Noelia López, viuda de Reyes, va perdre el seu germà menut fa tres anys

Noelia López junto a su hermano menor y a José Antonio Reyes así como amigos

Noelia López escrivia un emotiu missatge de despedida dedicat a Reyes | Instagram

 

El passat cap de setmana marcarà de per vida la família de José Antonio Reyes. El futbolista perdia la vida en un accident de trànsit, amb 35 anys, deixant òrfens de pare a tres fills i viuda la seua dona, Noelia López, amb qui s’havia casat el 2017 i ja complia huit anys de relació. 

 

Noelia ha compartit el seu patiment a través de les xarxes socials amb un emotiu missatge que posa la pell de gallina. Viu moments difícils i no han sigut els únics als que ha hagut de fer front en pocs anys. En fa només tres, la jove va viure una altra gran tragèdia que se suma ara a la mort del seu home.

 

La mort del seu germà menut

Noelia López junto a sus familiares y a su hermano

El germà menut de Noelia López moria després de mesos lluitant contra una malaltia  | Instagram

 

Assimilar la mort d’un familiar pròxim no és fàcil. I Noelia, en només tres anys, ha hagut de fer front a dos grans pèrdues: la del seu marit i, fa tres anys, la de son germà menut, Antonio López.

 

Tony, com l’anomenaven carinyosament en la família, tenia 25 anys i acabava d’acabar la carrera d’enginyeria de camins. Patia una dura malaltia contra la que va lluitar durant mesos, fins que va perdre la vida, deixant la família desolada, en especial la germana gran, que no ha deixat mai de compartir fotografies amb Antonio i missatges dedicats a ell i a la molta falta que li fa.

 

Precisament, el passat 15 de novembre va publicar uns dels homenatges més emotius a son germà, quan es complia l’aniversari de la seua mort. «Eres i sempre seràs el millor germà que podria haver tingut, el millor tio per a les meues filles. Vas ensenyar-me que cada dia podria ser l’últim, que se li ha de traure el suc a cada moment i que la vida és capritxosa. T’espere quan mirem al cel de nit: tu allà, jo ací. Sempre amb mi», escrivia.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NOELIA LÓPEZ Menos es más (@noelialopezm) el

 

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.