Detingut per cultivar marihuana en un remolc frigorífic dins d’una nau en Pobla Tornesa

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home acusat de cultivar marihuana en un remolc frigorífic a l’interior d’una nau industrial en la localitat de Pobla Tornesa, a la comarca de la Plana Alta, i que presumptament s’enganxava il·legalment al fluid elèctric, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

En total, els agents han incautat uns 20 quilos de droga, ja preparats per a la venda. L’actuació es va iniciar a partir del pla de resposta policial contra el cultiu, elaboració i venda de droga, que va permetre descobrir que en una nau industrial de Pobla Tornesa es poguera estar cultivant substancies estupefaents del tipus marihuana.

  

Per tot això s’inicia una investigació amb mitjans com el gos detector de drogues de la unitat canina de Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló, que en realitzar un reconeixement de la zona va assenyalar una de la naus industrials del polígon, un indici que de l’interior d’aquella nau provenia una olor de substància estupefaent.

 

A l’estar totalment hermètic dificultava que l’olor es desprenguera

  

Seguidament es va realitzar una inspecció de l’interior de la nau, que va permetre descobrir en un remolc frigorífic de grans dimensions un laboratori indoor totalment equipat per al cultiu de marihuana i que, en estar en el seu interior totalment hermètic, dificultava la labor policial perquè desprenia poca olor a l’exterior.

    

Continuant amb el reconeixement es van trobar ocultes caixes de cartó i pots de cristall replets de de marihuana; utensilis, efectes i útils destinats per a la seua possible venda, tals com bàscules, bosses de plàstic monodosis; productes químics, terres i fertilitzants; focus calorífics; transformadors elèctrics; extractors de grans dimensions; 26 potenciadors d’electricitat, ventiladors, i sistema de reg per a dos tancs d’aigua de grans dimensions.

 

El corrent elèctric estava manipulat

  

També es va poder observar que el corrent elèctric estava manipulat amb un tipus d’enganxament il·legal a la llum publica, per la qual cosa es va procedir a l’avís a la companyia elèctrica, que va ratificar que es tractava d’un enganxament il·legal del fluid elèctric, procedint al tall del subministrament.

    

Per aquests fets els agents van detindre a un home, veí de Castelló, pels suposats delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip ROCA de Castelló.

 

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.