El Gran Premi de Moto GP de la Comunitat Valenciana que es celebra este cap de setmana en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste disposarà de «més seguretat i especialització» davant l'alerta terrorista. Així, s'incrementa vora un 12% els efectius respecte l'any passat i el desplegament arribarà a 1.800 efectius de seguretat, d'ells 1.500 de guàrdies civils tant de tràfic com de seguretat ciutadana. A més a més, cinc helicòpters, dos de Guàrdia Civil i tres de tràfic seran els ulls des de l'aire d'este operatiu de seguretat que vigilarà tant el circuit com les carreteres i el municipi de Cheste. Entre les principals novetats destaca la presència, per primera vegada en esta prova esportiva, del Grup Acció Ràpida de la Guàrdia Civil, conegut com el GAR. La unitat del GAR seria la primera a actuar en cas de qualsevol incident de seguretat tant en el circuit com en la població del circuit.
1 minutde lectura
Cheste es blinda per al Gran Premi de Motociclisme davant l’alerta terrorista
Per València Diari
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent
Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.
Comunitat Valenciana
Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles
La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.
Comunitat Valenciana
Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna
La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.
Comunitat Valenciana
València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics
L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.
Comunitat Valenciana
La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau
La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.
Economia
València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat
L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.
Comunitat Valenciana
Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera
Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.
Cultura
Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre
Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.



