Condemnen a un home a cinc anys de presó per apunyalar al seu company de pis en Castelló de la Plana

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó i 5.000 euros d’indemnització per apunyalar al seu company de pis en el parc Ribalta de la ciutat de Castelló de la Plana després d’una greu baralla en setembre del 2018.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ara condemnat patix d’esquizofrènia de tipus depressiu i un trastorn de personalitat. La Fiscalia sol·licitava una pena de presó de nou anys.

 

Durant el judici, un agent de la Policia Nacional va confessar que va auxiliar a la víctima, després de l’apunyalament, que va tindre lloc a plena llum del dia. «La víctima estava perdent molta sang per la jugular i també per la ferida de l’esquena. La sang eixia a borbollons i ho vaig tapar com vaig poder mentres venia l’ambulància».

 

El motiu de la baralla

La víctima, per part seua, va revelar que l’inici de la discussió entre els dos va ser el tall de llum que havien patit en el pis que compartien. «Jo li vaig dir que no pensava pagar res i ell es va posar molt nerviós. De sobte, em va llançar tres ganivetades. Ràpidament, vaig demanar auxili a un home que es trobava en el carrer», va dir el denunciant al fiscal.

 

Uns quants testimonis dels fets van declarar en el judici oral per a recordar el que van observar eixe dia. «Vaig vore a un grup de gent que s’espentava i dos d’ells es pegaven punyades. De sobte, vaig vore a un xic que tenia l’esquena i el pit coberts de sang», va apuntar un home.

 

Les ferides podrien haver sigut mortals segons els forenses

Dos forenses de l’Institut de Medicina Legal de Castelló van analitzar les lesions que presentava el ferit. Després d’analitzar les ferides, els forenses van concloure que la de l’esquena li va provocar al denunciant un pneumotòrax i va afectar teixit pulmonar. Pel que respecta a la ferida del coll, de deu centímetres, van indicar que va afectar la jugular.

 

Segons la valoració dels doctors, les greus ferides podrien haver causat la mort del xic. «La del tòrax era una ferida mortal que haguera pogut acabar en defunció per complicacions»

 

 

 

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.