Este passat dissabte s'ha produït un accident a Mislata, a l'Horta Oest, on una dona ha resultat ferida en ser atropellada. En l'atropellament, que no havia transcendit fins ara, un cotxe ha impactat contra una dona de 53 anys que ha resultat ferida greu. El sinistre es va produir a les 21.15 hores quan la dona creuava pel carrer València amb Marie Curie en Mislata i de sobte un cotxe a gran velocitat la va atropellar. El conductor triplicava la taxa d'alcohol permesa, i va perdre el domini del seu cotxe emportant-se per davant a la dona, segons han confirmat fonts de la Policia Local. Fins el lloc de l'accident es van desplaçar efectius de la Policia Local i una ambulància per tal d'atendre la víctima que va haver de ser traslladada fins a l'Hospital General de València, on permaneix des del dissabte en la Unitat de Cures Intensives (UCI).
Últimes notícies
Oratge
El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló
Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.
Successos
Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca
La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.
Successos
Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana
La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.
Cultura
Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu en tres enviaments
Generalitat i Ajuntament de València han firmat amb la Hispanic Society l'arribada abans de l'estiu d'unes 220 obres de Joaquín Sorolla. Hi haurà tres enviaments, seu provisional en el Museu de la Ciutat i futura seu europea en el Palau de les Comunicacions.
Oratge
Emergències recomana extremar precaucions per vent, onatge i neu en la Comunitat Valenciana
Emergències i Interior demana prudència davant un episodi amb alertes per vent, fenòmens costaners i neu. S'activen avisos taronges i grocs en diverses zones.
Oratge
Sal i salmorra en la CV-35 i CV-355 per a previndre neu i plaques de gel
El Consell ha aplicat sal i salmorra en la CV-35 i la CV-355 per a previndre neu i plaques de gel. El dispositiu de serveis viaris hivernals opera de manera preventiva i coordinada en la xarxa autonòmica.
Successos
Chiva aprova més de 1,5 milions en noves ajudes per a afectats per la DANA
El ple municipal ha donat llum verda a més de 1,5 milions en ajudes per a damnificats de la DANA del 29 d'octubre, amb fons de la Fundació Amancio Ortega i altres donacions. A més, corregix la taxa d'escombraries i amplia fins a 2026 l'exempció de taxes urbanístiques.
Successos
Voluntaris de la DANA deixen cadenats amb missatges en l’escultura ‘Gràcies’ d’Alaquàs
Voluntaris que van ajudar durant la DANA han deixat cadenats amb missatges en l'escultura 'Gràcies' d'Alaquàs, instal·lada al desembre com a símbol de gratitud. L'obra s'integrarà en una ruta turística per municipis afectats en la qual treballa la Mancomunitat de l'Horta Sud




