11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Cheste es blinda per al Gran Premi de Motociclisme davant l’alerta terrorista

El Gran Premi de Moto GP de la Comunitat Valenciana que es celebra este cap de setmana en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste disposarà de «més seguretat i especialització» davant l'alerta terrorista. Així, s'incrementa vora un 12% els efectius respecte l'any passat i el desplegament arribarà a 1.800 efectius de seguretat, d'ells 1.500 de guàrdies civils tant de tràfic com de seguretat ciutadana. A més a més, cinc helicòpters, dos de Guàrdia Civil i tres de tràfic seran els ulls des de l'aire d'este operatiu de seguretat que vigilarà tant el circuit com les carreteres i el municipi de Cheste. Entre les principals novetats destaca la presència, per primera vegada en esta prova esportiva, del Grup Acció Ràpida de la Guàrdia Civil, conegut com el GAR. La unitat del GAR seria la primera a actuar en cas de qualsevol incident de seguretat tant en el circuit com en la població del circuit.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.