El parricida d’Elx va llegir un llibre sobre un jove que matava la família

Elx segueix commocionada després de conèixer la detenció d’un adolescent de 15 anys ha estat detingut divendres a la nit després de matar a trets els seus pares i el seu germà petit, de 10 anys, dimarts passat a Alacant. Agents de la Policia Nacional van detenir el noi després que este confessés els assassinats i després de descobrir els cadàvers al cobert de la casa, a la pedania del Camp d’Elx, segons van confirmar fonts policials.

Els fets haurien passat al domicili familiar després que els pares li tallessin la connexió al wifi per haver tret males notes. A més, es negava a realitzar les tasques de cures al camp. Segons fonts de la investigació consultades pel rotatiu alacantí, hauria matat la mare i el germà primer i després el pare quan va arribar a casa.

Després dels assassinats, l’adolescent es va emportar els tres cadàvers fins al cobert. El presumpte autor del triple crim estaria detingut a la comissaria.

Els cossos dels pares i el germà van ser trobats per uns familiars que van acudir a la vivenda. Segons apunten diversos mitjans, la policia especula que l’adolescent hauria conviscut amb els cadàvers durant tres dies.

‘L’edat de la ira’ de Nando López, llibre recomanat al seu institut

A ‘L’edat de la ira’ Marcos, un adolescent de classe mitjana, assassina el seu pare i deixa malferit un dels seus quatre germans.

El suposat assassinat comès per Marcos, un estudiant de Batxillerat, constitueix el punt de partida d’una investigació que ens permet endinsar-nos, a través dels seus amics i companys de classe, en les pors, somnis i inquietuds. Nando López adapta per a La Joven Companyia la seua novel·la, finalista del Premi Nadal 2010. Una funció en què els adolescents prenen la veu en este retrat realista i alhora poètic de tota la seua generació que neix com un cant a la diferència i a la recerca— lliure i valent—de la nostra identitat.

Atresmedia té previst llançar la sèrie el proper 27 de febrer

L’edat de la ira és una de les sèries originals d’Atresplayer Premium. La ficció té previst estrenar-se a la plataforma de streaming el diumenge 27 de febrer i comptarà amb quatre capítols de 50 minuts de durada. Dimecres 9 va veure la llum un nou tràiler d’este esperat drama.

Manu Rius (Elite), Amaia Aberasturi (Akelarre), Daniel Ibáñez (Caminants) I Carlos Alcaide (L’Internat: Els Cims) són els protagonistes de la producció. Atresmedia indica que el títol «retrata l’adolescència actual partint del thriller per abordar les complexitats que afecten una nova generació de joves».

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.