20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Florentino Pérez vol encarregar-se d’un dels fills de Reyes fins que siga major d’edat

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes | València Diari 

La mort de José Antonio Reyes és una tragèdia que canviarà la vida de moltes persones, començant per la seua dona i els seus tres fills. El més gran dels tres, d’11 anys, està seguint els passos del seu pare i és jugador de futbol, actualment del Leganés. Tot i això, segons informa ‘La Vanguardia’, està previst que el menor s’incorpore a la disciplina del Reial Madrid en categoria infantil esta temporada. Davant d’este canvi, s’ha fet públic que el president del club blanc té intencions de fer-se càrrec del menut fins que siga major d’edat.

 

«Em va dir que es faria càrrec del fill de Reyes»

«El president del Reial Madrid, Florentino Pérez, va estar sensacional… increïble. Va tindre un molt gran detall i va dir que es faria càrrec del seu fill gran d’11 anys». Eixes van ser les paraules de l’exdelegat de camp del Sevilla, Cristóbal Soria, que va expressar, entre llàgrimes, durant l’emissió d’un programa d”El chiringuito de Jugones’. «Florentino Pérez em va dir amb molt d’afecte que ell es faria càrrec del fill de Reyes fins als 18 anys: ‘No vos preocupeu de res que d’este me n’ocupe jo fins que en tinga 18’», va relatar.

 

El futbolista José Antonio Reyes va morir este dissabte en un accident de trànsit. El futbolista, que actualment militava en les files de l’Extremadura, va perdre la vida en un xoc prop d’Utrera, la seua terra. Reyes havia jugat en el Reial Madrid, en l’Espanyol, el Sevilla i a l’Arsenal. Tenia 35 anys. Un dels acompanyants va morir en el succés i l’altre continua ingressat en estat greu.

 

El jugador, un dels millors de la seua generació, acreditava també un palmarés notable havent guanyat una Lliga espanyola amb el Reial Madrid; una Premier League amb l’Arsenal; 3 copes de la UEFA amb el Sevilla; una amb l’Atlètic de Madrid i una Copa de la Lliga amb el Benfica portuguès. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.