Detinguda per pagar amb bitllets falsos en diferents locals de València

Diners

Pagava amb bitllets falsos | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona, com a presumpta autora d’un delicte de falsificació de moneda, després d’intentar colar bitllets falsos en un parell d’establiments comercials. Entre les seues pertinences es van trobar quatre bitllets falsos més.

 

Els fets van passar sobre les 15.30 hores de la vesprada del dijous, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a què es dirigiren a un bar del barri de Benicalap, a on pel que pareix una clienta hi havia pagat amb un bitllet fals.

 

Els policies van anar fins al lloc, i es van enterar de què moments abans una dona havia pagat una consumició amb un bitllet de 20 euros, tornant al bar als pocs minuts per a demanar canvi d’un altre bitllet de 20 euros, moment en que el propietari li va recriminar que era fals, cosa per la que la xica se’n va ana. L’home va comprovar en eixe moment que el primer bitllet també era fals.

 

No era la primera volta que ho feia

Els policies després de realitzar les comprovacions oportunes, van vore que uns dies abans una dona de les mateixes característiques havia intentat pagar amb bitllets fals, conseguint-ho en una fruiteria en la que va pagar amb un bitllet fals de 10 euros.

 

Una volta que els agents ja se n’havien anat de la zona sense trobar a la dona, va entrar  una altra telefonada en la Sala del 091 alertant que la dona havia tornat i que estava en un altre bar, cosa per la que els agents van tornar, conseguint interceptar-la.

 

Mentres la patrulla feia gestions amb la dona, esta va començar a cridar i a amenaçar als policies, trobant un dels quatre bitllets de 20 euros, falsos, en una llibreta, mentres la dona deia incongruències sobre la procedència dels bitllets. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.