16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Investiguen si l’incendi d’Almassora va ser provocat

Incendi Almassora tràilers

Els tres tràilers d’Almassora totalment carbonitzats | Bombers de Castelló

 

La Guàrdia Civil està investigant l’estrany incendi que s’ha produït este dilluns de matinada, a les 00.30 hores, i que ha cremat 3 tràilers en Almassora. Les flames han carbonitzat totalment els vehicles que són d’una empresa en concurs de creditors de la Plana, tal com avança ‘Mediterráneo’, i s’està mirant de saber quines han sigut les causes que les han provocat.

 

L’incendi va necessitar la intervenció de dos dotacions de bombers del Consorci Provincial de Castelló del Parc de la Plana Baixa, que van acudir a una parcel·la pròxima a Santa Quitèria en Almassora. Van estar treballant fins a les 03.30 de la matinada i, tal com es pot vore en el vídeo, els camions van cremar totalment.

 

 

La policia està investigant si els dipòsits de combustible van accelerar un possible curtcircuit o si hi ha algun element que faça pensar que el foc va ser provocat. Cal recordar que fa poc més de 15 dies, un treballador que havia sigut despatxat recentment va cremar dos autobusos d’una empresa de Castelló, prop de la zona de la Salera.

 

En aquella ocasió, les càmeres de videovigilància i una testimoni dels fets va ajudar a identificar els 3 encaputxats que havien causat el foc. Però, en este cas, no hi ha càmeres en el lloc dels fets i, per això, la Guàrdia Civil encara està treballant sobre la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.