10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Detingut per cultivar marihuana en un remolc frigorífic dins d’una nau en Pobla Tornesa

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home acusat de cultivar marihuana en un remolc frigorífic a l’interior d’una nau industrial en la localitat de Pobla Tornesa, a la comarca de la Plana Alta, i que presumptament s’enganxava il·legalment al fluid elèctric, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

En total, els agents han incautat uns 20 quilos de droga, ja preparats per a la venda. L’actuació es va iniciar a partir del pla de resposta policial contra el cultiu, elaboració i venda de droga, que va permetre descobrir que en una nau industrial de Pobla Tornesa es poguera estar cultivant substancies estupefaents del tipus marihuana.

  

Per tot això s’inicia una investigació amb mitjans com el gos detector de drogues de la unitat canina de Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló, que en realitzar un reconeixement de la zona va assenyalar una de la naus industrials del polígon, un indici que de l’interior d’aquella nau provenia una olor de substància estupefaent.

 

A l’estar totalment hermètic dificultava que l’olor es desprenguera

  

Seguidament es va realitzar una inspecció de l’interior de la nau, que va permetre descobrir en un remolc frigorífic de grans dimensions un laboratori indoor totalment equipat per al cultiu de marihuana i que, en estar en el seu interior totalment hermètic, dificultava la labor policial perquè desprenia poca olor a l’exterior.

    

Continuant amb el reconeixement es van trobar ocultes caixes de cartó i pots de cristall replets de de marihuana; utensilis, efectes i útils destinats per a la seua possible venda, tals com bàscules, bosses de plàstic monodosis; productes químics, terres i fertilitzants; focus calorífics; transformadors elèctrics; extractors de grans dimensions; 26 potenciadors d’electricitat, ventiladors, i sistema de reg per a dos tancs d’aigua de grans dimensions.

 

El corrent elèctric estava manipulat

  

També es va poder observar que el corrent elèctric estava manipulat amb un tipus d’enganxament il·legal a la llum publica, per la qual cosa es va procedir a l’avís a la companyia elèctrica, que va ratificar que es tractava d’un enganxament il·legal del fluid elèctric, procedint al tall del subministrament.

    

Per aquests fets els agents van detindre a un home, veí de Castelló, pels suposats delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip ROCA de Castelló.

 

Últimes notícies

El Vila-real tanca 2025 amb nota en Lliga i amb ensopegades en Champions i Copa

El club ha sigut un dels més sòlids de l'any en Lliga, però ha encadenat eliminacions en Copa i una fase de grups de Champions sense victòries.

La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.

València Basket es posa a prova davant Baskonia en l’Eurolliga

El València Basket afronta davant el Baskonia un examen de recuperació física i mental després de dos derrotes seguides. La defensa sobre Howard i el control del ritme marcaran el dol.

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.