Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar a la seua exdona

Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar la seua exdona | València Diari

 

La mare de Diana Quer, Diana López Pinell, ha denunciat esta passada nit al seu exmarit —i pare de la xiqueta assassinada per ‘El Chicle’— per haver-li pegat i posteriorment intentat atropellar-la. Els fets van succeir durant la vesprada d’ahir, després de què els progenitors de Diana protagonitzaren una baralla en el garatge d’una casa de Las Rozas, en Madrid.

 

Segons apunten les primeres informacions, després de produir-se una baralla entre la parella, Juan Carlos Quer hauria pegat un colp al pòmul de la seua exdona, i li hauria causat alguna lesió en agarrar-la fortament per la monyica. Per eixe motiu, Diana López va decidir personar-se en dependències policials i interposar una denúncia contra l’exmarit, de qui va assegurar que també l’havia intentat atropellar quan va pujar al cotxe.

 

Fet i fet, després de què la mare de Diana prestara declaració, la policia va procedir a detindre a Juan Carlos i, posteriorment, el va traslladar fins a dependències policials.

 

Ja havia interposat altres denúncies

Els problemes entre la parella van començar temps arrere i, de fet, Diana López ja havia denunciat en anteriors ocasions a Juan Carlos. En eixe sentit es va manifestar el pare de Diana davant d’una atenció als mitjans, a on va explicar el següent: «Fins que vaig contraure matrimoni, mai havia tingut una denúncia. Ni durant els 24 anys de matrimoni ni durant els 22 que festejàvem».

 

Juan Carlos va anar un pas més allà, i va assegurar que «molts de vosaltres sabreu llegir entre línies per a conéixer el motiu real que hi havia darrere de la ruptura. Van caure 9 o 10 demandes que, evidentment, van ser totes arxivades. Llegiu entre línies». 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.