Detingut un fugitiu acusat d’agredir sexualment a una dona en Elda

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a un home de 70 anys acusat d’agredir sexualment a una dona després d’accedir a sa casa de matinada amb una destral mentres estava dormint, segons ha informat Prefectura en un comunicat. L’home va conseguir fugir després dels fets i va ser pillat una setmana després.

 

Va ser una telefonada a la sala del 091 la que va alertar als agents que s’havia produït una agressió sexual en una casa de Petrer, en la mateixa comarca. Un cotxe de policia va acudir al lloc, a on la víctima en un alt grau de nerviosisme va manifestar el que havia passat.

 

Segons va comentar, mentres dormia, un home que coneixia per raons laborals, va entrar en sa casa i la va despertar amb crits i amenaces, mentres sostenia una destral en la mà. La víctima va intentar escapar-se però l’agressor li va posar la destral en el coll, obligant-la a fer actes sexuals en contra de la seua voluntat. Després de diferents hores se’n va anar amenaçant-la de mort si avisava a la policia.

 

Tenia antecedents per fets pareguts

Els policies van assistir a la víctima i la van traslladar al centre de salut perquè fora atesa. El lloc va quedar acordonant i es va iniciar el protocol policial de delictes violents, assegurant l’escena i personant-se en el lloc agents especialistes de la Brigada de Policia Judicial i Policia Científica d’Elda. Les gestions practicades pels policies van conseguir identificar a l’agressor i es va establir un dispositiu policial entorn dels llocs a on poguera trobar-se.

 

L’endemà, 29 de setembre, dins d’este dispositiu, un indicatiu policial va observar un cotxe en Monòver, en la mateixa comarca, dins del que es trobava una persona que va resultar ser l’investigat. Quan li van anar a donar l’alt, va emprendre la fugida a gran velocitat pels carrers del municipi, arribant a circular en sentit contrari i estavellant el seu cotxe contra el dels agents, però va conseguir fugir.

 

Des d’eixe moment es va reforçar el dispositiu de busca i es van unir policies del Grup de Crim Organitzat de la Comissaria Provincial d’Alacant que, juntament amb els agents de la Unitat de Família Dona de la Comissaria d’Elda, van conseguir en menys d’una setmana pillar al presumpte culpable en una casa d’Elda, a on finalment va ser localitzat i a causa de la pressió policial va acabar entregant-se.

 

L’arrestat, que ja comptava amb antecedents policials per fets pareguts, va ser acusat dels presumptes delictes d’agressió sexual, violació de domicili, amenaces greus, detenció il·legal, atemptat, danys i contra la seguretat viària. Va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elda, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca la seua tercera victòria seguida en Lliga davant l’Oviedo quasi un any després

El València visita el Carlos Tartiere amb el repte d'encadenar tres triomfs en Lliga després de véncer a Osasuna i Alaves. No ho aconseguix des de fa quasi un any.

L’Elx prepara la visita al Reial Madrid amb les baixes de Bigas, John i Fort

L'equip il·licità ha preparat la visita del sabado al camp del Reial Madrid amb tres absències per problemes fisicos. Bigas apunta a la llista i John ho té dificil.

Renfe programa 2.100 trens de Rodalia per a les Falles a València

Renfe ha programat 2.100 trens de Rodalia amb origen i destinació València per a la setmana fallera, amb més de 2 milions de places i un reforç del 35%. Hi haurà servicis diürns i nocturns amb freqüències especials per línies.

Catalá demana respecte després del pla de Rodalia en Falles i creix el xoc polític

Renfe ha limitat l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord entre les 13 i les 15 hores del 13 al 19 de març per les aglomeracions de les mascletaes. Catalá demana respecte, el Consell parla d'error del Ministeri i l'oposició planteja crítiques i alternatives.

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

Pérez Llorca ha anunciat habilitar el sòl dotacional municipal sense desenrotllar per a vivenda mitjançant canvis en el Pla Simplifica 2. També ha avançat tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar unes 50.000 inspeccions.

Renfe reforça Rodalia en Falles amb 2.100 trens i més de 2 milions de places

Renfe ha programat 2.100 trens de Rodalia per a la setmana fallera, amb 310 servicis especials i reforços per línies. La mesura conviu amb la polèmica per limitar l'accés a València Nord en hores de mascletà.

Pluges intenses deixen 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² a la Marina Alta

L'episodi d'este dimecres ha deixat 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² en diverses localitats de la Marina Alta. S'han obert clars cap al nord, mentres Alacant seguix molt nuvolós.

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.