El patrimoni immobiliari que deixa Reyes és d’uns 2,86 milions d’euros

El milionari llegat immobiliari d'Antonio Reyes

El milionari llegat immobiliari d’Antonio Reyes | València Diari

 

La mort sobtada del futbolista Antonio Reyes ha deixat a tot el món dels deports desolat, sent una de les figures més conegudes del futbol espanyol i internacional, que va començar la seua carrera amb 16 anys en el Sevilla C.F. i va passar per equips com l’Arsenal, el Reial Madrid, l’Atlètic de Madrid o el Benfica. Gràcies als grans jornals que paguen estos equips, el jugador ha deixat un bon patrimoni a la seua família, que no haurà de patir per a res en el tema econòmic.

 

A eixa llarga trajectòria deportiva el van acompanyar unes bones inversions que José Antonio va centrar en l’àmbit immobiliari. Cal tindre en compte que en el punt àlgid de la seua carrera, durant el 2003, l’Arsenal va arribar a pagar 24,5 milions d’euros pel seu fitxatge.

 

José Antonio Reyes també va jugar a la selecció

José Antonio Reyes també va jugar en la selecció | Instagram

 

Un patrimoni de quasi 3 milions

‘La Otra Crónica’ ha revelat que el futbolista hauria adquirit fins a 19 immobles amb l’objectiu d’utilitzar-los com a inversió. Les propietats van ser comprades durant els 10 anys que el jugador va estar en primera divisió, i totes elles situades a Andalusia, sumarien un patrimoni de 2,86 milions d’euros.

 

Entre elles es troben 12 locals situats en Bormujos (Sevilla) valorats en 1,5 milions d’euros; una casa en Chipiona (Cadis) taxada en 135.000 euros; una vivenda de quasi 500 m² valorada en 1,3 milions d’euros; 3 cases en Utrera, el seu poble natal, taxades entre els 150.000 i els 292.000 euros; una finca de 2000 m² i una vivenda unifamiliar de 117 m² valorada en 103.600 euros.

 

José Antonio Reyes, que ara jugava amb l’Extremadura, havia viscut sense cap classe de problema econòmic gràcies a eixe extens patrimoni i a la seua bona administració, sent una persona sense massa ostentacions. Només tenia un capritx que sí que es va permetre i va ser comprar-se el seu Mercedes Bravus S550V de 120.000 euros, amb el que va acabar perdent la vida.

 

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l’accident | EFE

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.