11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detingut per atracar un supermercat de Benidorm amb un tornavís

Tornavís

El lladre amenaçà a la propietària del supermercat amb un tornavís | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 32 anys després de, presumptament, atracar un supermercat amenaçant a la propietària amb un tornavís. Fruit de la investigació, al sospitós se li investiga per huit robatoris amb força i un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir a primera hora del matí, només uns minuts després d’obrir el supermercat. Segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat, un home, que portava un casc per a amagar la cara, va assaltar a la propietària de l’establiment i li va col·locar un tornavís en el coll per a demanar-li que li entregara tots els diners de la caixa.

 

El sospitós va conseguir fugir del lloc amb poc més de cent euros, però mentres escapava un home, que es trobava en la porta del supermercat, va intentar retindre’l. El lladre li pegà diferents punyades i el tirà a terra. Esta agressó li va causar lesions a la víctima i el lladre va poder pegar a fugir. Durant la presumpta agressió, a l’atracador li va caure de la butxaca de la jaqueta la placa de matrícula d’una moto, cosa que va facilitar la seua identificació.

 

Un atracament preparat

Els agents de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van assumir la investigació que, al principi, es van centrar en vore les imàtgens de les càmeres de seguretat de l’establiment i la presa de declaració dels testimonis. D’esta forma, els policies van conseguir situar al presumpte lladre conduint una moto el dia que van passar els fets i el dia anterior en la mateixa zona. Segons sospiten, estava vigilant per a preparar l’atracament.

 

A partir de la numeració de la placa de matrícula perduda per l’assaltant i amb els altres indicis recopilats, els agents van conseguir identificar en menys d’una setmana al presumpte autor dels fets. D’igual manera, els investigadors van comprovar que esta mateixa persona era, a demés, el presumpte autor de quatre robatoris amb força en vehicles i altres quatre robatoris amb força en trasters produïts el dia anterior de l’atracament en una urbanització molt pròxima. 

 

L’home, que ja comptava amb més d’una trentena d’antecedents policials, va ser detingut, acusat d’un delicte de robatori amb violència, huit delictes de robatori amb força i un delicte de lesions i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm, que va decretar el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.