Un cuidador estafa 150.000 euros a dos germans amb esclerosi múltiple en València

Diners

El cuidador ha furtat 150.000 euros a dos germans amb esclerosi  | Pixabay

 

Dos germans amb esclerosi múltiple, una greu malaltia neuronal, han sigut estafats per una persona que acabaven de contractar per a que els cuidara. El cuidador va furtar tots els diners que els germans tenien en el seu banc i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a noms d’ells. En total, uns 150.00 euros furtats. 

 

Ara, el presumpte estafador ha escapat fora del país i el Jutjat d’Instrucció número 5 de València està investigant el cas per un delicte d’estafa. El cuidador, de 27 anys, havia sigut contactat pel pare dels dos estafats, de 34 i 38 anys, a través d’una agència, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Des del passat mes de desembre es desconeix a on està l’estafador, però la policia va detindre en l’aeroport de Barajas a un familiar seu, ja que podria haver-lo ajudat amb l’estafa. El cuidador té una ordre de detenció per presumpte estafador, però a dia de hui encara està fugit de la Justícia.

 

Va furtar els diners en 24 hores

El pare dels xics amb esclerosi, un dels qui va morir el passat mes de gener a conseqüència d’esta malaltia degenerativa, va detectar l’estafa després d’intentar contactar amb el cuidador i no obtindre cap resposta. Davant esta situació, va anar a la casa a on viuen els fills, i li van dir que allí no estava. 

 

Va ser quan el pare va arribar a casa i va vore que no estava el telèfon de la vivenda ni tampoc la targeta de crèdit. Ràpidament, va anar al banc per a comprovar el compte corrent, i es va enterar que des de la nit passada s’havien tret els diners que hi havien.

 

L‘estafador, en només 24 hores, va treure 100.000 euros i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a nom dels germans a través del telèfon mòbil que havia furtat i sense la necessitat de firmar cap paper. 

 

També pots llegir….

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.