Condemnen a dos anys de presó a un home que va apunyalar un altre en un bar de Benicarló

L'Audiència de Castelló confirma la pena que el Jutjat del penal número 1 de Vinaròs va imposar a un home acusat d'apunyalar i colpejar a un altre en un bar de Benicarló, al Baix Maestrat. L'agressor ha sigut condemnat finalment a dos anys de presó i al pagament de 5.000 euros com a indemnització a la víctima. L'home, de 30 anys i amb antecedents penals, va recórrer la fallada davant el màxim òrgan provincial. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' en la sentència consta que els fets ocorregueren el 15 de setembre de 2016 al voltant de les 23.50 hores quan el condemnat va colpejar la víctima en el cap amb un pal i posteriorment li va assestar una ganivetada amb una navalla.

La víctima va sofrir una ferida incisa de quatre centímetres i traumatismes, així com ferides en el crani. Dites ferides van requerir sutura, antibiòtic per goter i 15 dies de curació. A la víctima li van quedar com a seqüeles tres cicatrius; dos en la cara i una en l'abdomen. L'ara condemnat estava acusat, per tant d'un delicte de lesions; però si més no, el processat va dir que tant ell com el ferit es van agredir mútuament i que ell es va limitar a tornar el colp que prèviament l'altre havia començat. La defensa va al·legar que els testimonis de la víctima i la seua nóvia no són parcials, per la qual cosa va demanar la lliure absolució. Malgrat això l'Audiència ha considerat que existix prova de càrrec suficient com per a condemnar al processat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.