Florentino Pérez vol encarregar-se d’un dels fills de Reyes fins que siga major d’edat

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes | València Diari 

La mort de José Antonio Reyes és una tragèdia que canviarà la vida de moltes persones, començant per la seua dona i els seus tres fills. El més gran dels tres, d’11 anys, està seguint els passos del seu pare i és jugador de futbol, actualment del Leganés. Tot i això, segons informa ‘La Vanguardia’, està previst que el menor s’incorpore a la disciplina del Reial Madrid en categoria infantil esta temporada. Davant d’este canvi, s’ha fet públic que el president del club blanc té intencions de fer-se càrrec del menut fins que siga major d’edat.

 

«Em va dir que es faria càrrec del fill de Reyes»

«El president del Reial Madrid, Florentino Pérez, va estar sensacional… increïble. Va tindre un molt gran detall i va dir que es faria càrrec del seu fill gran d’11 anys». Eixes van ser les paraules de l’exdelegat de camp del Sevilla, Cristóbal Soria, que va expressar, entre llàgrimes, durant l’emissió d’un programa d”El chiringuito de Jugones’. «Florentino Pérez em va dir amb molt d’afecte que ell es faria càrrec del fill de Reyes fins als 18 anys: ‘No vos preocupeu de res que d’este me n’ocupe jo fins que en tinga 18’», va relatar.

 

El futbolista José Antonio Reyes va morir este dissabte en un accident de trànsit. El futbolista, que actualment militava en les files de l’Extremadura, va perdre la vida en un xoc prop d’Utrera, la seua terra. Reyes havia jugat en el Reial Madrid, en l’Espanyol, el Sevilla i a l’Arsenal. Tenia 35 anys. Un dels acompanyants va morir en el succés i l’altre continua ingressat en estat greu.

 

El jugador, un dels millors de la seua generació, acreditava també un palmarés notable havent guanyat una Lliga espanyola amb el Reial Madrid; una Premier League amb l’Arsenal; 3 copes de la UEFA amb el Sevilla; una amb l’Atlètic de Madrid i una Copa de la Lliga amb el Benfica portuguès. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.