Condemnen a dos anys de presó a un home que va apunyalar un altre en un bar de Benicarló

L'Audiència de Castelló confirma la pena que el Jutjat del penal número 1 de Vinaròs va imposar a un home acusat d'apunyalar i colpejar a un altre en un bar de Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressor ha sigut condemnat finalment a dos anys de presó i al pagament de 5.000 euros com a indemnització a la víctima. L'home, de 30 anys i amb antecedents penals, va recórrer la fallada davant el màxim òrgan provincial. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en la sentència consta que els fets ocorregueren el 15 de setembre de 2016 al voltant de les 23.50 hores quan el condemnat va colpejar la víctima en el cap amb un pal i posteriorment li va assestar una ganivetada amb una navalla.

La víctima va sofrir una ferida incisa de quatre centímetres i traumatismes, així com ferides en el crani. Dites ferides van requerir sutura, antibiòtic per goter i 15 dies de curació. A la víctima li van quedar com a seqüeles tres cicatrius; dos en la cara i una en l'abdomen. L'ara condemnat estava acusat, per tant d'un delicte de lesions; però si més no, el processat va dir que tant ell com el ferit es van agredir mútuament i que ell es va limitar a tornar el colp que prèviament l'altre havia començat. La defensa va al·legar que els testimonis de la víctima i la seua nóvia no són parcials, per la qual cosa va demanar la lliure absolució. Malgrat això l'Audiència ha considerat que existix prova de càrrec suficient com per a condemnar al processat.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.