Detenen a tres homes per robar a una persona amb discapacitat a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a tres homes, d’entre 22 i 30 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal, després d’obligar un home amb discapacitat intel·lectual, a pujar-se’n a un cotxe i portar-lo fins a un caixer automàtic perquè realitzarà retirades d’efectiu. 

 

Els fets es van iniciar fa dos mesos, en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que un home havia sigut víctima d’un robatori quan es trobava passejant per la zona i un turisme es va parar al costat d’ell, del qual van baixar tres homes. Pel que sembla, els homes haurien amenaçat al perjudicat per a obligar-ho al fet que pujarà al turisme.

 

Ja a l’interior del vehicle, els sospitosos li van demanar a la víctima que li entregarà els diners que portava damunt, encara que en aqueix moment aquest no disposava d’efectiu, per la qual cosa, l’haurien portat fins a un caixer automàtic de la zona perquè retirarà els diners que tenia disponible en el seu compte bancari, mentre el vigilaven.

 

Pel que sembla, un dels sospitosos, hauria assaltat en via pública fins a dues ocasions més a la víctima, perquè li entregarà els diners en efectiu que portava damunt, sota amenaces. Gràcies als esbrinaments policials, els investigadors van aconseguir identificar i posteriorment detindre als tres homes com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Els arrestats, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.