Comdemnat per matar al seu gos després d’arrossegar-lo 8 quilòmetres en Elx

La Nala ha estat un dels gossos adoptats aquest any

Imatge d’arxiu d’un gos  | CAAD

 

El Jutjat Penal 2 de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha condemnat a un home a 6 mesos de presó per un delicte de maltractament animal. Els fets es van produïr el 8 de juliol de 2017, cap a les 15.25 hores, en una zona pròxima a la residència Novaire d’Elx, a on la Policia Local va trobar el cadàver d’un animal.

 

Segons informa el diari ‘Información’, el gos del pare del condemnat, que va ser adquirit en una protectora el juny de 2015, quan l’animal tenia dos anys, va morir després de portar-lo lligat a la seua bicicleta durant huit quilòmetres.

 

Amb els fets provats, segons la magistrada, «l’acusat hauria portat a l’animal des de la urbanització MonteSol, a uns huit quilòmetres de distància», lligat amb una corretja. A més, s’explica que l’acusat «anava en bicicleta, tot i la forta calor, i portava arrossegant l’animal».

 

L’acusat ha reconegut els fets i ha arribat a un acord de conformitat. A més, la magistrada ha acordat la suspensió de la pena amb la condició de no tornar a cometre cap delicte durant els pròxims dos anys. D’altra banda, la sentència ha comdemnat a l’home a dos anys d’inhabilitació per a «l’exercici de professió, ofici o comerç que tinga relació amb els animals» i tampoc podrà tindre’n.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.