Comdemnat per matar al seu gos després d’arrossegar-lo 8 quilòmetres en Elx

La Nala ha estat un dels gossos adoptats aquest any

Imatge d’arxiu d’un gos  | CAAD

 

El Jutjat Penal 2 de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha condemnat a un home a 6 mesos de presó per un delicte de maltractament animal. Els fets es van produïr el 8 de juliol de 2017, cap a les 15.25 hores, en una zona pròxima a la residència Novaire d’Elx, a on la Policia Local va trobar el cadàver d’un animal.

 

Segons informa el diari ‘Información’, el gos del pare del condemnat, que va ser adquirit en una protectora el juny de 2015, quan l’animal tenia dos anys, va morir després de portar-lo lligat a la seua bicicleta durant huit quilòmetres.

 

Amb els fets provats, segons la magistrada, «l’acusat hauria portat a l’animal des de la urbanització MonteSol, a uns huit quilòmetres de distància», lligat amb una corretja. A més, s’explica que l’acusat «anava en bicicleta, tot i la forta calor, i portava arrossegant l’animal».

 

L’acusat ha reconegut els fets i ha arribat a un acord de conformitat. A més, la magistrada ha acordat la suspensió de la pena amb la condició de no tornar a cometre cap delicte durant els pròxims dos anys. D’altra banda, la sentència ha comdemnat a l’home a dos anys d’inhabilitació per a «l’exercici de professió, ofici o comerç que tinga relació amb els animals» i tampoc podrà tindre’n.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.