10.1 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El cosí de José Antonio Reyes: «Va eixir pels aires… Anàvem volant»

José Antonio Reyes va perdre la vida en un fatídic accident de trànsit

José Antonio Reyes va perdre la vida en un fatídic accident de trànsit | València Diari

 

Quan ja han passat uns dies del fatídic accident de trànsit, a on José Antonio Reyes i un familiar seu van perdre la vida després que el cotxe en què anaven se’n va eixir de la carretera a gran velocitat, l’únic supervivent i cosí del futbolista, Juan Manuel Calderón, ha fet unes declaracions sobre l’accident que ha publicat ‘Socialité’.

 

El jove encara està ingressat

Segons el diari ‘El Mundo’, Calderón va ser molt expressiu en la seua declaració a la policia: «Va eixir pels aires… Anàvem volant». Tot i tindre un 60% del cos amb cremades de diferent gravetat, el cosí del futbolista és un afortunat, ja que el jove va ser l’únic que va sobreviure al fatal accident, en el que van perdre la vida Reyes i un altre familiar.

 

A més, Calderón també va declarar que va intentar salvar la vida dels altres dos ocupants del vehicle però sense èxit. El jove assegurava que ell «anava mirant per la finestra» i que no recorda res del que va passar. «No sé el que va fer José… No ho recorde», es lamentava.

 

Era habitual que els tres viatgessin junts

Era habitual que els tres viatjaren junts | INSTAGRAM

 

Amb tot, Juan Manuel Calderón sí que ha confirmat els rumors que asseguraven que el futbolista circulava a gran velocitat, i va assegurar que va eixir totalment il·lès de l’accident però va patir les cremades per intentar salvar la vida dels altres dos ocupants.

 

A partir d’ara, el jove haurà de lluitar per a eliminar de la seua ment les dures imàtgens que va haver de presenciar després de l’accident i intentar seguir avant després d’este colp tan dur que li ha pegat la vida.

 

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.