Detingut per cultivar marihuana en un remolc frigorífic dins d’una nau en Pobla Tornesa

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home acusat de cultivar marihuana en un remolc frigorífic a l’interior d’una nau industrial en la localitat de Pobla Tornesa, a la comarca de la Plana Alta, i que presumptament s’enganxava il·legalment al fluid elèctric, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

  

En total, els agents han incautat uns 20 quilos de droga, ja preparats per a la venda. L’actuació es va iniciar a partir del pla de resposta policial contra el cultiu, elaboració i venda de droga, que va permetre descobrir que en una nau industrial de Pobla Tornesa es poguera estar cultivant substancies estupefaents del tipus marihuana.

  

Per tot això s’inicia una investigació amb mitjans com el gos detector de drogues de la unitat canina de Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló, que en realitzar un reconeixement de la zona va assenyalar una de la naus industrials del polígon, un indici que de l’interior d’aquella nau provenia una olor de substància estupefaent.

 

A l’estar totalment hermètic dificultava que l’olor es desprenguera

  

Seguidament es va realitzar una inspecció de l’interior de la nau, que va permetre descobrir en un remolc frigorífic de grans dimensions un laboratori indoor totalment equipat per al cultiu de marihuana i que, en estar en el seu interior totalment hermètic, dificultava la labor policial perquè desprenia poca olor a l’exterior.

    

Continuant amb el reconeixement es van trobar ocultes caixes de cartó i pots de cristall replets de de marihuana; utensilis, efectes i útils destinats per a la seua possible venda, tals com bàscules, bosses de plàstic monodosis; productes químics, terres i fertilitzants; focus calorífics; transformadors elèctrics; extractors de grans dimensions; 26 potenciadors d’electricitat, ventiladors, i sistema de reg per a dos tancs d’aigua de grans dimensions.

 

El corrent elèctric estava manipulat

  

També es va poder observar que el corrent elèctric estava manipulat amb un tipus d’enganxament il·legal a la llum publica, per la qual cosa es va procedir a l’avís a la companyia elèctrica, que va ratificar que es tractava d’un enganxament il·legal del fluid elèctric, procedint al tall del subministrament.

    

Per aquests fets els agents van detindre a un home, veí de Castelló, pels suposats delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. L’actuació ha sigut realitzada per efectius de l’Equip ROCA de Castelló.

 

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.