Detenen a tres homes per robar a una persona amb discapacitat a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a tres homes, d’entre 22 i 30 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal, després d’obligar un home amb discapacitat intel·lectual, a pujar-se’n a un cotxe i portar-lo fins a un caixer automàtic perquè realitzarà retirades d’efectiu. 

 

Els fets es van iniciar fa dos mesos, en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que un home havia sigut víctima d’un robatori quan es trobava passejant per la zona i un turisme es va parar al costat d’ell, del qual van baixar tres homes. Pel que sembla, els homes haurien amenaçat al perjudicat per a obligar-ho al fet que pujarà al turisme.

 

Ja a l’interior del vehicle, els sospitosos li van demanar a la víctima que li entregarà els diners que portava damunt, encara que en aqueix moment aquest no disposava d’efectiu, per la qual cosa, l’haurien portat fins a un caixer automàtic de la zona perquè retirarà els diners que tenia disponible en el seu compte bancari, mentre el vigilaven.

 

Pel que sembla, un dels sospitosos, hauria assaltat en via pública fins a dues ocasions més a la víctima, perquè li entregarà els diners en efectiu que portava damunt, sota amenaces. Gràcies als esbrinaments policials, els investigadors van aconseguir identificar i posteriorment detindre als tres homes com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Els arrestats, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.