21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Florentino Pérez vol encarregar-se d’un dels fills de Reyes fins que siga major d’edat

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes

Florentino Pérez podria «apadrinar» un fill de Reyes | València Diari 

La mort de José Antonio Reyes és una tragèdia que canviarà la vida de moltes persones, començant per la seua dona i els seus tres fills. El més gran dels tres, d’11 anys, està seguint els passos del seu pare i és jugador de futbol, actualment del Leganés. Tot i això, segons informa ‘La Vanguardia’, està previst que el menor s’incorpore a la disciplina del Reial Madrid en categoria infantil esta temporada. Davant d’este canvi, s’ha fet públic que el president del club blanc té intencions de fer-se càrrec del menut fins que siga major d’edat.

 

«Em va dir que es faria càrrec del fill de Reyes»

«El president del Reial Madrid, Florentino Pérez, va estar sensacional… increïble. Va tindre un molt gran detall i va dir que es faria càrrec del seu fill gran d’11 anys». Eixes van ser les paraules de l’exdelegat de camp del Sevilla, Cristóbal Soria, que va expressar, entre llàgrimes, durant l’emissió d’un programa d”El chiringuito de Jugones’. «Florentino Pérez em va dir amb molt d’afecte que ell es faria càrrec del fill de Reyes fins als 18 anys: ‘No vos preocupeu de res que d’este me n’ocupe jo fins que en tinga 18’», va relatar.

 

El futbolista José Antonio Reyes va morir este dissabte en un accident de trànsit. El futbolista, que actualment militava en les files de l’Extremadura, va perdre la vida en un xoc prop d’Utrera, la seua terra. Reyes havia jugat en el Reial Madrid, en l’Espanyol, el Sevilla i a l’Arsenal. Tenia 35 anys. Un dels acompanyants va morir en el succés i l’altre continua ingressat en estat greu.

 

El jugador, un dels millors de la seua generació, acreditava també un palmarés notable havent guanyat una Lliga espanyola amb el Reial Madrid; una Premier League amb l’Arsenal; 3 copes de la UEFA amb el Sevilla; una amb l’Atlètic de Madrid i una Copa de la Lliga amb el Benfica portuguès. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.