15.3 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Arresten un home per conduir borratxo i agredir després a dos policies a Castelló

Un home ha sigut detingut per conduir borratxo botant-se semàfors en roig en el carrer Major i amenaçar i agredir a dos policies per a impedir que la grua s'emportara el seu cotxe. L'home va ser detingut finalment per la Policia Local de Castelló després de negar-se a passar en un primer moment el test d'alcoholèmia quan li ho demanaven els agents. Se li imputen en total tres delictes; dos contra la seguretat viària i un d'atemptat contra agents de l'autoritat. Els fets van ocórrer la matinada del passat dijous, encara que no havien transcendit fins ara. Segons sembla, una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en el carrer Major, va observar que circulava un turisme per dit carrer passant diversos semàfors en roig sense un motiu aparent.

Últimes notícies

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.