La policia deté els pares d’un bebé després que el menor donara positiu en cocaïna

El bebé, de només vint mesos, ha donat positiu en estupefaents, pel qual s’ha detingut als pares | València Diari

 

Un xiquet de vint mesos ha hagut de ser traslladat a l’hospital Taulí de Sabadell després de donar positiu en consum de drogues i tindre símptomes d’haver consumit estupefaents, segons informa ‘El País’. Les proves realitzades en l’hospital van concloure que el menut podria haver pres cocaïna, motiu pel qual es va detindre als pares.

 

El cas va començar quan els pogenitors van decidir portar al xiquet a urgències, ja que no es trobava bé. Allà els metges van descobrir que presentava símptomes d’estar drogat i, després de realitzar les proves, es va confirmar que donava positiu en estupefaents, igual que els pares, que han sigut detinguts durant la matinada d’este dijous pels Mossos d’Esquadra.

 

El centre mèdic ja ha informat a la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAiA) de la situació per a que es facen càrrec del menor, activant d’eixa manera un protocol especial del centre per esta classe de casos. De moment, la policia continuen investigant els fets.

Últimes notícies

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.