Detinguda per pagar amb bitllets falsos en diferents locals de València

Diners

Pagava amb bitllets falsos | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona, com a presumpta autora d’un delicte de falsificació de moneda, després d’intentar colar bitllets falsos en un parell d’establiments comercials. Entre les seues pertinences es van trobar quatre bitllets falsos més.

 

Els fets van passar sobre les 15.30 hores de la vesprada del dijous, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a què es dirigiren a un bar del barri de Benicalap, a on pel que pareix una clienta hi havia pagat amb un bitllet fals.

 

Els policies van anar fins al lloc, i es van enterar de què moments abans una dona havia pagat una consumició amb un bitllet de 20 euros, tornant al bar als pocs minuts per a demanar canvi d’un altre bitllet de 20 euros, moment en que el propietari li va recriminar que era fals, cosa per la que la xica se’n va ana. L’home va comprovar en eixe moment que el primer bitllet també era fals.

 

No era la primera volta que ho feia

Els policies després de realitzar les comprovacions oportunes, van vore que uns dies abans una dona de les mateixes característiques havia intentat pagar amb bitllets fals, conseguint-ho en una fruiteria en la que va pagar amb un bitllet fals de 10 euros.

 

Una volta que els agents ja se n’havien anat de la zona sense trobar a la dona, va entrar  una altra telefonada en la Sala del 091 alertant que la dona havia tornat i que estava en un altre bar, cosa per la que els agents van tornar, conseguint interceptar-la.

 

Mentres la patrulla feia gestions amb la dona, esta va començar a cridar i a amenaçar als policies, trobant un dels quatre bitllets de 20 euros, falsos, en una llibreta, mentres la dona deia incongruències sobre la procedència dels bitllets. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.