Condemnen a un home a cinc anys de presó per apunyalar al seu company de pis en Castelló de la Plana

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó i 5.000 euros d’indemnització per apunyalar al seu company de pis en el parc Ribalta de la ciutat de Castelló de la Plana després d’una greu baralla en setembre del 2018.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ara condemnat patix d’esquizofrènia de tipus depressiu i un trastorn de personalitat. La Fiscalia sol·licitava una pena de presó de nou anys.

 

Durant el judici, un agent de la Policia Nacional va confessar que va auxiliar a la víctima, després de l’apunyalament, que va tindre lloc a plena llum del dia. «La víctima estava perdent molta sang per la jugular i també per la ferida de l’esquena. La sang eixia a borbollons i ho vaig tapar com vaig poder mentres venia l’ambulància».

 

El motiu de la baralla

La víctima, per part seua, va revelar que l’inici de la discussió entre els dos va ser el tall de llum que havien patit en el pis que compartien. «Jo li vaig dir que no pensava pagar res i ell es va posar molt nerviós. De sobte, em va llançar tres ganivetades. Ràpidament, vaig demanar auxili a un home que es trobava en el carrer», va dir el denunciant al fiscal.

 

Uns quants testimonis dels fets van declarar en el judici oral per a recordar el que van observar eixe dia. «Vaig vore a un grup de gent que s’espentava i dos d’ells es pegaven punyades. De sobte, vaig vore a un xic que tenia l’esquena i el pit coberts de sang», va apuntar un home.

 

Les ferides podrien haver sigut mortals segons els forenses

Dos forenses de l’Institut de Medicina Legal de Castelló van analitzar les lesions que presentava el ferit. Després d’analitzar les ferides, els forenses van concloure que la de l’esquena li va provocar al denunciant un pneumotòrax i va afectar teixit pulmonar. Pel que respecta a la ferida del coll, de deu centímetres, van indicar que va afectar la jugular.

 

Segons la valoració dels doctors, les greus ferides podrien haver causat la mort del xic. «La del tòrax era una ferida mortal que haguera pogut acabar en defunció per complicacions»

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.