11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Descobreixen una plantació de marihuana després de sufocar un incendi a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a dues persones relacionades amb un presumpte delicte contra la salut pública, per la possessió d’un cultiu «indoor» que albergava una plantació amb 1.100 plantes de marihuana a l’interior d’un habitatge de la localitat d’Elx.

Tot va començar quan efectius de Policia Local i Bombers d’Elx van intervindre en un incendi en una casa de camp aparentment desocupada, en extingir les flames, els actuants es van adonar d’una forta olor, que els va fer sospitar que a l’interior de l’immoble podria albergar algun tipus de cultiu il·legal.

Instants posteriors van descobrir a l’interior de l’estatge una plantació de marihuana «indoor» amb més de 1.250 plantes en diferents estats de creixement i floració.

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, es van fer càrrec del cas, per a després d’una laboriosa investigació i diverses perquisicions procedir a la identificació, localització i posterior detenció dels dos presumptes responsables de la plantació per un delicte contra la salut pública.

L’actuació s’enquadra en un dispositiu especial de la Policia Nacional en col·laboració amb policia local d’Elx la fi del qual és erradicar el cultiu de substàncies estupefaents en domicilis o locals que es troben abandonats i susceptibles de ser utilitzats per a aqueixos fins.

Els detinguts de 26 i 28 anys d’edat van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.