17.5 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Noelia López, viuda de Reyes, va perdre el seu germà menut fa tres anys

Noelia López junto a su hermano menor y a José Antonio Reyes así como amigos

Noelia López escrivia un emotiu missatge de despedida dedicat a Reyes | Instagram

 

El passat cap de setmana marcarà de per vida la família de José Antonio Reyes. El futbolista perdia la vida en un accident de trànsit, amb 35 anys, deixant òrfens de pare a tres fills i viuda la seua dona, Noelia López, amb qui s’havia casat el 2017 i ja complia huit anys de relació. 

 

Noelia ha compartit el seu patiment a través de les xarxes socials amb un emotiu missatge que posa la pell de gallina. Viu moments difícils i no han sigut els únics als que ha hagut de fer front en pocs anys. En fa només tres, la jove va viure una altra gran tragèdia que se suma ara a la mort del seu home.

 

La mort del seu germà menut

Noelia López junto a sus familiares y a su hermano

El germà menut de Noelia López moria després de mesos lluitant contra una malaltia  | Instagram

 

Assimilar la mort d’un familiar pròxim no és fàcil. I Noelia, en només tres anys, ha hagut de fer front a dos grans pèrdues: la del seu marit i, fa tres anys, la de son germà menut, Antonio López.

 

Tony, com l’anomenaven carinyosament en la família, tenia 25 anys i acabava d’acabar la carrera d’enginyeria de camins. Patia una dura malaltia contra la que va lluitar durant mesos, fins que va perdre la vida, deixant la família desolada, en especial la germana gran, que no ha deixat mai de compartir fotografies amb Antonio i missatges dedicats a ell i a la molta falta que li fa.

 

Precisament, el passat 15 de novembre va publicar uns dels homenatges més emotius a son germà, quan es complia l’aniversari de la seua mort. «Eres i sempre seràs el millor germà que podria haver tingut, el millor tio per a les meues filles. Vas ensenyar-me que cada dia podria ser l’últim, que se li ha de traure el suc a cada moment i que la vida és capritxosa. T’espere quan mirem al cel de nit: tu allà, jo ací. Sempre amb mi», escrivia.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NOELIA LÓPEZ Menos es más (@noelialopezm) el

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Tres detinguts per una sèrie de robatoris en botigues de motos i bicis a Castelló, València i Aragó

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han detingut a tres presumptes autors d'onze assalts a comerços d'alta gamma amb un botí superior a 420.000 euros. L'operació Cicles-Volta ha donat per desarticulada la xarxa, que traslladava el material per carretera a Romania.

Dos detinguts per tràfic de drogues en una operació per frau elèctric a Almassora

Dos hòmens de 44 i 45 anys han sigut detinguts per tràfic de drogues durant un operatiu contra el frau elèctric a Almassora. El dispositiu ha permés tallar escomeses irregulars i ha portat a la troballa de 38 plantes de marihuana i material de cultiu en una vivenda

El València encadena 16 eixides coperes sense perdre

El València va véncer 1-2 al Cartagena en la pròrroga i acumula 16 eixides coperes sense perdre. Des de 2021 suma 15 triomfs i 1 empat, amb un 37-6 de balanç.

Marcelino encadena huit partits sense perdre davant el Getafe

El tècnic del Vila-real arriba al dol en La Ceràmica sense derrotes en els seus últims huit creus amb el Getafe: 3 victòries i 5 empats, amb 11-5 en gols. L'últim precedent va ser 1-2 al març, en el Coliseum.

Del Moral serà el vinté entrenador del Llevant en Primera

Álvaro del Moral serà el vinté entrenador del Llevant en Primera després de substituir a Julián Calero i estrenar-se amb un 0-1 en Copa. El dilluns debutarà en lliga davant Osasuna dins d'un tàndem amb Vicente Iborra en el qual ell figura com a responsable federatiu.

Vint detinguts per estafar més de 120.000 euros amb el mètode del fill en dificultats

La Policia Nacional ha detingut a Torrent i Paterna a 20 persones de tres grups criminals que van defraudar més de 120.000 euros a unes 200 víctimes amb el mètode del fill en dificultats.

Cap de setmana amb vent moderat o fort i màximes en ascens en la Comunitat Valenciana

Vent de l'oest moderat o fort amb ratxes molt fortes a l'interior i màximes a l'alça el divendres i el dissabte. El diumenge hi haurà pocs canvis i mínimes més baixes.

El Consell assumix noves competències i completa el traspàs de carteres

El Govern valencià ha oficialitzat el repartiment d'àrees en un acte conjunt en el 9 d’Octubre. Vivenda i joventut guanyen pes i Economia prioritza el finançament autonòmic.