Detenen a tres homes per robar a una persona amb discapacitat a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a tres homes, d’entre 22 i 30 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal, després d’obligar un home amb discapacitat intel·lectual, a pujar-se’n a un cotxe i portar-lo fins a un caixer automàtic perquè realitzarà retirades d’efectiu. 

 

Els fets es van iniciar fa dos mesos, en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que un home havia sigut víctima d’un robatori quan es trobava passejant per la zona i un turisme es va parar al costat d’ell, del qual van baixar tres homes. Pel que sembla, els homes haurien amenaçat al perjudicat per a obligar-ho al fet que pujarà al turisme.

 

Ja a l’interior del vehicle, els sospitosos li van demanar a la víctima que li entregarà els diners que portava damunt, encara que en aqueix moment aquest no disposava d’efectiu, per la qual cosa, l’haurien portat fins a un caixer automàtic de la zona perquè retirarà els diners que tenia disponible en el seu compte bancari, mentre el vigilaven.

 

Pel que sembla, un dels sospitosos, hauria assaltat en via pública fins a dues ocasions més a la víctima, perquè li entregarà els diners en efectiu que portava damunt, sota amenaces. Gràcies als esbrinaments policials, els investigadors van aconseguir identificar i posteriorment detindre als tres homes com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Els arrestats, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU