Noelia López, viuda de Reyes, va perdre el seu germà menut fa tres anys

Noelia López junto a su hermano menor y a José Antonio Reyes así como amigos

Noelia López escrivia un emotiu missatge de despedida dedicat a Reyes | Instagram

 

El passat cap de setmana marcarà de per vida la família de José Antonio Reyes. El futbolista perdia la vida en un accident de trànsit, amb 35 anys, deixant òrfens de pare a tres fills i viuda la seua dona, Noelia López, amb qui s’havia casat el 2017 i ja complia huit anys de relació. 

 

Noelia ha compartit el seu patiment a través de les xarxes socials amb un emotiu missatge que posa la pell de gallina. Viu moments difícils i no han sigut els únics als que ha hagut de fer front en pocs anys. En fa només tres, la jove va viure una altra gran tragèdia que se suma ara a la mort del seu home.

 

La mort del seu germà menut

Noelia López junto a sus familiares y a su hermano

El germà menut de Noelia López moria després de mesos lluitant contra una malaltia  | Instagram

 

Assimilar la mort d’un familiar pròxim no és fàcil. I Noelia, en només tres anys, ha hagut de fer front a dos grans pèrdues: la del seu marit i, fa tres anys, la de son germà menut, Antonio López.

 

Tony, com l’anomenaven carinyosament en la família, tenia 25 anys i acabava d’acabar la carrera d’enginyeria de camins. Patia una dura malaltia contra la que va lluitar durant mesos, fins que va perdre la vida, deixant la família desolada, en especial la germana gran, que no ha deixat mai de compartir fotografies amb Antonio i missatges dedicats a ell i a la molta falta que li fa.

 

Precisament, el passat 15 de novembre va publicar uns dels homenatges més emotius a son germà, quan es complia l’aniversari de la seua mort. «Eres i sempre seràs el millor germà que podria haver tingut, el millor tio per a les meues filles. Vas ensenyar-me que cada dia podria ser l’últim, que se li ha de traure el suc a cada moment i que la vida és capritxosa. T’espere quan mirem al cel de nit: tu allà, jo ací. Sempre amb mi», escrivia.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NOELIA LÓPEZ Menos es más (@noelialopezm) el

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.