Condemnen a dos anys de presó a un home que va apunyalar un altre en un bar de Benicarló

L'Audiència de Castelló confirma la pena que el Jutjat del penal número 1 de Vinaròs va imposar a un home acusat d'apunyalar i colpejar a un altre en un bar de Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressor ha sigut condemnat finalment a dos anys de presó i al pagament de 5.000 euros com a indemnització a la víctima. L'home, de 30 anys i amb antecedents penals, va recórrer la fallada davant el màxim òrgan provincial. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en la sentència consta que els fets ocorregueren el 15 de setembre de 2016 al voltant de les 23.50 hores quan el condemnat va colpejar la víctima en el cap amb un pal i posteriorment li va assestar una ganivetada amb una navalla.

La víctima va sofrir una ferida incisa de quatre centímetres i traumatismes, així com ferides en el crani. Dites ferides van requerir sutura, antibiòtic per goter i 15 dies de curació. A la víctima li van quedar com a seqüeles tres cicatrius; dos en la cara i una en l'abdomen. L'ara condemnat estava acusat, per tant d'un delicte de lesions; però si més no, el processat va dir que tant ell com el ferit es van agredir mútuament i que ell es va limitar a tornar el colp que prèviament l'altre havia començat. La defensa va al·legar que els testimonis de la víctima i la seua nóvia no són parcials, per la qual cosa va demanar la lliure absolució. Malgrat això l'Audiència ha considerat que existix prova de càrrec suficient com per a condemnar al processat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.