Detingut per atracar un supermercat de Benidorm amb un tornavís

Tornavís

El lladre amenaçà a la propietària del supermercat amb un tornavís | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 32 anys després de, presumptament, atracar un supermercat amenaçant a la propietària amb un tornavís. Fruit de la investigació, al sospitós se li investiga per huit robatoris amb força i un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir a primera hora del matí, només uns minuts després d’obrir el supermercat. Segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat, un home, que portava un casc per a amagar la cara, va assaltar a la propietària de l’establiment i li va col·locar un tornavís en el coll per a demanar-li que li entregara tots els diners de la caixa.

 

El sospitós va conseguir fugir del lloc amb poc més de cent euros, però mentres escapava un home, que es trobava en la porta del supermercat, va intentar retindre’l. El lladre li pegà diferents punyades i el tirà a terra. Esta agressó li va causar lesions a la víctima i el lladre va poder pegar a fugir. Durant la presumpta agressió, a l’atracador li va caure de la butxaca de la jaqueta la placa de matrícula d’una moto, cosa que va facilitar la seua identificació.

 

Un atracament preparat

Els agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van assumir la investigació que, al principi, es van centrar en vore les imàtgens de les càmeres de seguretat de l’establiment i la presa de declaració dels testimonis. D’esta forma, els policies van conseguir situar al presumpte lladre conduint una moto el dia que van passar els fets i el dia anterior en la mateixa zona. Segons sospiten, estava vigilant per a preparar l’atracament.

 

A partir de la numeració de la placa de matrícula perduda per l’assaltant i amb els altres indicis recopilats, els agents van conseguir identificar en menys d’una setmana al presumpte autor dels fets. D’igual manera, els investigadors van comprovar que esta mateixa persona era, a demés, el presumpte autor de quatre robatoris amb força en vehicles i altres quatre robatoris amb força en trasters produïts el dia anterior de l’atracament en una urbanització molt pròxima. 

 

L’home, que ja comptava amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser detingut, acusat d’un delicte de robatori amb violència, huit delictes de robatori amb força i un delicte de lesions i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm, que va decretar el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.