Detinguda per pagar amb bitllets falsos en diferents locals de València

Diners

Pagava amb bitllets falsos | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona, com a presumpta autora d’un delicte de falsificació de moneda, després d’intentar colar bitllets falsos en un parell d’establiments comercials. Entre les seues pertinences es van trobar quatre bitllets falsos més.

 

Els fets van passar sobre les 15.30 hores de la vesprada del dijous, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a què es dirigiren a un bar del barri de Benicalap, a on pel que pareix una clienta hi havia pagat amb un bitllet fals.

 

Els policies van anar fins al lloc, i es van enterar de què moments abans una dona havia pagat una consumició amb un bitllet de 20 euros, tornant al bar als pocs minuts per a demanar canvi d’un altre bitllet de 20 euros, moment en que el propietari li va recriminar que era fals, cosa per la que la xica se’n va ana. L’home va comprovar en eixe moment que el primer bitllet també era fals.

 

No era la primera volta que ho feia

Els policies després de realitzar les comprovacions oportunes, van vore que uns dies abans una dona de les mateixes característiques havia intentat pagar amb bitllets fals, conseguint-ho en una fruiteria en la que va pagar amb un bitllet fals de 10 euros.

 

Una volta que els agents ja se n’havien anat de la zona sense trobar a la dona, va entrar  una altra telefonada en la Sala del 091 alertant que la dona havia tornat i que estava en un altre bar, cosa per la que els agents van tornar, conseguint interceptar-la.

 

Mentres la patrulla feia gestions amb la dona, esta va començar a cridar i a amenaçar als policies, trobant un dels quatre bitllets de 20 euros, falsos, en una llibreta, mentres la dona deia incongruències sobre la procedència dels bitllets. La detinguda, amb antecedents policials, ha sigut posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.