Un cuidador estafa 150.000 euros a dos germans amb esclerosi múltiple en València

Diners

El cuidador ha furtat 150.000 euros a dos germans amb esclerosi  | Pixabay

 

Dos germans amb esclerosi múltiple, una greu malaltia neuronal, han sigut estafats per una persona que acabaven de contractar per a que els cuidara. El cuidador va furtar tots els diners que els germans tenien en el seu banc i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a noms d’ells. En total, uns 150.00 euros furtats. 

 

Ara, el presumpte estafador ha escapat fora del país i el Jutjat d’Instrucció número 5 de València està investigant el cas per un delicte d’estafa. El cuidador, de 27 anys, havia sigut contactat pel pare dels dos estafats, de 34 i 38 anys, a través d’una agència, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Des del passat mes de desembre es desconeix a on està l’estafador, però la policia va detindre en l’aeroport de Barajas a un familiar seu, ja que podria haver-lo ajudat amb l’estafa. El cuidador té una ordre de detenció per presumpte estafador, però a dia de hui encara està fugit de la Justícia.

 

Va furtar els diners en 24 hores

El pare dels xics amb esclerosi, un dels qui va morir el passat mes de gener a conseqüència d’esta malaltia degenerativa, va detectar l’estafa després d’intentar contactar amb el cuidador i no obtindre cap resposta. Davant esta situació, va anar a la casa a on viuen els fills, i li van dir que allí no estava. 

 

Va ser quan el pare va arribar a casa i va vore que no estava el telèfon de la vivenda ni tampoc la targeta de crèdit. Ràpidament, va anar al banc per a comprovar el compte corrent, i es va enterar que des de la nit passada s’havien tret els diners que hi havien.

 

L‘estafador, en només 24 hores, va treure 100.000 euros i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a nom dels germans a través del telèfon mòbil que havia furtat i sense la necessitat de firmar cap paper. 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.