Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar a la seua exdona

Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar la seua exdona | València Diari

 

La mare de Diana Quer, Diana López Pinell, ha denunciat esta passada nit al seu exmarit —i pare de la xiqueta assassinada per ‘El Chicle’— per haver-li pegat i posteriorment intentat atropellar-la. Els fets van succeir durant la vesprada d’ahir, després de què els progenitors de Diana protagonitzaren una baralla en el garatge d’una casa de Las Rozas, en Madrid.

 

Segons apunten les primeres informacions, després de produir-se una baralla entre la parella, Juan Carlos Quer hauria pegat un colp al pòmul de la seua exdona, i li hauria causat alguna lesió en agarrar-la fortament per la monyica. Per eixe motiu, Diana López va decidir personar-se en dependències policials i interposar una denúncia contra l’exmarit, de qui va assegurar que també l’havia intentat atropellar quan va pujar al cotxe.

 

Fet i fet, després de què la mare de Diana prestara declaració, la policia va procedir a detindre a Juan Carlos i, posteriorment, el va traslladar fins a dependències policials.

 

Ja havia interposat altres denúncies

Els problemes entre la parella van començar temps arrere i, de fet, Diana López ja havia denunciat en anteriors ocasions a Juan Carlos. En eixe sentit es va manifestar el pare de Diana davant d’una atenció als mitjans, a on va explicar el següent: «Fins que vaig contraure matrimoni, mai havia tingut una denúncia. Ni durant els 24 anys de matrimoni ni durant els 22 que festejàvem».

 

Juan Carlos va anar un pas més allà, i va assegurar que «molts de vosaltres sabreu llegir entre línies per a conéixer el motiu real que hi havia darrere de la ruptura. Van caure 9 o 10 demandes que, evidentment, van ser totes arxivades. Llegiu entre línies». 

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.