Anuncios

Detenen un home per agredir sexualment una dona a Alzira

Un home ha sigut detingut este passat diumenge com a presumpte autor d'una agressió sexual a una dona en la Muntanyeta d'Alzira. Segons ha informat 'Levante-EMV', la policia va detindre a l'agressor hores després gràcies a testimonis que se'l van trobar en els voltants del lloc on va ocórrer el succés. Segons sembla una veïna va presenciar els fets i va espantar l'agressor. Els fets van ocórrer a primera hora del matí del diumenge quan un home estranger d'uns 40 anys va agredir sexualment a una dona de 39 que residia en la zona pròxima a la muntanya. L'agressor va forcejar amb la seua víctima i va ser vist per una altra veïna d'Alzira que passejava al seu gos. La seua presència i la seua veu d'alarma va ser suficient perquè l'agressor deixara de forcejar i soltara a la dona que estava sagnant i tenia els pantalons trencats. L'home va fugir però va ser vist per testimonis d'una empresa de neteja municipal, els operaris de la qual van avisar la Policia Local de la situació.

  

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.
Anuncios