Noelia López, viuda de Reyes, va perdre el seu germà menut fa tres anys

Noelia López junto a su hermano menor y a José Antonio Reyes así como amigos

Noelia López escrivia un emotiu missatge de despedida dedicat a Reyes | Instagram

 

El passat cap de setmana marcarà de per vida la família de José Antonio Reyes. El futbolista perdia la vida en un accident de trànsit, amb 35 anys, deixant òrfens de pare a tres fills i viuda la seua dona, Noelia López, amb qui s’havia casat el 2017 i ja complia huit anys de relació. 

 

Noelia ha compartit el seu patiment a través de les xarxes socials amb un emotiu missatge que posa la pell de gallina. Viu moments difícils i no han sigut els únics als que ha hagut de fer front en pocs anys. En fa només tres, la jove va viure una altra gran tragèdia que se suma ara a la mort del seu home.

 

La mort del seu germà menut

Noelia López junto a sus familiares y a su hermano

El germà menut de Noelia López moria després de mesos lluitant contra una malaltia  | Instagram

 

Assimilar la mort d’un familiar pròxim no és fàcil. I Noelia, en només tres anys, ha hagut de fer front a dos grans pèrdues: la del seu marit i, fa tres anys, la de son germà menut, Antonio López.

 

Tony, com l’anomenaven carinyosament en la família, tenia 25 anys i acabava d’acabar la carrera d’enginyeria de camins. Patia una dura malaltia contra la que va lluitar durant mesos, fins que va perdre la vida, deixant la família desolada, en especial la germana gran, que no ha deixat mai de compartir fotografies amb Antonio i missatges dedicats a ell i a la molta falta que li fa.

 

Precisament, el passat 15 de novembre va publicar uns dels homenatges més emotius a son germà, quan es complia l’aniversari de la seua mort. «Eres i sempre seràs el millor germà que podria haver tingut, el millor tio per a les meues filles. Vas ensenyar-me que cada dia podria ser l’últim, que se li ha de traure el suc a cada moment i que la vida és capritxosa. T’espere quan mirem al cel de nit: tu allà, jo ací. Sempre amb mi», escrivia.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NOELIA LÓPEZ Menos es más (@noelialopezm) el

 

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.

Condemnat a 11 anys de presó per set robatoris en vivendes d’Alacant i El Campello

L'Audiència Provincial d'Alacant ha confirmat 11 anys de presó per a un home que va assaltar set vivendes entre gener i febrer de 2025. El tribunal manté els atenuants de reparació del mal i alteració mental i l'agreujant de reincidència.