Noelia López, viuda de Reyes, va perdre el seu germà menut fa tres anys

Noelia López junto a su hermano menor y a José Antonio Reyes así como amigos

Noelia López escrivia un emotiu missatge de despedida dedicat a Reyes | Instagram

 

El passat cap de setmana marcarà de per vida la família de José Antonio Reyes. El futbolista perdia la vida en un accident de trànsit, amb 35 anys, deixant òrfens de pare a tres fills i viuda la seua dona, Noelia López, amb qui s’havia casat el 2017 i ja complia huit anys de relació. 

 

Noelia ha compartit el seu patiment a través de les xarxes socials amb un emotiu missatge que posa la pell de gallina. Viu moments difícils i no han sigut els únics als que ha hagut de fer front en pocs anys. En fa només tres, la jove va viure una altra gran tragèdia que se suma ara a la mort del seu home.

 

La mort del seu germà menut

Noelia López junto a sus familiares y a su hermano

El germà menut de Noelia López moria després de mesos lluitant contra una malaltia  | Instagram

 

Assimilar la mort d’un familiar pròxim no és fàcil. I Noelia, en només tres anys, ha hagut de fer front a dos grans pèrdues: la del seu marit i, fa tres anys, la de son germà menut, Antonio López.

 

Tony, com l’anomenaven carinyosament en la família, tenia 25 anys i acabava d’acabar la carrera d’enginyeria de camins. Patia una dura malaltia contra la que va lluitar durant mesos, fins que va perdre la vida, deixant la família desolada, en especial la germana gran, que no ha deixat mai de compartir fotografies amb Antonio i missatges dedicats a ell i a la molta falta que li fa.

 

Precisament, el passat 15 de novembre va publicar uns dels homenatges més emotius a son germà, quan es complia l’aniversari de la seua mort. «Eres i sempre seràs el millor germà que podria haver tingut, el millor tio per a les meues filles. Vas ensenyar-me que cada dia podria ser l’últim, que se li ha de traure el suc a cada moment i que la vida és capritxosa. T’espere quan mirem al cel de nit: tu allà, jo ací. Sempre amb mi», escrivia.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NOELIA LÓPEZ Menos es más (@noelialopezm) el

 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.