Diana Quer va patir «un terror extrem» abans de ser assassinada per ‘el Chicle’

La Fiscalia demana per ‘el Chicle’ presó permanent revisable | Crónica Global

 

Cada vegada es van desvelant més detalls sobre el crim de Diana Quer en mans de José Enrique Abuín Gey, amb el pseudònim de ‘el Chicle’. Segons l’escrit d’acusació Abuín va violar durant tota una hora a Diana per satisfer «el seu apetit sexual», finalment la va estrangular amb una brida. És per l’extrema violència que presenta el cas que la Fiscalia demanarà presó permanent revisable per l’acusat.

 

Al text de l’acusació s’explica que la matinada del 22 d’agost de 2016 a la Coruña Diana caminava pel carrer «absorta en el seu telèfon» i ‘el Chicle’ la va seguir «amb el seu cotxe lentament i sense perdre-la de vista, esperant fins a arribar al lloc apropiat per després abordar-la». Poc abans de les 3.00 hores l’acusat va cridar a Diana Quer al crit de «morena, vine ací», segons va relatar la pròpia víctima al seu WhatsApp, un missatge que no va arribar a enviar.

 

L’acusació segueix explicant que just després José Enrique Abuín «es va abalançar violentament» sobre ella, la va reduir a la força i la va tancar al seu maleter lligant-li mans i peus amb brides i tapant-li la boca amb cinta aïllant. Segons el relat del crim ‘el Chicle’ va actuar «de manera premeditada» i «acarnissada». També es descriu que les últimes hores de vida de la jove madrilenya van estar envoltades d’un «horror i terror extrem».

 

Segons l’acusació, Diana Quer va patir un «horror i terror extrem» | Instagram

 

‘El Chicle’ va violar a Diana durant més d’una hora

Quan ja tenia a la jove va marxar amb el cotxe fins a la nau abandonada al poble d’Asados on va cometre el crim i es va desfer del cos. Pel camí, abans d’arribar, va tirar el mòbil de Diana per un pont, una prova que va ser clau per desvelar el crim. Quan ja estaven al lloc del crim l’acusat va violar a la jove, lligada i emmordassada, durant una hora, tot i que Diana es va resistir.

 

Després de «saciar el seu desig sexual», va procedir a acabar amb la seua vida, estrangulant-la amb una brida de plàstic de 47 centímetres amb la que va «estrènyer fortament» fins a matar-la. L’últim pas de ‘el Chicle’ era desfer-se del cos tirant-lo a un pou que hi havia al soterrani de l’església. Dos dies més tard Aguín va llastrar el cadàver amb dos blocs de tova i va segellar el pou amb un bloc de formigó. Per tot això, la Fiscalia demanarà presó revisable per  José Enrique Abuín Gey.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.