16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Descobreixen una plantació de marihuana després de sufocar un incendi a Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a dues persones relacionades amb un presumpte delicte contra la salut pública, per la possessió d’un cultiu «indoor» que albergava una plantació amb 1.100 plantes de marihuana a l’interior d’un habitatge de la localitat d’Elx.

Tot va començar quan efectius de Policia Local i Bombers d’Elx van intervindre en un incendi en una casa de camp aparentment desocupada, en extingir les flames, els actuants es van adonar d’una forta olor, que els va fer sospitar que a l’interior de l’immoble podria albergar algun tipus de cultiu il·legal.

Instants posteriors van descobrir a l’interior de l’estatge una plantació de marihuana «indoor» amb més de 1.250 plantes en diferents estats de creixement i floració.

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx, es van fer càrrec del cas, per a després d’una laboriosa investigació i diverses perquisicions procedir a la identificació, localització i posterior detenció dels dos presumptes responsables de la plantació per un delicte contra la salut pública.

L’actuació s’enquadra en un dispositiu especial de la Policia Nacional en col·laboració amb policia local d’Elx la fi del qual és erradicar el cultiu de substàncies estupefaents en domicilis o locals que es troben abandonats i susceptibles de ser utilitzats per a aqueixos fins.

Els detinguts de 26 i 28 anys d’edat van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.