10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Detingut per atracar un supermercat de Benidorm amb un tornavís

Tornavís

El lladre amenaçà a la propietària del supermercat amb un tornavís | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 32 anys després de, presumptament, atracar un supermercat amenaçant a la propietària amb un tornavís. Fruit de la investigació, al sospitós se li investiga per huit robatoris amb força i un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir a primera hora del matí, només uns minuts després d’obrir el supermercat. Segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat, un home, que portava un casc per a amagar la cara, va assaltar a la propietària de l’establiment i li va col·locar un tornavís en el coll per a demanar-li que li entregara tots els diners de la caixa.

 

El sospitós va conseguir fugir del lloc amb poc més de cent euros, però mentres escapava un home, que es trobava en la porta del supermercat, va intentar retindre’l. El lladre li pegà diferents punyades i el tirà a terra. Esta agressó li va causar lesions a la víctima i el lladre va poder pegar a fugir. Durant la presumpta agressió, a l’atracador li va caure de la butxaca de la jaqueta la placa de matrícula d’una moto, cosa que va facilitar la seua identificació.

 

Un atracament preparat

Els agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van assumir la investigació que, al principi, es van centrar en vore les imàtgens de les càmeres de seguretat de l’establiment i la presa de declaració dels testimonis. D’esta forma, els policies van conseguir situar al presumpte lladre conduint una moto el dia que van passar els fets i el dia anterior en la mateixa zona. Segons sospiten, estava vigilant per a preparar l’atracament.

 

A partir de la numeració de la placa de matrícula perduda per l’assaltant i amb els altres indicis recopilats, els agents van conseguir identificar en menys d’una setmana al presumpte autor dels fets. D’igual manera, els investigadors van comprovar que esta mateixa persona era, a demés, el presumpte autor de quatre robatoris amb força en vehicles i altres quatre robatoris amb força en trasters produïts el dia anterior de l’atracament en una urbanització molt pròxima. 

 

L’home, que ja comptava amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser detingut, acusat d’un delicte de robatori amb violència, huit delictes de robatori amb força i un delicte de lesions i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm, que va decretar el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.