Detenen un home per agredir sexualment una dona a Alzira

Un home ha sigut detingut este passat diumenge com a presumpte autor d'una agressió sexual a una dona en la Muntanyeta d'Alzira. Segons ha informat 'Levante-EMV', la policia va detindre a l'agressor hores després gràcies a testimonis que se'l van trobar en els voltants del lloc on va ocórrer el succés. Segons sembla una veïna va presenciar els fets i va espantar l'agressor. Els fets van ocórrer a primera hora del matí del diumenge quan un home estranger d'uns 40 anys va agredir sexualment a una dona de 39 que residia en la zona pròxima a la muntanya. L'agressor va forcejar amb la seua víctima i va ser vist per una altra veïna d'Alzira que passejava al seu gos. La seua presència i la seua veu d'alarma va ser suficient perquè l'agressor deixara de forcejar i soltara a la dona que estava sagnant i tenia els pantalons trencats. L'home va fugir però va ser vist per testimonis d'una empresa de neteja municipal, els operaris de la qual van avisar la Policia Local de la situació.

  

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.