Investiguen si l’incendi d’Almassora va ser provocat

Incendi Almassora tràilers

Els tres tràilers d’Almassora totalment carbonitzats | Bombers de Castelló

 

La Guàrdia Civil està investigant l’estrany incendi que s’ha produït este dilluns de matinada, a les 00.30 hores, i que ha cremat 3 tràilers en Almassora. Les flames han carbonitzat totalment els vehicles que són d’una empresa en concurs de creditors de la Plana, tal com avança ‘Mediterráneo’, i s’està mirant de saber quines han sigut les causes que les han provocat.

 

L’incendi va necessitar la intervenció de dos dotacions de bombers del Consorci Provincial de Castelló del Parc de la Plana Baixa, que van acudir a una parcel·la pròxima a Santa Quitèria en Almassora. Van estar treballant fins a les 03.30 de la matinada i, tal com es pot vore en el vídeo, els camions van cremar totalment.

 

 

La policia està investigant si els dipòsits de combustible van accelerar un possible curtcircuit o si hi ha algun element que faça pensar que el foc va ser provocat. Cal recordar que fa poc més de 15 dies, un treballador que havia sigut despatxat recentment va cremar dos autobusos d’una empresa de Castelló, prop de la zona de la Salera.

 

En aquella ocasió, les càmeres de videovigilància i una testimoni dels fets va ajudar a identificar els 3 encaputxats que havien causat el foc. Però, en este cas, no hi ha càmeres en el lloc dels fets i, per això, la Guàrdia Civil encara està treballant sobre la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.