Florentino Pérez vol encarregar-se d’un dels fills de Reyes fins que siga major d’edat

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes | València Diari 

La mort de José Antonio Reyes és una tragèdia que canviarà la vida de moltes persones, començant per la seua dona i els seus tres fills. El més gran dels tres, d’11 anys, està seguint els passos del seu pare i és jugador de futbol, actualment del Leganés. Tot i això, segons informa ‘La Vanguardia’, està previst que el menor s’incorpore a la disciplina del Reial Madrid en categoria infantil esta temporada. Davant d’este canvi, s’ha fet públic que el president del club blanc té intencions de fer-se càrrec del menut fins que siga major d’edat.

 

«Em va dir que es faria càrrec del fill de Reyes»

«El president del Reial Madrid, Florentino Pérez, va estar sensacional… increïble. Va tindre un molt gran detall i va dir que es faria càrrec del seu fill gran d’11 anys». Eixes van ser les paraules de l’exdelegat de camp del Sevilla, Cristóbal Soria, que va expressar, entre llàgrimes, durant l’emissió d’un programa d”El chiringuito de Jugones’. «Florentino Pérez em va dir amb molt d’afecte que ell es faria càrrec del fill de Reyes fins als 18 anys: ‘No vos preocupeu de res que d’este me n’ocupe jo fins que en tinga 18’», va relatar.

 

El futbolista José Antonio Reyes va morir este dissabte en un accident de trànsit. El futbolista, que actualment militava en les files de l’Extremadura, va perdre la vida en un xoc prop d’Utrera, la seua terra. Reyes havia jugat en el Reial Madrid, en l’Espanyol, el Sevilla i a l’Arsenal. Tenia 35 anys. Un dels acompanyants va morir en el succés i l’altre continua ingressat en estat greu.

 

El jugador, un dels millors de la seua generació, acreditava també un palmarés notable havent guanyat una Lliga espanyola amb el Reial Madrid; una Premier League amb l’Arsenal; 3 copes de la UEFA amb el Sevilla; una amb l’Atlètic de Madrid i una Copa de la Lliga amb el Benfica portuguès. 

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.