Detingut per atracar un supermercat de Benidorm amb un tornavís

Tornavís

El lladre amenaçà a la propietària del supermercat amb un tornavís | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 32 anys després de, presumptament, atracar un supermercat amenaçant a la propietària amb un tornavís. Fruit de la investigació, al sospitós se li investiga per huit robatoris amb força i un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir a primera hora del matí, només uns minuts després d’obrir el supermercat. Segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat, un home, que portava un casc per a amagar la cara, va assaltar a la propietària de l’establiment i li va col·locar un tornavís en el coll per a demanar-li que li entregara tots els diners de la caixa.

 

El sospitós va conseguir fugir del lloc amb poc més de cent euros, però mentres escapava un home, que es trobava en la porta del supermercat, va intentar retindre’l. El lladre li pegà diferents punyades i el tirà a terra. Esta agressó li va causar lesions a la víctima i el lladre va poder pegar a fugir. Durant la presumpta agressió, a l’atracador li va caure de la butxaca de la jaqueta la placa de matrícula d’una moto, cosa que va facilitar la seua identificació.

 

Un atracament preparat

Els agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van assumir la investigació que, al principi, es van centrar en vore les imàtgens de les càmeres de seguretat de l’establiment i la presa de declaració dels testimonis. D’esta forma, els policies van conseguir situar al presumpte lladre conduint una moto el dia que van passar els fets i el dia anterior en la mateixa zona. Segons sospiten, estava vigilant per a preparar l’atracament.

 

A partir de la numeració de la placa de matrícula perduda per l’assaltant i amb els altres indicis recopilats, els agents van conseguir identificar en menys d’una setmana al presumpte autor dels fets. D’igual manera, els investigadors van comprovar que esta mateixa persona era, a demés, el presumpte autor de quatre robatoris amb força en vehicles i altres quatre robatoris amb força en trasters produïts el dia anterior de l’atracament en una urbanització molt pròxima. 

 

L’home, que ja comptava amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser detingut, acusat d’un delicte de robatori amb violència, huit delictes de robatori amb força i un delicte de lesions i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm, que va decretar el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.