Confisquen més de 300 quilos de cocaïna, que tenien com a destinació València, en Brasil

Cocaïna retinguda en el port de Río de Janeiro

Han sigut confiscats més de 300 quilos de cocaïna pura | EFE

La hisenda pública de Brasil ha confiscat, en el port de Rio de Janeiro, més de 300 quilos de cocaïna pura que tenien com a destinació final València, segons han confirmat este divendres fonts oficials.

 

La droga ha sigut descoberta la nit d’este dijous i estava amagada en un contenidor amb granit carregat en un barco. Esta embarcació va eixir del port de Suape, en Pernambuco, el passat dimarts, d’acord amb un comunicat de la Receita Federal (hisenda).

 

Les autoritats brasileres han retingut la càrrega en el port de Rio de Janeiro després de rebre informació sobre una possible alteració en el port de Pernambuco, en el nord-est del Brasil. Han sigut confiscades un total de 300 tauletes de cocaïna pura en el fons del contenidor, que tenien com a destinació final el port de València.

 

El Brasil és una de les principals portes d’eixida de la droga produïda en Sud-amèrica i, en 2019, l’oficina de Duanes del país va batre un nou rècord en confiscar 64 tones de droga, de les que 57 eren de cocaïna. Encara que la droga ix del país per les vies aèria i marítima, és en els ports a on les autoritats troben més estupefaents, generalment camuflats en contenidors entre productes que seran exportats a altres països.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.