El parricida d’Elx va llegir un llibre sobre un jove que matava la família

Elx segueix commocionada després de conèixer la detenció d’un adolescent de 15 anys ha estat detingut divendres a la nit després de matar a trets els seus pares i el seu germà petit, de 10 anys, dimarts passat a Alacant. Agents de la Policia Nacional van detenir el noi després que este confessés els assassinats i després de descobrir els cadàvers al cobert de la casa, a la pedania del Camp d’Elx, segons van confirmar fonts policials.

Els fets haurien passat al domicili familiar després que els pares li tallessin la connexió al wifi per haver tret males notes. A més, es negava a realitzar les tasques de cures al camp. Segons fonts de la investigació consultades pel rotatiu alacantí, hauria matat la mare i el germà primer i després el pare quan va arribar a casa.

Després dels assassinats, l’adolescent es va emportar els tres cadàvers fins al cobert. El presumpte autor del triple crim estaria detingut a la comissaria.

Els cossos dels pares i el germà van ser trobats per uns familiars que van acudir a la vivenda. Segons apunten diversos mitjans, la policia especula que l’adolescent hauria conviscut amb els cadàvers durant tres dies.

‘L’edat de la ira’ de Nando López, llibre recomanat al seu institut

A ‘L’edat de la ira’ Marcos, un adolescent de classe mitjana, assassina el seu pare i deixa malferit un dels seus quatre germans.

El suposat assassinat comès per Marcos, un estudiant de Batxillerat, constitueix el punt de partida d’una investigació que ens permet endinsar-nos, a través dels seus amics i companys de classe, en les pors, somnis i inquietuds. Nando López adapta per a La Joven Companyia la seua novel·la, finalista del Premi Nadal 2010. Una funció en què els adolescents prenen la veu en este retrat realista i alhora poètic de tota la seua generació que neix com un cant a la diferència i a la recerca— lliure i valent—de la nostra identitat.

Atresmedia té previst llançar la sèrie el proper 27 de febrer

L’edat de la ira és una de les sèries originals d’Atresplayer Premium. La ficció té previst estrenar-se a la plataforma de streaming el diumenge 27 de febrer i comptarà amb quatre capítols de 50 minuts de durada. Dimecres 9 va veure la llum un nou tràiler d’este esperat drama.

Manu Rius (Elite), Amaia Aberasturi (Akelarre), Daniel Ibáñez (Caminants) I Carlos Alcaide (L’Internat: Els Cims) són els protagonistes de la producció. Atresmedia indica que el títol «retrata l’adolescència actual partint del thriller per abordar les complexitats que afecten una nova generació de joves».

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.