Detingut per atracar un supermercat de Benidorm amb un tornavís

Tornavís

El lladre amenaçà a la propietària del supermercat amb un tornavís | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 32 anys després de, presumptament, atracar un supermercat amenaçant a la propietària amb un tornavís. Fruit de la investigació, al sospitós se li investiga per huit robatoris amb força i un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir a primera hora del matí, només uns minuts després d’obrir el supermercat. Segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat, un home, que portava un casc per a amagar la cara, va assaltar a la propietària de l’establiment i li va col·locar un tornavís en el coll per a demanar-li que li entregara tots els diners de la caixa.

 

El sospitós va conseguir fugir del lloc amb poc més de cent euros, però mentres escapava un home, que es trobava en la porta del supermercat, va intentar retindre’l. El lladre li pegà diferents punyades i el tirà a terra. Esta agressó li va causar lesions a la víctima i el lladre va poder pegar a fugir. Durant la presumpta agressió, a l’atracador li va caure de la butxaca de la jaqueta la placa de matrícula d’una moto, cosa que va facilitar la seua identificació.

 

Un atracament preparat

Els agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van assumir la investigació que, al principi, es van centrar en vore les imàtgens de les càmeres de seguretat de l’establiment i la presa de declaració dels testimonis. D’esta forma, els policies van conseguir situar al presumpte lladre conduint una moto el dia que van passar els fets i el dia anterior en la mateixa zona. Segons sospiten, estava vigilant per a preparar l’atracament.

 

A partir de la numeració de la placa de matrícula perduda per l’assaltant i amb els altres indicis recopilats, els agents van conseguir identificar en menys d’una setmana al presumpte autor dels fets. D’igual manera, els investigadors van comprovar que esta mateixa persona era, a demés, el presumpte autor de quatre robatoris amb força en vehicles i altres quatre robatoris amb força en trasters produïts el dia anterior de l’atracament en una urbanització molt pròxima. 

 

L’home, que ja comptava amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser detingut, acusat d’un delicte de robatori amb violència, huit delictes de robatori amb força i un delicte de lesions i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm, que va decretar el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.