El parricida d’Elx va llegir un llibre sobre un jove que matava la família

Elx segueix commocionada després de conèixer la detenció d’un adolescent de 15 anys ha estat detingut divendres a la nit després de matar a trets els seus pares i el seu germà petit, de 10 anys, dimarts passat a Alacant. Agents de la Policia Nacional van detenir el noi després que este confessés els assassinats i després de descobrir els cadàvers al cobert de la casa, a la pedania del Camp d’Elx, segons van confirmar fonts policials.

Els fets haurien passat al domicili familiar després que els pares li tallessin la connexió al wifi per haver tret males notes. A més, es negava a realitzar les tasques de cures al camp. Segons fonts de la investigació consultades pel rotatiu alacantí, hauria matat la mare i el germà primer i després el pare quan va arribar a casa.

Després dels assassinats, l’adolescent es va emportar els tres cadàvers fins al cobert. El presumpte autor del triple crim estaria detingut a la comissaria.

Els cossos dels pares i el germà van ser trobats per uns familiars que van acudir a la vivenda. Segons apunten diversos mitjans, la policia especula que l’adolescent hauria conviscut amb els cadàvers durant tres dies.

‘L’edat de la ira’ de Nando López, llibre recomanat al seu institut

A ‘L’edat de la ira’ Marcos, un adolescent de classe mitjana, assassina el seu pare i deixa malferit un dels seus quatre germans.

El suposat assassinat comès per Marcos, un estudiant de Batxillerat, constitueix el punt de partida d’una investigació que ens permet endinsar-nos, a través dels seus amics i companys de classe, en les pors, somnis i inquietuds. Nando López adapta per a La Joven Companyia la seua novel·la, finalista del Premi Nadal 2010. Una funció en què els adolescents prenen la veu en este retrat realista i alhora poètic de tota la seua generació que neix com un cant a la diferència i a la recerca— lliure i valent—de la nostra identitat.

Atresmedia té previst llançar la sèrie el proper 27 de febrer

L’edat de la ira és una de les sèries originals d’Atresplayer Premium. La ficció té previst estrenar-se a la plataforma de streaming el diumenge 27 de febrer i comptarà amb quatre capítols de 50 minuts de durada. Dimecres 9 va veure la llum un nou tràiler d’este esperat drama.

Manu Rius (Elite), Amaia Aberasturi (Akelarre), Daniel Ibáñez (Caminants) I Carlos Alcaide (L’Internat: Els Cims) són els protagonistes de la producció. Atresmedia indica que el títol «retrata l’adolescència actual partint del thriller per abordar les complexitats que afecten una nova generació de joves».

Últimes notícies

Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos

El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.