Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar a la seua exdona

Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar la seua exdona | València Diari

 

La mare de Diana Quer, Diana López Pinell, ha denunciat esta passada nit al seu exmarit —i pare de la xiqueta assassinada per ‘El Chicle’— per haver-li pegat i posteriorment intentat atropellar-la. Els fets van succeir durant la vesprada d’ahir, després de què els progenitors de Diana protagonitzaren una baralla en el garatge d’una casa de Las Rozas, en Madrid.

 

Segons apunten les primeres informacions, després de produir-se una baralla entre la parella, Juan Carlos Quer hauria pegat un colp al pòmul de la seua exdona, i li hauria causat alguna lesió en agarrar-la fortament per la monyica. Per eixe motiu, Diana López va decidir personar-se en dependències policials i interposar una denúncia contra l’exmarit, de qui va assegurar que també l’havia intentat atropellar quan va pujar al cotxe.

 

Fet i fet, després de què la mare de Diana prestara declaració, la policia va procedir a detindre a Juan Carlos i, posteriorment, el va traslladar fins a dependències policials.

 

Ja havia interposat altres denúncies

Els problemes entre la parella van començar temps arrere i, de fet, Diana López ja havia denunciat en anteriors ocasions a Juan Carlos. En eixe sentit es va manifestar el pare de Diana davant d’una atenció als mitjans, a on va explicar el següent: «Fins que vaig contraure matrimoni, mai havia tingut una denúncia. Ni durant els 24 anys de matrimoni ni durant els 22 que festejàvem».

 

Juan Carlos va anar un pas més allà, i va assegurar que «molts de vosaltres sabreu llegir entre línies per a conéixer el motiu real que hi havia darrere de la ruptura. Van caure 9 o 10 demandes que, evidentment, van ser totes arxivades. Llegiu entre línies». 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.