20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Investiguen si l’incendi d’Almassora va ser provocat

Incendi Almassora tràilers

Els tres tràilers d’Almassora totalment carbonitzats | Bombers de Castelló

 

La Guàrdia Civil està investigant l’estrany incendi que s’ha produït este dilluns de matinada, a les 00.30 hores, i que ha cremat 3 tràilers en Almassora. Les flames han carbonitzat totalment els vehicles que són d’una empresa en concurs de creditors de la Plana, tal com avança ‘Mediterráneo’, i s’està mirant de saber quines han sigut les causes que les han provocat.

 

L’incendi va necessitar la intervenció de dos dotacions de bombers del Consorci Provincial de Castelló del Parc de la Plana Baixa, que van acudir a una parcel·la pròxima a Santa Quitèria en Almassora. Van estar treballant fins a les 03.30 de la matinada i, tal com es pot vore en el vídeo, els camions van cremar totalment.

 

 

La policia està investigant si els dipòsits de combustible van accelerar un possible curtcircuit o si hi ha algun element que faça pensar que el foc va ser provocat. Cal recordar que fa poc més de 15 dies, un treballador que havia sigut despatxat recentment va cremar dos autobusos d’una empresa de Castelló, prop de la zona de la Salera.

 

En aquella ocasió, les càmeres de videovigilància i una testimoni dels fets va ajudar a identificar els 3 encaputxats que havien causat el foc. Però, en este cas, no hi ha càmeres en el lloc dels fets i, per això, la Guàrdia Civil encara està treballant sobre la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.