Detenen a tres homes per robar a una persona amb discapacitat a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a tres homes, d’entre 22 i 30 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal, després d’obligar un home amb discapacitat intel·lectual, a pujar-se’n a un cotxe i portar-lo fins a un caixer automàtic perquè realitzarà retirades d’efectiu. 

 

Els fets es van iniciar fa dos mesos, en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que un home havia sigut víctima d’un robatori quan es trobava passejant per la zona i un turisme es va parar al costat d’ell, del qual van baixar tres homes. Pel que sembla, els homes haurien amenaçat al perjudicat per a obligar-ho al fet que pujarà al turisme.

 

Ja a l’interior del vehicle, els sospitosos li van demanar a la víctima que li entregarà els diners que portava damunt, encara que en aqueix moment aquest no disposava d’efectiu, per la qual cosa, l’haurien portat fins a un caixer automàtic de la zona perquè retirarà els diners que tenia disponible en el seu compte bancari, mentre el vigilaven.

 

Pel que sembla, un dels sospitosos, hauria assaltat en via pública fins a dues ocasions més a la víctima, perquè li entregarà els diners en efectiu que portava damunt, sota amenaces. Gràcies als esbrinaments policials, els investigadors van aconseguir identificar i posteriorment detindre als tres homes com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Els arrestats, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.