Descobreixen una plantació de marihuana després de sufocar un incendi a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a dues persones relacionades amb un presumpte delicte contra la salut pública, per la possessió d’un cultiu «indoor» que albergava una plantació amb 1.100 plantes de marihuana a l’interior d’un habitatge de la localitat d’Elx.

Tot va començar quan efectius de Policia Local i Bombers d’Elx van intervindre en un incendi en una casa de camp aparentment desocupada, en extingir les flames, els actuants es van adonar d’una forta olor, que els va fer sospitar que a l’interior de l’immoble podria albergar algun tipus de cultiu il·legal.

Instants posteriors van descobrir a l’interior de l’estatge una plantació de marihuana «indoor» amb més de 1.250 plantes en diferents estats de creixement i floració.

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, es van fer càrrec del cas, per a després d’una laboriosa investigació i diverses perquisicions procedir a la identificació, localització i posterior detenció dels dos presumptes responsables de la plantació per un delicte contra la salut pública.

L’actuació s’enquadra en un dispositiu especial de la Policia Nacional en col·laboració amb policia local d’Elx la fi del qual és erradicar el cultiu de substàncies estupefaents en domicilis o locals que es troben abandonats i susceptibles de ser utilitzats per a aqueixos fins.

Els detinguts de 26 i 28 anys d’edat van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.