Condemnat a 12 anys de presó per violar a la seua fillastra menor i deixar-la embarassada

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha jutjat un home que violava de manera continuada a la filla de la seua exparella des que tenia quinze anys, inclús deixant-la embarassada. L'acusat intimidava a la menor pegant als seus gossos «sent conscient del profund afecte que la menor tenia a aquests animals» segons declara el jutjat. Este, li ha interposat una pena de dotze anys de presó per delicte continuat d'abusos sexuals a una persona menor de 16 anys, fent profit «d'una relació de superioritat i parentiu».

 

L'Audiència Provincial de València destaca «la angoixa patida» per la menor al llarg dels continuats abusos «pel temor anunciat de fer mal als seus gossos, que en aquell moment eren el centre de la seua vida, fins al punt de estar juntament amb el processat quan la seua mare se'n va anar a viure amb la seua àvia en companyia dels seus dos germans menors».

 

L'acusat va deixar embarassada a la menor

  

«Vaig deixar que seguira abusant de mi per amor als meus gossos», va confessar la víctima en el judici, davant el «temor fundat» que maltractara als animals. A causa de les relacions sexuals que va tindre amb la menor, la va deixar embarassada i és quan la menor se'n va anar a la seua mare —en el cinquè mes de gestació— per declarar tot allò passat a les mans del seu padastre, qui l'havia criat des que tenia onze mesos, segons informa Levante-EMV. Els fets varen ser denunciats en setembre de l'any passat, i des de gener d'enguany l'acusat es troba en presó.

 

La violava en el balcó de la casa

 

Els fets varen ocorrer entre 2015 i 2016, on segons la Secció Quarta l'acusat «aprofitava la notable diferència d'edat i maduresa de la menor» i fent ús «de la relació de parentiu». Segons informa també l'abans mitjà citat, el padrastre aprofitava quan la resta dormia, ell anava a l'habitació de la menor i la treia al balcó on la penetrava i l'obligava a realitzar-li fel·lacions. L'acusat va aïllar el balcó amb objectes per a que el veïnat no ho veiera. L'Audiència Provincial ha afegit que la declaració de la menor va ser «espontania, creïble, sòlida, contundent, sense fissures i persistent».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.