Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar a la seua exdona

Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar la seua exdona | València Diari

 

La mare de Diana Quer, Diana López Pinell, ha denunciat esta passada nit al seu exmarit —i pare de la xiqueta assassinada per ‘El Chicle’— per haver-li pegat i posteriorment intentat atropellar-la. Els fets van succeir durant la vesprada d’ahir, després de què els progenitors de Diana protagonitzaren una baralla en el garatge d’una casa de Las Rozas, en Madrid.

 

Segons apunten les primeres informacions, després de produir-se una baralla entre la parella, Juan Carlos Quer hauria pegat un colp al pòmul de la seua exdona, i li hauria causat alguna lesió en agarrar-la fortament per la monyica. Per eixe motiu, Diana López va decidir personar-se en dependències policials i interposar una denúncia contra l’exmarit, de qui va assegurar que també l’havia intentat atropellar quan va pujar al cotxe.

 

Fet i fet, després de què la mare de Diana prestara declaració, la policia va procedir a detindre a Juan Carlos i, posteriorment, el va traslladar fins a dependències policials.

 

Ja havia interposat altres denúncies

Els problemes entre la parella van començar temps arrere i, de fet, Diana López ja havia denunciat en anteriors ocasions a Juan Carlos. En eixe sentit es va manifestar el pare de Diana davant d’una atenció als mitjans, a on va explicar el següent: «Fins que vaig contraure matrimoni, mai havia tingut una denúncia. Ni durant els 24 anys de matrimoni ni durant els 22 que festejàvem».

 

Juan Carlos va anar un pas més allà, i va assegurar que «molts de vosaltres sabreu llegir entre línies per a conéixer el motiu real que hi havia darrere de la ruptura. Van caure 9 o 10 demandes que, evidentment, van ser totes arxivades. Llegiu entre línies». 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.