Agents de la Policia Nacional d'Alacant han detingut a un home que suposadament va abandonar a una coneguda seua quan estava patint un infart que li va causar la mort i la va deixar sola en un vehicle en la zona del cementeri, del que es va anar sense avisar als serveis mèdics. Segons ha informat la Policia, a l'arrestat, de 58 anys i que va ser detingut este dilluns, se li investiga per un delicte d'omissió del deure de socórrec. Una cridada al 091 va ser la que va alertar a la Policia sobre l'aparició d'una dona morta a l'interior d'un vehicle en la zona del cementeri.
Últimes notícies
Cultura
El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori
El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.
Economia
Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat
La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.
Economia
El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament
El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.
Política
Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024
Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.
Política
El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central
El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.
Successos
Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles
La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.
Successos
Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana
Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.
Successos
La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa
La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.







