14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El patrimoni immobiliari que deixa Reyes és d’uns 2,86 milions d’euros

El milionari llegat immobiliari d'Antonio Reyes

El milionari llegat immobiliari d’Antonio Reyes | València Diari

 

La mort sobtada del futbolista Antonio Reyes ha deixat a tot el món dels deports desolat, sent una de les figures més conegudes del futbol espanyol i internacional, que va començar la seua carrera amb 16 anys en el Sevilla C.F. i va passar per equips com l’Arsenal, el Reial Madrid, l’Atlètic de Madrid o el Benfica. Gràcies als grans jornals que paguen estos equips, el jugador ha deixat un bon patrimoni a la seua família, que no haurà de patir per a res en el tema econòmic.

 

A eixa llarga trajectòria deportiva el van acompanyar unes bones inversions que José Antonio va centrar en l’àmbit immobiliari. Cal tindre en compte que en el punt àlgid de la seua carrera, durant el 2003, l’Arsenal va arribar a pagar 24,5 milions d’euros pel seu fitxatge.

 

José Antonio Reyes també va jugar a la selecció

José Antonio Reyes també va jugar en la selecció | Instagram

 

Un patrimoni de quasi 3 milions

‘La Otra Crónica’ ha revelat que el futbolista hauria adquirit fins a 19 immobles amb l’objectiu d’utilitzar-los com a inversió. Les propietats van ser comprades durant els 10 anys que el jugador va estar en primera divisió, i totes elles situades a Andalusia, sumarien un patrimoni de 2,86 milions d’euros.

 

Entre elles es troben 12 locals situats en Bormujos (Sevilla) valorats en 1,5 milions d’euros; una casa en Chipiona (Cadis) taxada en 135.000 euros; una vivenda de quasi 500 m² valorada en 1,3 milions d’euros; 3 cases en Utrera, el seu poble natal, taxades entre els 150.000 i els 292.000 euros; una finca de 2000 m² i una vivenda unifamiliar de 117 m² valorada en 103.600 euros.

 

José Antonio Reyes, que ara jugava amb l’Extremadura, havia viscut sense cap classe de problema econòmic gràcies a eixe extens patrimoni i a la seua bona administració, sent una persona sense massa ostentacions. Només tenia un capritx que sí que es va permetre i va ser comprar-se el seu Mercedes Bravus S550V de 120.000 euros, amb el que va acabar perdent la vida.

 

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l’accident | EFE

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.