17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Cinc ferits, dos d’ells menors, en un accident en l’AP-7 a l’altura de Silla

 

Un accident entre dos cotxes en l’AP-7 ha acabat amb cinc persones ferides, dos d’elles menors d’edat. Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han informat que el succés s’ha produït a l’altura del municipi de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

Els fets s’han produït cap a les nou i mitja de la nit, moment en el que el CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància convencional de Transport No Assistit (TNA) fins al lloc de l’accident.

 

L’equip sanitari ha atés a una dona de la que es desconeix l’edat, una dona de 42 anys, un home de 48, una xiqueta de 13 i un xiquet de 8. Tots ells han rebut assistència per diverses ferides lleus de diferent consideració i més tard han sigut traslladats a l’hospital. La primera dona a l’IMED de València mentres que els altres quatre a l’hospital Clínic Universitari.

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.