El Gran Premi de Moto GP de la Comunitat Valenciana que es celebra este cap de setmana en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste disposarà de «més seguretat i especialització» davant l'alerta terrorista. Així, s'incrementa vora un 12% els efectius respecte l'any passat i el desplegament arribarà a 1.800 efectius de seguretat, d'ells 1.500 de guàrdies civils tant de tràfic com de seguretat ciutadana. A més a més, cinc helicòpters, dos de Guàrdia Civil i tres de tràfic seran els ulls des de l'aire d'este operatiu de seguretat que vigilarà tant el circuit com les carreteres i el municipi de Cheste. Entre les principals novetats destaca la presència, per primera vegada en esta prova esportiva, del Grup Acció Ràpida de la Guàrdia Civil, conegut com el GAR. La unitat del GAR seria la primera a actuar en cas de qualsevol incident de seguretat tant en el circuit com en la població del circuit.
Cheste es blinda per al Gran Premi de Motociclisme davant l’alerta terrorista
Últimes notícies
Successos
Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost
STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.
Oratge
Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus
Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.
Oratge
Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya
Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.
Successos
Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema
Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.
Successos
Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat
La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.
Oratge
Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor
Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.
Comunitat Valenciana
Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat
La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.
Successos
Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València
La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.









