11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Detingut el depredador sexual de València, a qui se li atribuïxen fins a 7 agressions en 5 mesos

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, reconeixia este dimarts en el juí que és incapaç de poder controlar els seus instints primaris, cosa que el fa abalançar-se sobre les xiques en ple carrer. I és que ja són, com a mínim, set les víctimes que han denunciat agressions sexuals per part seua mentres anaven pel carrer en València.

 

Este dilluns, el Jutjat d’Instrucció número tres de València ha acordat el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, donat el «risc de reiteració delictiva», i després de què haja sigut posat en llibertat després d’haver comés fins a set agressions sexuals des del mes de juliol, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Se li atribuïxen set agressions des de juliol

És el mateix José Eduardo S. Z. qui li pegà una pallissa i violà a una prostituta en la ciutat de València a principis del mes d’Octubre, encara que va ser posat en llibertat de seguida. En novembre, l’acusat s’abalançà sobre dos xiques romaneses en el Passeig de l’Alameda de la ciutat. A una li pegà una punyada i a una altra li va fer tocaments de caràcter sexual. Hores més tard, intentà també fer-li tocaments a una altra xica.

 

L’acusat, José Eduardo S. Z., no ha volgut parlar sobre la seua presumpta violència en cometre les agressions sexuals. A una de les víctimes, fins i tot, li va trencar la mandíbula. A una altra, el passat 1 de desembre, li pegà una punyada i després començà a fer-li tocaments i li mossegà un pit. La relació entre els casos l’ha pogut conéixer la Policia en mostrar una fotografia a una de les víctimes, que va reconéixer al seu agressor de seguida.

 

La primera agressió sexual es va produir en juliol, en el túnel de l’avinguda de Germanies. El passat 8 de desembre, va ser detingut, de nou, per agredir a una xica peruana en l’avinguda de Peris i Valero. A més, s’investiga si també podria estar relacionat amb una altra agressió sexual el 6 de desembre, prop d’una discoteca de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, atesa eixe mateix dia en el mateix centre, continua ingressada.

El jutge cita el 27 a Ábalos i a Koldo per a decidir si els manté en llibertat

El magistrat ha convocat a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García a una vista el 27 de novembre per a revisar les seues mesures cautelars en el cas Koldo. La Fiscalia i les acusacions populars han demanat el canvi de situació i estes últimes ja avancen que reclamaran presó.

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.