Condemnen a un home a cinc anys de presó per apunyalar al seu company de pis en Castelló de la Plana

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó i 5.000 euros d’indemnització per apunyalar al seu company de pis en el parc Ribalta de la ciutat de Castelló de la Plana després d’una greu baralla en setembre del 2018.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ara condemnat patix d’esquizofrènia de tipus depressiu i un trastorn de personalitat. La Fiscalia sol·licitava una pena de presó de nou anys.

 

Durant el judici, un agent de la Policia Nacional va confessar que va auxiliar a la víctima, després de l’apunyalament, que va tindre lloc a plena llum del dia. «La víctima estava perdent molta sang per la jugular i també per la ferida de l’esquena. La sang eixia a borbollons i ho vaig tapar com vaig poder mentres venia l’ambulància».

 

El motiu de la baralla

La víctima, per part seua, va revelar que l’inici de la discussió entre els dos va ser el tall de llum que havien patit en el pis que compartien. «Jo li vaig dir que no pensava pagar res i ell es va posar molt nerviós. De sobte, em va llançar tres ganivetades. Ràpidament, vaig demanar auxili a un home que es trobava en el carrer», va dir el denunciant al fiscal.

 

Uns quants testimonis dels fets van declarar en el judici oral per a recordar el que van observar eixe dia. «Vaig vore a un grup de gent que s’espentava i dos d’ells es pegaven punyades. De sobte, vaig vore a un xic que tenia l’esquena i el pit coberts de sang», va apuntar un home.

 

Les ferides podrien haver sigut mortals segons els forenses

Dos forenses de l’Institut de Medicina Legal de Castelló van analitzar les lesions que presentava el ferit. Després d’analitzar les ferides, els forenses van concloure que la de l’esquena li va provocar al denunciant un pneumotòrax i va afectar teixit pulmonar. Pel que respecta a la ferida del coll, de deu centímetres, van indicar que va afectar la jugular.

 

Segons la valoració dels doctors, les greus ferides podrien haver causat la mort del xic. «La del tòrax era una ferida mortal que haguera pogut acabar en defunció per complicacions»

 

 

 

Últimes notícies

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.
FILMOTECA D'ESTIU