Detingut el depredador sexual de València, a qui se li atribuïxen fins a 7 agressions en 5 mesos

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, reconeixia este dimarts en el juí que és incapaç de poder controlar els seus instints primaris, cosa que el fa abalançar-se sobre les xiques en ple carrer. I és que ja són, com a mínim, set les víctimes que han denunciat agressions sexuals per part seua mentres anaven pel carrer en València.

 

Este dilluns, el Jutjat d’Instrucció número tres de València ha acordat el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, donat el «risc de reiteració delictiva», i després de què haja sigut posat en llibertat després d’haver comés fins a set agressions sexuals des del mes de juliol, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Se li atribuïxen set agressions des de juliol

És el mateix José Eduardo S. Z. qui li pegà una pallissa i violà a una prostituta en la ciutat de València a principis del mes d’Octubre, encara que va ser posat en llibertat de seguida. En novembre, l’acusat s’abalançà sobre dos xiques romaneses en el Passeig de l’Alameda de la ciutat. A una li pegà una punyada i a una altra li va fer tocaments de caràcter sexual. Hores més tard, intentà també fer-li tocaments a una altra xica.

 

L’acusat, José Eduardo S. Z., no ha volgut parlar sobre la seua presumpta violència en cometre les agressions sexuals. A una de les víctimes, fins i tot, li va trencar la mandíbula. A una altra, el passat 1 de desembre, li pegà una punyada i després començà a fer-li tocaments i li mossegà un pit. La relació entre els casos l’ha pogut conéixer la Policia en mostrar una fotografia a una de les víctimes, que va reconéixer al seu agressor de seguida.

 

La primera agressió sexual es va produir en juliol, en el túnel de l’avinguda de Germanies. El passat 8 de desembre, va ser detingut, de nou, per agredir a una xica peruana en l’avinguda de Peris i Valero. A més, s’investiga si també podria estar relacionat amb una altra agressió sexual el 6 de desembre, prop d’una discoteca de València.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.

PSPV i Compromís demanen una comissió d’investigació per la gestió dels bons comercie

PSPV i Compromís reclamaran un ple extraordinari i una comissió en la Diputació d'Alacant per a aclarir la gestió dels bons comercie després de la detenció de Carlos Baño.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; l’home, molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva després de cremar a la seua parella, de 49. La víctima va ser evacuada a la Fe i roman ingressada amb pronòstic reservat i estat molt greu, segons les fonts consultades.

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.