La policia deté els pares d’un bebé després que el menor donara positiu en cocaïna

El bebé, de només vint mesos, ha donat positiu en estupefaents, pel qual s’ha detingut als pares | València Diari

 

Un xiquet de vint mesos ha hagut de ser traslladat a l’hospital Taulí de Sabadell després de donar positiu en consum de drogues i tindre símptomes d’haver consumit estupefaents, segons informa ‘El País’. Les proves realitzades en l’hospital van concloure que el menut podria haver pres cocaïna, motiu pel qual es va detindre als pares.

 

El cas va començar quan els pogenitors van decidir portar al xiquet a urgències, ja que no es trobava bé. Allà els metges van descobrir que presentava símptomes d’estar drogat i, després de realitzar les proves, es va confirmar que donava positiu en estupefaents, igual que els pares, que han sigut detinguts durant la matinada d’este dijous pels Mossos d’Esquadra.

 

El centre mèdic ja ha informat a la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAiA) de la situació per a que es facen càrrec del menor, activant d’eixa manera un protocol especial del centre per esta classe de casos. De moment, la policia continuen investigant els fets.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.