16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Condemnen a Sanitat per una maniobra «inapropiada» que va matar un bebé en el moment de nàixer a Castelló

La Conselleria de Sanitat es vorà obligada a pagar 203.400 euros als pares d'una bebé acabada de nàixer que va morir com a conseqüència d'una «maniobra inapropiada» durant el part en l'Hospital la Plana de Vila-real en 2011. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', així ho establix la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV) difosa ahir per l'Associació del Defensor del Pacient que ha exercit com a acusació particular, en defensa de la família del bebé. Segons el document judicial, l'atenció mèdica rebuda per la pacient quan es va posar de part no va ser adequada per a tractar la pacient. La resolució, que condemna en costes a l'administració autonòmica, explica que la dona, que havia tingut un altre part anterior però per cesària, va acudir a l'hospital el 15 de desembre de 2011 després de trencar aigües de manera natural. En l'hospital se li va practicar una «inefectiva maniobra de Kristeller inadequadament indicada» a pesar d'existir la «sospita que la pacient tenia una desproporció pèlvic-cefàlica i que existia amenaça de rotura uterina amb una debilitat local de l'úter».

  

 

 

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.