El Gran Premi de Moto GP de la Comunitat Valenciana que es celebra este cap de setmana en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste disposarà de «més seguretat i especialització» davant l'alerta terrorista. Així, s'incrementa vora un 12% els efectius respecte l'any passat i el desplegament arribarà a 1.800 efectius de seguretat, d'ells 1.500 de guàrdies civils tant de tràfic com de seguretat ciutadana. A més a més, cinc helicòpters, dos de Guàrdia Civil i tres de tràfic seran els ulls des de l'aire d'este operatiu de seguretat que vigilarà tant el circuit com les carreteres i el municipi de Cheste. Entre les principals novetats destaca la presència, per primera vegada en esta prova esportiva, del Grup Acció Ràpida de la Guàrdia Civil, conegut com el GAR. La unitat del GAR seria la primera a actuar en cas de qualsevol incident de seguretat tant en el circuit com en la població del circuit.
Cheste es blinda per al Gran Premi de Motociclisme davant l’alerta terrorista
Últimes notícies
Successos
Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola
Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.
Cultura
Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus
Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.
Cultura
‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació
‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.
Cultura
Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro
L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.
Economia
Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre
La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.
Educació
STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27
El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.
Successos
Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises
La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.
Cultura
Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus
Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.







