació, l’home ha tingut a la seua companya de pis emmordassada, amb una bossa de plàstic que li cobria el cap i lligada de peus i mans a pesar de què ella té problemes de mobilitat, durant tota la nit.

 

A demés, li ha agredit per a que li donara tots els diners que tenia en casa i, de matí, en no conseguir diners en casa, l’ha dut a retirar 450 euros del banc i ella ha aprofitat l’eixida per a demanar ajuda en un bar

 

Cap a les 11.40 del matí, la Policia ha rebut un avís en el que s’alertava que una dona molt alterada deia estar segrestada pel seu acompanyant. A l’arribada dels agents, l’ara detingut ja havia fugit del lloc en vore que ella començava a demanar ajuda i els ha dit als qui s’interessaven per ajudar-la que anava a avisar a una ambulància, però que no li feren cas, que estava boja.

 

La víctima, molt nerviosa, ha sigut assistida pels policies, que han comprovat que tenia lesions importants en la cara, pel que ha sigut traslladada a l’hospital pels servicis sanitaris, a on s’ha quedat ingressada.

 

El presumpte autor, amb antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, que ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.