El patrimoni immobiliari que deixa Reyes és d’uns 2,86 milions d’euros

El milionari llegat immobiliari d'Antonio Reyes

El milionari llegat immobiliari d’Antonio Reyes | València Diari

 

La mort sobtada del futbolista Antonio Reyes ha deixat a tot el món dels deports desolat, sent una de les figures més conegudes del futbol espanyol i internacional, que va començar la seua carrera amb 16 anys en el Sevilla C.F. i va passar per equips com l’Arsenal, el Reial Madrid, l’Atlètic de Madrid o el Benfica. Gràcies als grans jornals que paguen estos equips, el jugador ha deixat un bon patrimoni a la seua família, que no haurà de patir per a res en el tema econòmic.

 

A eixa llarga trajectòria deportiva el van acompanyar unes bones inversions que José Antonio va centrar en l’àmbit immobiliari. Cal tindre en compte que en el punt àlgid de la seua carrera, durant el 2003, l’Arsenal va arribar a pagar 24,5 milions d’euros pel seu fitxatge.

 

José Antonio Reyes també va jugar a la selecció

José Antonio Reyes també va jugar en la selecció | Instagram

 

Un patrimoni de quasi 3 milions

‘La Otra Crónica’ ha revelat que el futbolista hauria adquirit fins a 19 immobles amb l’objectiu d’utilitzar-los com a inversió. Les propietats van ser comprades durant els 10 anys que el jugador va estar en primera divisió, i totes elles situades a Andalusia, sumarien un patrimoni de 2,86 milions d’euros.

 

Entre elles es troben 12 locals situats en Bormujos (Sevilla) valorats en 1,5 milions d’euros; una casa en Chipiona (Cadis) taxada en 135.000 euros; una vivenda de quasi 500 m² valorada en 1,3 milions d’euros; 3 cases en Utrera, el seu poble natal, taxades entre els 150.000 i els 292.000 euros; una finca de 2000 m² i una vivenda unifamiliar de 117 m² valorada en 103.600 euros.

 

José Antonio Reyes, que ara jugava amb l’Extremadura, havia viscut sense cap classe de problema econòmic gràcies a eixe extens patrimoni i a la seua bona administració, sent una persona sense massa ostentacions. Només tenia un capritx que sí que es va permetre i va ser comprar-se el seu Mercedes Bravus S550V de 120.000 euros, amb el que va acabar perdent la vida.

 

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l’accident | EFE

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.