Confisquen més de 300 quilos de cocaïna, que tenien com a destinació València, en Brasil

Cocaïna retinguda en el port de Río de Janeiro

Han sigut confiscats més de 300 quilos de cocaïna pura | EFE

La hisenda pública de Brasil ha confiscat, en el port de Rio de Janeiro, més de 300 quilos de cocaïna pura que tenien com a destinació final València, segons han confirmat este divendres fonts oficials.

 

La droga ha sigut descoberta la nit d’este dijous i estava amagada en un contenidor amb granit carregat en un barco. Esta embarcació va eixir del port de Suape, en Pernambuco, el passat dimarts, d’acord amb un comunicat de la Receita Federal (hisenda).

 

Les autoritats brasileres han retingut la càrrega en el port de Rio de Janeiro després de rebre informació sobre una possible alteració en el port de Pernambuco, en el nord-est del Brasil. Han sigut confiscades un total de 300 tauletes de cocaïna pura en el fons del contenidor, que tenien com a destinació final el port de València.

 

El Brasil és una de les principals portes d’eixida de la droga produïda en Sud-amèrica i, en 2019, l’oficina de Duanes del país va batre un nou rècord en confiscar 64 tones de droga, de les que 57 eren de cocaïna. Encara que la droga ix del país per les vies aèria i marítima, és en els ports a on les autoritats troben més estupefaents, generalment camuflats en contenidors entre productes que seran exportats a altres països.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.