Investiguen si l’incendi d’Almassora va ser provocat

Incendi Almassora tràilers

Els tres tràilers d’Almassora totalment carbonitzats | Bombers de Castelló

 

La Guàrdia Civil està investigant l’estrany incendi que s’ha produït este dilluns de matinada, a les 00.30 hores, i que ha cremat 3 tràilers en Almassora. Les flames han carbonitzat totalment els vehicles que són d’una empresa en concurs de creditors de la Plana, tal com avança ‘Mediterráneo’, i s’està mirant de saber quines han sigut les causes que les han provocat.

 

L’incendi va necessitar la intervenció de dos dotacions de bombers del Consorci Provincial de Castelló del Parc de la Plana Baixa, que van acudir a una parcel·la pròxima a Santa Quitèria en Almassora. Van estar treballant fins a les 03.30 de la matinada i, tal com es pot vore en el vídeo, els camions van cremar totalment.

 

 

La policia està investigant si els dipòsits de combustible van accelerar un possible curtcircuit o si hi ha algun element que faça pensar que el foc va ser provocat. Cal recordar que fa poc més de 15 dies, un treballador que havia sigut despatxat recentment va cremar dos autobusos d’una empresa de Castelló, prop de la zona de la Salera.

 

En aquella ocasió, les càmeres de videovigilància i una testimoni dels fets va ajudar a identificar els 3 encaputxats que havien causat el foc. Però, en este cas, no hi ha càmeres en el lloc dels fets i, per això, la Guàrdia Civil encara està treballant sobre la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.