Condemnen a dos anys de presó a un home que va apunyalar un altre en un bar de Benicarló

L'Audiència de Castelló confirma la pena que el Jutjat del penal número 1 de Vinaròs va imposar a un home acusat d'apunyalar i colpejar a un altre en un bar de Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressor ha sigut condemnat finalment a dos anys de presó i al pagament de 5.000 euros com a indemnització a la víctima. L'home, de 30 anys i amb antecedents penals, va recórrer la fallada davant el màxim òrgan provincial. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en la sentència consta que els fets ocorregueren el 15 de setembre de 2016 al voltant de les 23.50 hores quan el condemnat va colpejar la víctima en el cap amb un pal i posteriorment li va assestar una ganivetada amb una navalla.

La víctima va sofrir una ferida incisa de quatre centímetres i traumatismes, així com ferides en el crani. Dites ferides van requerir sutura, antibiòtic per goter i 15 dies de curació. A la víctima li van quedar com a seqüeles tres cicatrius; dos en la cara i una en l'abdomen. L'ara condemnat estava acusat, per tant d'un delicte de lesions; però si més no, el processat va dir que tant ell com el ferit es van agredir mútuament i que ell es va limitar a tornar el colp que prèviament l'altre havia començat. La defensa va al·legar que els testimonis de la víctima i la seua nóvia no són parcials, per la qual cosa va demanar la lliure absolució. Malgrat això l'Audiència ha considerat que existix prova de càrrec suficient com per a condemnar al processat.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.