El patrimoni immobiliari que deixa Reyes és d’uns 2,86 milions d’euros

Ejemplo de shortcode con estilo
El milionari llegat immobiliari d’Antonio Reyes | València Diari   La mort sobtada del futbolista Antonio Reyes ha deixat a tot el món dels deports desolat, sent una de les figures més conegudes del futbol espanyol i internacional, que va començar la seua carrera amb 16 anys en el Sevilla C.F. i va passar per equips […]
El milionari llegat immobiliari d'Antonio Reyes

El milionari llegat immobiliari d’Antonio Reyes | València Diari

 

La mort sobtada del futbolista Antonio Reyes ha deixat a tot el món dels deports desolat, sent una de les figures més conegudes del futbol espanyol i internacional, que va començar la seua carrera amb 16 anys en el Sevilla C.F. i va passar per equips com l’Arsenal, el Reial Madrid, l’Atlètic de Madrid o el Benfica. Gràcies als grans jornals que paguen estos equips, el jugador ha deixat un bon patrimoni a la seua família, que no haurà de patir per a res en el tema econòmic.

 

A eixa llarga trajectòria deportiva el van acompanyar unes bones inversions que José Antonio va centrar en l’àmbit immobiliari. Cal tindre en compte que en el punt àlgid de la seua carrera, durant el 2003, l’Arsenal va arribar a pagar 24,5 milions d’euros pel seu fitxatge.

 

José Antonio Reyes també va jugar a la selecció

José Antonio Reyes també va jugar en la selecció | Instagram

 

Un patrimoni de quasi 3 milions

‘La Otra Crónica’ ha revelat que el futbolista hauria adquirit fins a 19 immobles amb l’objectiu d’utilitzar-los com a inversió. Les propietats van ser comprades durant els 10 anys que el jugador va estar en primera divisió, i totes elles situades a Andalusia, sumarien un patrimoni de 2,86 milions d’euros.

 

Entre elles es troben 12 locals situats en Bormujos (Sevilla) valorats en 1,5 milions d’euros; una casa en Chipiona (Cadis) taxada en 135.000 euros; una vivenda de quasi 500 m² valorada en 1,3 milions d’euros; 3 cases en Utrera, el seu poble natal, taxades entre els 150.000 i els 292.000 euros; una finca de 2000 m² i una vivenda unifamiliar de 117 m² valorada en 103.600 euros.

 

José Antonio Reyes, que ara jugava amb l’Extremadura, havia viscut sense cap classe de problema econòmic gràcies a eixe extens patrimoni i a la seua bona administració, sent una persona sense massa ostentacions. Només tenia un capritx que sí que es va permetre i va ser comprar-se el seu Mercedes Bravus S550V de 120.000 euros, amb el que va acabar perdent la vida.

 

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l’accident | EFE

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.