10.2 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut el depredador sexual de València, a qui se li atribuïxen fins a 7 agressions en 5 mesos

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, reconeixia este dimarts en el juí que és incapaç de poder controlar els seus instints primaris, cosa que el fa abalançar-se sobre les xiques en ple carrer. I és que ja són, com a mínim, set les víctimes que han denunciat agressions sexuals per part seua mentres anaven pel carrer en València.

 

Este dilluns, el Jutjat d’Instrucció número tres de València ha acordat el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, donat el «risc de reiteració delictiva», i després de què haja sigut posat en llibertat després d’haver comés fins a set agressions sexuals des del mes de juliol, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Se li atribuïxen set agressions des de juliol

És el mateix José Eduardo S. Z. qui li pegà una pallissa i violà a una prostituta en la ciutat de València a principis del mes d’Octubre, encara que va ser posat en llibertat de seguida. En novembre, l’acusat s’abalançà sobre dos xiques romaneses en el Passeig de l’Alameda de la ciutat. A una li pegà una punyada i a una altra li va fer tocaments de caràcter sexual. Hores més tard, intentà també fer-li tocaments a una altra xica.

 

L’acusat, José Eduardo S. Z., no ha volgut parlar sobre la seua presumpta violència en cometre les agressions sexuals. A una de les víctimes, fins i tot, li va trencar la mandíbula. A una altra, el passat 1 de desembre, li pegà una punyada i després començà a fer-li tocaments i li mossegà un pit. La relació entre els casos l’ha pogut conéixer la Policia en mostrar una fotografia a una de les víctimes, que va reconéixer al seu agressor de seguida.

 

La primera agressió sexual es va produir en juliol, en el túnel de l’avinguda de Germanies. El passat 8 de desembre, va ser detingut, de nou, per agredir a una xica peruana en l’avinguda de Peris i Valero. A més, s’investiga si també podria estar relacionat amb una altra agressió sexual el 6 de desembre, prop d’una discoteca de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.