Condemnen a un home a cinc anys de presó per apunyalar al seu company de pis en Castelló de la Plana

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó i 5.000 euros d’indemnització per apunyalar al seu company de pis en el parc Ribalta de la ciutat de Castelló de la Plana després d’una greu baralla en setembre del 2018.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ara condemnat patix d’esquizofrènia de tipus depressiu i un trastorn de personalitat. La Fiscalia sol·licitava una pena de presó de nou anys.

 

Durant el judici, un agent de la Policia Nacional va confessar que va auxiliar a la víctima, després de l’apunyalament, que va tindre lloc a plena llum del dia. «La víctima estava perdent molta sang per la jugular i també per la ferida de l’esquena. La sang eixia a borbollons i ho vaig tapar com vaig poder mentres venia l’ambulància».

 

El motiu de la baralla

La víctima, per part seua, va revelar que l’inici de la discussió entre els dos va ser el tall de llum que havien patit en el pis que compartien. «Jo li vaig dir que no pensava pagar res i ell es va posar molt nerviós. De sobte, em va llançar tres ganivetades. Ràpidament, vaig demanar auxili a un home que es trobava en el carrer», va dir el denunciant al fiscal.

 

Uns quants testimonis dels fets van declarar en el judici oral per a recordar el que van observar eixe dia. «Vaig vore a un grup de gent que s’espentava i dos d’ells es pegaven punyades. De sobte, vaig vore a un xic que tenia l’esquena i el pit coberts de sang», va apuntar un home.

 

Les ferides podrien haver sigut mortals segons els forenses

Dos forenses de l’Institut de Medicina Legal de Castelló van analitzar les lesions que presentava el ferit. Després d’analitzar les ferides, els forenses van concloure que la de l’esquena li va provocar al denunciant un pneumotòrax i va afectar teixit pulmonar. Pel que respecta a la ferida del coll, de deu centímetres, van indicar que va afectar la jugular.

 

Segons la valoració dels doctors, les greus ferides podrien haver causat la mort del xic. «La del tòrax era una ferida mortal que haguera pogut acabar en defunció per complicacions»

 

 

 

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.