Detingut el depredador sexual de València, a qui se li atribuïxen fins a 7 agressions en 5 mesos

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, reconeixia este dimarts en el juí que és incapaç de poder controlar els seus instints primaris, cosa que el fa abalançar-se sobre les xiques en ple carrer. I és que ja són, com a mínim, set les víctimes que han denunciat agressions sexuals per part seua mentres anaven pel carrer en València.

 

Este dilluns, el Jutjat d’Instrucció número tres de València ha acordat el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, donat el «risc de reiteració delictiva», i després de què haja sigut posat en llibertat després d’haver comés fins a set agressions sexuals des del mes de juliol, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Se li atribuïxen set agressions des de juliol

És el mateix José Eduardo S. Z. qui li pegà una pallissa i violà a una prostituta en la ciutat de València a principis del mes d’Octubre, encara que va ser posat en llibertat de seguida. En novembre, l’acusat s’abalançà sobre dos xiques romaneses en el Passeig de l’Alameda de la ciutat. A una li pegà una punyada i a una altra li va fer tocaments de caràcter sexual. Hores més tard, intentà també fer-li tocaments a una altra xica.

 

L’acusat, José Eduardo S. Z., no ha volgut parlar sobre la seua presumpta violència en cometre les agressions sexuals. A una de les víctimes, fins i tot, li va trencar la mandíbula. A una altra, el passat 1 de desembre, li pegà una punyada i després començà a fer-li tocaments i li mossegà un pit. La relació entre els casos l’ha pogut conéixer la Policia en mostrar una fotografia a una de les víctimes, que va reconéixer al seu agressor de seguida.

 

La primera agressió sexual es va produir en juliol, en el túnel de l’avinguda de Germanies. El passat 8 de desembre, va ser detingut, de nou, per agredir a una xica peruana en l’avinguda de Peris i Valero. A més, s’investiga si també podria estar relacionat amb una altra agressió sexual el 6 de desembre, prop d’una discoteca de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.