Este passat dissabte s'ha produït un accident a Mislata, a l'Horta Oest, on una dona ha resultat ferida en ser atropellada. En l'atropellament, que no havia transcendit fins ara, un cotxe ha impactat contra una dona de 53 anys que ha resultat ferida greu. El sinistre es va produir a les 21.15 hores quan la dona creuava pel carrer València amb Marie Curie en Mislata i de sobte un cotxe a gran velocitat la va atropellar. El conductor triplicava la taxa d'alcohol permesa, i va perdre el domini del seu cotxe emportant-se per davant a la dona, segons han confirmat fonts de la Policia Local. Fins el lloc de l'accident es van desplaçar efectius de la Policia Local i una ambulància per tal d'atendre la víctima que va haver de ser traslladada fins a l'Hospital General de València, on permaneix des del dissabte en la Unitat de Cures Intensives (UCI).
Últimes notícies
Esports
Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)
El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.
Esports
91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris
València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.
Cultura
Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya
Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.
Ciència i tecnologia
La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions
El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió
Política
Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats
Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.
Ciència i tecnologia
Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats
Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.
Economia
Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables
La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.
Oratge
Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant
Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.



