Un cuidador estafa 150.000 euros a dos germans amb esclerosi múltiple en València

Diners

El cuidador ha furtat 150.000 euros a dos germans amb esclerosi  | Pixabay

 

Dos germans amb esclerosi múltiple, una greu malaltia neuronal, han sigut estafats per una persona que acabaven de contractar per a que els cuidara. El cuidador va furtar tots els diners que els germans tenien en el seu banc i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a noms d’ells. En total, uns 150.00 euros furtats. 

 

Ara, el presumpte estafador ha escapat fora del país i el Jutjat d’Instrucció número 5 de València està investigant el cas per un delicte d’estafa. El cuidador, de 27 anys, havia sigut contactat pel pare dels dos estafats, de 34 i 38 anys, a través d’una agència, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Des del passat mes de desembre es desconeix a on està l’estafador, però la policia va detindre en l’aeroport de Barajas a un familiar seu, ja que podria haver-lo ajudat amb l’estafa. El cuidador té una ordre de detenció per presumpte estafador, però a dia de hui encara està fugit de la Justícia.

 

Va furtar els diners en 24 hores

El pare dels xics amb esclerosi, un dels qui va morir el passat mes de gener a conseqüència d’esta malaltia degenerativa, va detectar l’estafa després d’intentar contactar amb el cuidador i no obtindre cap resposta. Davant esta situació, va anar a la casa a on viuen els fills, i li van dir que allí no estava. 

 

Va ser quan el pare va arribar a casa i va vore que no estava el telèfon de la vivenda ni tampoc la targeta de crèdit. Ràpidament, va anar al banc per a comprovar el compte corrent, i es va enterar que des de la nit passada s’havien tret els diners que hi havien.

 

L‘estafador, en només 24 hores, va treure 100.000 euros i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a nom dels germans a través del telèfon mòbil que havia furtat i sense la necessitat de firmar cap paper. 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.