Detingut el depredador sexual de València, a qui se li atribuïxen fins a 7 agressions en 5 mesos

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, reconeixia este dimarts en el juí que és incapaç de poder controlar els seus instints primaris, cosa que el fa abalançar-se sobre les xiques en ple carrer. I és que ja són, com a mínim, set les víctimes que han denunciat agressions sexuals per part seua mentres anaven pel carrer en València.

 

Este dilluns, el Jutjat d’Instrucció número tres de València ha acordat el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, donat el «risc de reiteració delictiva», i després de què haja sigut posat en llibertat després d’haver comés fins a set agressions sexuals des del mes de juliol, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Se li atribuïxen set agressions des de juliol

És el mateix José Eduardo S. Z. qui li pegà una pallissa i violà a una prostituta en la ciutat de València a principis del mes d’Octubre, encara que va ser posat en llibertat de seguida. En novembre, l’acusat s’abalançà sobre dos xiques romaneses en el Passeig de l’Alameda de la ciutat. A una li pegà una punyada i a una altra li va fer tocaments de caràcter sexual. Hores més tard, intentà també fer-li tocaments a una altra xica.

 

L’acusat, José Eduardo S. Z., no ha volgut parlar sobre la seua presumpta violència en cometre les agressions sexuals. A una de les víctimes, fins i tot, li va trencar la mandíbula. A una altra, el passat 1 de desembre, li pegà una punyada i després començà a fer-li tocaments i li mossegà un pit. La relació entre els casos l’ha pogut conéixer la Policia en mostrar una fotografia a una de les víctimes, que va reconéixer al seu agressor de seguida.

 

La primera agressió sexual es va produir en juliol, en el túnel de l’avinguda de Germanies. El passat 8 de desembre, va ser detingut, de nou, per agredir a una xica peruana en l’avinguda de Peris i Valero. A més, s’investiga si també podria estar relacionat amb una altra agressió sexual el 6 de desembre, prop d’una discoteca de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.