Descobreixen una plantació de marihuana després de sufocar un incendi a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a dues persones relacionades amb un presumpte delicte contra la salut pública, per la possessió d’un cultiu «indoor» que albergava una plantació amb 1.100 plantes de marihuana a l’interior d’un habitatge de la localitat d’Elx.

Tot va començar quan efectius de Policia Local i Bombers d’Elx van intervindre en un incendi en una casa de camp aparentment desocupada, en extingir les flames, els actuants es van adonar d’una forta olor, que els va fer sospitar que a l’interior de l’immoble podria albergar algun tipus de cultiu il·legal.

Instants posteriors van descobrir a l’interior de l’estatge una plantació de marihuana «indoor» amb més de 1.250 plantes en diferents estats de creixement i floració.

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, es van fer càrrec del cas, per a després d’una laboriosa investigació i diverses perquisicions procedir a la identificació, localització i posterior detenció dels dos presumptes responsables de la plantació per un delicte contra la salut pública.

L’actuació s’enquadra en un dispositiu especial de la Policia Nacional en col·laboració amb policia local d’Elx la fi del qual és erradicar el cultiu de substàncies estupefaents en domicilis o locals que es troben abandonats i susceptibles de ser utilitzats per a aqueixos fins.

Els detinguts de 26 i 28 anys d’edat van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.