Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar a la seua exdona

Detenen Juan Carlos Quer, pare de Diana Quer, per agredir i intentar atropellar la seua exdona | València Diari

 

La mare de Diana Quer, Diana López Pinell, ha denunciat esta passada nit al seu exmarit —i pare de la xiqueta assassinada per ‘El Chicle’— per haver-li pegat i posteriorment intentat atropellar-la. Els fets van succeir durant la vesprada d’ahir, després de què els progenitors de Diana protagonitzaren una baralla en el garatge d’una casa de Las Rozas, en Madrid.

 

Segons apunten les primeres informacions, després de produir-se una baralla entre la parella, Juan Carlos Quer hauria pegat un colp al pòmul de la seua exdona, i li hauria causat alguna lesió en agarrar-la fortament per la monyica. Per eixe motiu, Diana López va decidir personar-se en dependències policials i interposar una denúncia contra l’exmarit, de qui va assegurar que també l’havia intentat atropellar quan va pujar al cotxe.

 

Fet i fet, després de què la mare de Diana prestara declaració, la policia va procedir a detindre a Juan Carlos i, posteriorment, el va traslladar fins a dependències policials.

 

Ja havia interposat altres denúncies

Els problemes entre la parella van començar temps arrere i, de fet, Diana López ja havia denunciat en anteriors ocasions a Juan Carlos. En eixe sentit es va manifestar el pare de Diana davant d’una atenció als mitjans, a on va explicar el següent: «Fins que vaig contraure matrimoni, mai havia tingut una denúncia. Ni durant els 24 anys de matrimoni ni durant els 22 que festejàvem».

 

Juan Carlos va anar un pas més allà, i va assegurar que «molts de vosaltres sabreu llegir entre línies per a conéixer el motiu real que hi havia darrere de la ruptura. Van caure 9 o 10 demandes que, evidentment, van ser totes arxivades. Llegiu entre línies». 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.