Anuncios

Destituïxen al director executiu de McDonald’s per mantindre relacions sexuals amb una treballadora

El fins ara director executiu de McDonald’s, Steve Easterbrook, ha sigut destituït per haver mantingut una relació sentimental amb una empleada.

 

Segons la política de la famosa companyia de menjar ràpid, este tipo de relacions estan prohibides i, per tant, han decidit finalitzar amb el seu contracte i important càrrec en l’empresa. El mateix afectat ha enviat un correu electrònic a la resta de treballadors, en el que assegura que no ho tornaria a fer perquè «es va tractar d’un error».

Anuncios

 

Ell mateix ha enviat un correu a la resta de treballadors

Davant d’esta situació, també ha explicat que: «Tenint en compte els valors de l’empresa, estic d’acord amb el consell d’administració respecte al fet de què és hora d’anar-me’n». Per la seua banda, des de la junta administrativa de McDonald’s, han volgut manifestar la seua opinió sobre la situació viscuda i, en este sentit, han afirmat que el seu ja exdirector executiu va tindre un «mal judici» a l’hora de decidir mantindre una relació amb una empleada.

 

Ara, després de que Easterbrook cesse, Chris Kempczinski, de 51 anys, ha sigut nomenat nou director executiu de la companyia amb efecte immediat i passarà a formar part també de la junta administrativa, tal com han informat des del canal CNN.

 

La força del moviment ‘Me Too’

Esta situació és, sense cap dubte, una de les més greus viscudes en una multinacional nord-americana en els últims anys. Això, no obstant, cal recordar que el moviment ‘Me Too’ s’encarrega de traure a la llum casos d’assetjament sexual en l’àmbit laboral i que, des de la seua posada en marxa, han sigut diferents executius els implicats en este tipus de pràctiques.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios