Noelia López, viuda de Reyes, va perdre el seu germà menut fa tres anys

Noelia López junto a su hermano menor y a José Antonio Reyes así como amigos

Noelia López escrivia un emotiu missatge de despedida dedicat a Reyes | Instagram

 

El passat cap de setmana marcarà de per vida la família de José Antonio Reyes. El futbolista perdia la vida en un accident de trànsit, amb 35 anys, deixant òrfens de pare a tres fills i viuda la seua dona, Noelia López, amb qui s’havia casat el 2017 i ja complia huit anys de relació. 

 

Noelia ha compartit el seu patiment a través de les xarxes socials amb un emotiu missatge que posa la pell de gallina. Viu moments difícils i no han sigut els únics als que ha hagut de fer front en pocs anys. En fa només tres, la jove va viure una altra gran tragèdia que se suma ara a la mort del seu home.

 

La mort del seu germà menut

Noelia López junto a sus familiares y a su hermano

El germà menut de Noelia López moria després de mesos lluitant contra una malaltia  | Instagram

 

Assimilar la mort d’un familiar pròxim no és fàcil. I Noelia, en només tres anys, ha hagut de fer front a dos grans pèrdues: la del seu marit i, fa tres anys, la de son germà menut, Antonio López.

 

Tony, com l’anomenaven carinyosament en la família, tenia 25 anys i acabava d’acabar la carrera d’enginyeria de camins. Patia una dura malaltia contra la que va lluitar durant mesos, fins que va perdre la vida, deixant la família desolada, en especial la germana gran, que no ha deixat mai de compartir fotografies amb Antonio i missatges dedicats a ell i a la molta falta que li fa.

 

Precisament, el passat 15 de novembre va publicar uns dels homenatges més emotius a son germà, quan es complia l’aniversari de la seua mort. «Eres i sempre seràs el millor germà que podria haver tingut, el millor tio per a les meues filles. Vas ensenyar-me que cada dia podria ser l’últim, que se li ha de traure el suc a cada moment i que la vida és capritxosa. T’espere quan mirem al cel de nit: tu allà, jo ací. Sempre amb mi», escrivia.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NOELIA LÓPEZ Menos es más (@noelialopezm) el

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.