Detingut per cultivar marihuana en un remolc frigorífic dins d’una nau en Pobla Tornesa

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home acusat de cultivar marihuana en un remolc frigorífic a l’interior d’una nau industrial en la localitat de Pobla Tornesa, a la comarca de la Plana Alta, i que presumptament s’enganxava il·legalment al fluid elèctric, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

En total, els agents han incautat uns 20 quilos de droga, ja preparats per a la venda. L’actuació es va iniciar a partir del pla de resposta policial contra el cultiu, elaboració i venda de droga, que va permetre descobrir que en una nau industrial de Pobla Tornesa es poguera estar cultivant substancies estupefaents del tipus marihuana.

  

Per tot això s’inicia una investigació amb mitjans com el gos detector de drogues de la unitat canina de Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló, que en realitzar un reconeixement de la zona va assenyalar una de la naus industrials del polígon, un indici que de l’interior d’aquella nau provenia una olor de substància estupefaent.

 

A l’estar totalment hermètic dificultava que l’olor es desprenguera

  

Seguidament es va realitzar una inspecció de l’interior de la nau, que va permetre descobrir en un remolc frigorífic de grans dimensions un laboratori indoor totalment equipat per al cultiu de marihuana i que, en estar en el seu interior totalment hermètic, dificultava la labor policial perquè desprenia poca olor a l’exterior.

    

Continuant amb el reconeixement es van trobar ocultes caixes de cartó i pots de cristall replets de de marihuana; utensilis, efectes i útils destinats per a la seua possible venda, tals com bàscules, bosses de plàstic monodosis; productes químics, terres i fertilitzants; focus calorífics; transformadors elèctrics; extractors de grans dimensions; 26 potenciadors d’electricitat, ventiladors, i sistema de reg per a dos tancs d’aigua de grans dimensions.

 

El corrent elèctric estava manipulat

  

També es va poder observar que el corrent elèctric estava manipulat amb un tipus d’enganxament il·legal a la llum publica, per la qual cosa es va procedir a l’avís a la companyia elèctrica, que va ratificar que es tractava d’un enganxament il·legal del fluid elèctric, procedint al tall del subministrament.

    

Per aquests fets els agents van detindre a un home, veí de Castelló, pels suposats delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip ROCA de Castelló.

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU