Condemnen a dos anys de presó a un home que va apunyalar un altre en un bar de Benicarló

L'Audiència de Castelló confirma la pena que el Jutjat del penal número 1 de Vinaròs va imposar a un home acusat d'apunyalar i colpejar a un altre en un bar de Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressor ha sigut condemnat finalment a dos anys de presó i al pagament de 5.000 euros com a indemnització a la víctima. L'home, de 30 anys i amb antecedents penals, va recórrer la fallada davant el màxim òrgan provincial. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en la sentència consta que els fets ocorregueren el 15 de setembre de 2016 al voltant de les 23.50 hores quan el condemnat va colpejar la víctima en el cap amb un pal i posteriorment li va assestar una ganivetada amb una navalla.

La víctima va sofrir una ferida incisa de quatre centímetres i traumatismes, així com ferides en el crani. Dites ferides van requerir sutura, antibiòtic per goter i 15 dies de curació. A la víctima li van quedar com a seqüeles tres cicatrius; dos en la cara i una en l'abdomen. L'ara condemnat estava acusat, per tant d'un delicte de lesions; però si més no, el processat va dir que tant ell com el ferit es van agredir mútuament i que ell es va limitar a tornar el colp que prèviament l'altre havia començat. La defensa va al·legar que els testimonis de la víctima i la seua nóvia no són parcials, per la qual cosa va demanar la lliure absolució. Malgrat això l'Audiència ha considerat que existix prova de càrrec suficient com per a condemnar al processat.

Últimes notícies

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.