El patrimoni immobiliari que deixa Reyes és d’uns 2,86 milions d’euros

El milionari llegat immobiliari d'Antonio Reyes

El milionari llegat immobiliari d’Antonio Reyes | València Diari

 

La mort sobtada del futbolista Antonio Reyes ha deixat a tot el món dels deports desolat, sent una de les figures més conegudes del futbol espanyol i internacional, que va començar la seua carrera amb 16 anys en el Sevilla C.F. i va passar per equips com l’Arsenal, el Reial Madrid, l’Atlètic de Madrid o el Benfica. Gràcies als grans jornals que paguen estos equips, el jugador ha deixat un bon patrimoni a la seua família, que no haurà de patir per a res en el tema econòmic.

 

A eixa llarga trajectòria deportiva el van acompanyar unes bones inversions que José Antonio va centrar en l’àmbit immobiliari. Cal tindre en compte que en el punt àlgid de la seua carrera, durant el 2003, l’Arsenal va arribar a pagar 24,5 milions d’euros pel seu fitxatge.

 

José Antonio Reyes també va jugar a la selecció

José Antonio Reyes també va jugar en la selecció | Instagram

 

Un patrimoni de quasi 3 milions

‘La Otra Crónica’ ha revelat que el futbolista hauria adquirit fins a 19 immobles amb l’objectiu d’utilitzar-los com a inversió. Les propietats van ser comprades durant els 10 anys que el jugador va estar en primera divisió, i totes elles situades a Andalusia, sumarien un patrimoni de 2,86 milions d’euros.

 

Entre elles es troben 12 locals situats en Bormujos (Sevilla) valorats en 1,5 milions d’euros; una casa en Chipiona (Cadis) taxada en 135.000 euros; una vivenda de quasi 500 m² valorada en 1,3 milions d’euros; 3 cases en Utrera, el seu poble natal, taxades entre els 150.000 i els 292.000 euros; una finca de 2000 m² i una vivenda unifamiliar de 117 m² valorada en 103.600 euros.

 

José Antonio Reyes, que ara jugava amb l’Extremadura, havia viscut sense cap classe de problema econòmic gràcies a eixe extens patrimoni i a la seua bona administració, sent una persona sense massa ostentacions. Només tenia un capritx que sí que es va permetre i va ser comprar-se el seu Mercedes Bravus S550V de 120.000 euros, amb el que va acabar perdent la vida.

 

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l’accident | EFE

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.