Detenen a tres homes per robar a una persona amb discapacitat a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a tres homes, d’entre 22 i 30 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal, després d’obligar un home amb discapacitat intel·lectual, a pujar-se’n a un cotxe i portar-lo fins a un caixer automàtic perquè realitzarà retirades d’efectiu. 

 

Els fets es van iniciar fa dos mesos, en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que un home havia sigut víctima d’un robatori quan es trobava passejant per la zona i un turisme es va parar al costat d’ell, del qual van baixar tres homes. Pel que sembla, els homes haurien amenaçat al perjudicat per a obligar-ho al fet que pujarà al turisme.

 

Ja a l’interior del vehicle, els sospitosos li van demanar a la víctima que li entregarà els diners que portava damunt, encara que en aqueix moment aquest no disposava d’efectiu, per la qual cosa, l’haurien portat fins a un caixer automàtic de la zona perquè retirarà els diners que tenia disponible en el seu compte bancari, mentre el vigilaven.

 

Pel que sembla, un dels sospitosos, hauria assaltat en via pública fins a dues ocasions més a la víctima, perquè li entregarà els diners en efectiu que portava damunt, sota amenaces. Gràcies als esbrinaments policials, els investigadors van aconseguir identificar i posteriorment detindre als tres homes com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Els arrestats, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.