Agents de la Policia Nacional d'Alacant han detingut a un home que suposadament va abandonar a una coneguda seua quan estava patint un infart que li va causar la mort i la va deixar sola en un vehicle en la zona del cementeri, del que es va anar sense avisar als serveis mèdics. Segons ha informat la Policia, a l'arrestat, de 58 anys i que va ser detingut este dilluns, se li investiga per un delicte d'omissió del deure de socórrec. Una cridada al 091 va ser la que va alertar a la Policia sobre l'aparició d'una dona morta a l'interior d'un vehicle en la zona del cementeri.
Detingut a Alacant un home per abandonar a una coneguda quan patia un infart que li va causar la mort
Últimes notícies
Esports
Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF
El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.
Oratge
Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor
L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.
Oratge
Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià
Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.
Oratge
Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema
Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.
Oratge
Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià
Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.
Oratge
Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià
Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.
Oratge
Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià
Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.
Oratge
Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema
Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.







