Detinguda per pagar amb bitllets falsos en diferents locals de València

Diners

Pagava amb bitllets falsos | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona, com a presumpta autora d’un delicte de falsificació de moneda, després d’intentar colar bitllets falsos en un parell d’establiments comercials. Entre les seues pertinences es van trobar quatre bitllets falsos més.

 

Els fets van passar sobre les 15.30 hores de la vesprada del dijous, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a què es dirigiren a un bar del barri de Benicalap, a on pel que pareix una clienta hi havia pagat amb un bitllet fals.

 

Els policies van anar fins al lloc, i es van enterar de què moments abans una dona havia pagat una consumició amb un bitllet de 20 euros, tornant al bar als pocs minuts per a demanar canvi d’un altre bitllet de 20 euros, moment en que el propietari li va recriminar que era fals, cosa per la que la xica se’n va ana. L’home va comprovar en eixe moment que el primer bitllet també era fals.

 

No era la primera volta que ho feia

Els policies després de realitzar les comprovacions oportunes, van vore que uns dies abans una dona de les mateixes característiques havia intentat pagar amb bitllets fals, conseguint-ho en una fruiteria en la que va pagar amb un bitllet fals de 10 euros.

 

Una volta que els agents ja se n’havien anat de la zona sense trobar a la dona, va entrar  una altra telefonada en la Sala del 091 alertant que la dona havia tornat i que estava en un altre bar, cosa per la que els agents van tornar, conseguint interceptar-la.

 

Mentres la patrulla feia gestions amb la dona, esta va començar a cridar i a amenaçar als policies, trobant un dels quatre bitllets de 20 euros, falsos, en una llibreta, mentres la dona deia incongruències sobre la procedència dels bitllets. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.