Detinguda per pagar amb bitllets falsos en diferents locals de València

Diners

Pagava amb bitllets falsos | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona, com a presumpta autora d’un delicte de falsificació de moneda, després d’intentar colar bitllets falsos en un parell d’establiments comercials. Entre les seues pertinences es van trobar quatre bitllets falsos més.

 

Els fets van passar sobre les 15.30 hores de la vesprada del dijous, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a què es dirigiren a un bar del barri de Benicalap, a on pel que pareix una clienta hi havia pagat amb un bitllet fals.

 

Els policies van anar fins al lloc, i es van enterar de què moments abans una dona havia pagat una consumició amb un bitllet de 20 euros, tornant al bar als pocs minuts per a demanar canvi d’un altre bitllet de 20 euros, moment en que el propietari li va recriminar que era fals, cosa per la que la xica se’n va ana. L’home va comprovar en eixe moment que el primer bitllet també era fals.

 

No era la primera volta que ho feia

Els policies després de realitzar les comprovacions oportunes, van vore que uns dies abans una dona de les mateixes característiques havia intentat pagar amb bitllets fals, conseguint-ho en una fruiteria en la que va pagar amb un bitllet fals de 10 euros.

 

Una volta que els agents ja se n’havien anat de la zona sense trobar a la dona, va entrar  una altra telefonada en la Sala del 091 alertant que la dona havia tornat i que estava en un altre bar, cosa per la que els agents van tornar, conseguint interceptar-la.

 

Mentres la patrulla feia gestions amb la dona, esta va començar a cridar i a amenaçar als policies, trobant un dels quatre bitllets de 20 euros, falsos, en una llibreta, mentres la dona deia incongruències sobre la procedència dels bitllets. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.