17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Cheste es blinda per al Gran Premi de Motociclisme davant l’alerta terrorista

El Gran Premi de Moto GP de la Comunitat Valenciana que es celebra este cap de setmana en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste disposarà de «més seguretat i especialització» davant l'alerta terrorista. Així, s'incrementa vora un 12% els efectius respecte l'any passat i el desplegament arribarà a 1.800 efectius de seguretat, d'ells 1.500 de guàrdies civils tant de tràfic com de seguretat ciutadana. A més a més, cinc helicòpters, dos de Guàrdia Civil i tres de tràfic seran els ulls des de l'aire d'este operatiu de seguretat que vigilarà tant el circuit com les carreteres i el municipi de Cheste. Entre les principals novetats destaca la presència, per primera vegada en esta prova esportiva, del Grup Acció Ràpida de la Guàrdia Civil, conegut com el GAR. La unitat del GAR seria la primera a actuar en cas de qualsevol incident de seguretat tant en el circuit com en la població del circuit.

Últimes notícies

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.