Un cuidador estafa 150.000 euros a dos germans amb esclerosi múltiple en València

Diners

El cuidador ha furtat 150.000 euros a dos germans amb esclerosi  | Pixabay

 

Dos germans amb esclerosi múltiple, una greu malaltia neuronal, han sigut estafats per una persona que acabaven de contractar per a que els cuidara. El cuidador va furtar tots els diners que els germans tenien en el seu banc i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a noms d’ells. En total, uns 150.00 euros furtats. 

 

Ara, el presumpte estafador ha escapat fora del país i el Jutjat d’Instrucció número 5 de València està investigant el cas per un delicte d’estafa. El cuidador, de 27 anys, havia sigut contactat pel pare dels dos estafats, de 34 i 38 anys, a través d’una agència, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Des del passat mes de desembre es desconeix a on està l’estafador, però la policia va detindre en l’aeroport de Barajas a un familiar seu, ja que podria haver-lo ajudat amb l’estafa. El cuidador té una ordre de detenció per presumpte estafador, però a dia de hui encara està fugit de la Justícia.

 

Va furtar els diners en 24 hores

El pare dels xics amb esclerosi, un dels qui va morir el passat mes de gener a conseqüència d’esta malaltia degenerativa, va detectar l’estafa després d’intentar contactar amb el cuidador i no obtindre cap resposta. Davant esta situació, va anar a la casa a on viuen els fills, i li van dir que allí no estava. 

 

Va ser quan el pare va arribar a casa i va vore que no estava el telèfon de la vivenda ni tampoc la targeta de crèdit. Ràpidament, va anar al banc per a comprovar el compte corrent, i es va enterar que des de la nit passada s’havien tret els diners que hi havien.

 

L‘estafador, en només 24 hores, va treure 100.000 euros i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a nom dels germans a través del telèfon mòbil que havia furtat i sense la necessitat de firmar cap paper. 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.