El cosí de José Antonio Reyes: «Va eixir pels aires… Anàvem volant»

José Antonio Reyes va perdre la vida en un fatídic accident de trànsit

José Antonio Reyes va perdre la vida en un fatídic accident de trànsit | València Diari

 

Quan ja han passat uns dies del fatídic accident de trànsit, a on José Antonio Reyes i un familiar seu van perdre la vida després que el cotxe en què anaven se’n va eixir de la carretera a gran velocitat, l’únic supervivent i cosí del futbolista, Juan Manuel Calderón, ha fet unes declaracions sobre l’accident que ha publicat ‘Socialité’.

 

El jove encara està ingressat

Segons el diari ‘El Mundo’, Calderón va ser molt expressiu en la seua declaració a la policia: «Va eixir pels aires… Anàvem volant». Tot i tindre un 60% del cos amb cremades de diferent gravetat, el cosí del futbolista és un afortunat, ja que el jove va ser l’únic que va sobreviure al fatal accident, en el que van perdre la vida Reyes i un altre familiar.

 

A més, Calderón també va declarar que va intentar salvar la vida dels altres dos ocupants del vehicle però sense èxit. El jove assegurava que ell «anava mirant per la finestra» i que no recorda res del que va passar. «No sé el que va fer José… No ho recorde», es lamentava.

 

Era habitual que els tres viatgessin junts

Era habitual que els tres viatjaren junts | INSTAGRAM

 

Amb tot, Juan Manuel Calderón sí que ha confirmat els rumors que asseguraven que el futbolista circulava a gran velocitat, i va assegurar que va eixir totalment il·lès de l’accident però va patir les cremades per intentar salvar la vida dels altres dos ocupants.

 

A partir d’ara, el jove haurà de lluitar per a eliminar de la seua ment les dures imàtgens que va haver de presenciar després de l’accident i intentar seguir avant després d’este colp tan dur que li ha pegat la vida.

 

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.