Detingut un fugitiu acusat d’agredir sexualment a una dona en Elda

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a un home de 70 anys acusat d’agredir sexualment a una dona després d’accedir a sa casa de matinada amb una destral mentres estava dormint, segons ha informat Prefectura en un comunicat. L’home va conseguir fugir després dels fets i va ser pillat una setmana després.

 

Va ser una telefonada a la sala del 091 la que va alertar als agents que s’havia produït una agressió sexual en una casa de Petrer, en la mateixa comarca. Un cotxe de policia va acudir al lloc, a on la víctima en un alt grau de nerviosisme va manifestar el que havia passat.

 

Segons va comentar, mentres dormia, un home que coneixia per raons laborals, va entrar en sa casa i la va despertar amb crits i amenaces, mentres sostenia una destral en la mà. La víctima va intentar escapar-se però l’agressor li va posar la destral en el coll, obligant-la a fer actes sexuals en contra de la seua voluntat. Després de diferents hores se’n va anar amenaçant-la de mort si avisava a la policia.

 

Tenia antecedents per fets pareguts

Els policies van assistir a la víctima i la van traslladar al centre de salut perquè fora atesa. El lloc va quedar acordonant i es va iniciar el protocol policial de delictes violents, assegurant l’escena i personant-se en el lloc agents especialistes de la Brigada de Policia Judicial i Policia Científica d’Elda. Les gestions practicades pels policies van conseguir identificar a l’agressor i es va establir un dispositiu policial entorn dels llocs a on poguera trobar-se.

 

L’endemà, 29 de setembre, dins d’este dispositiu, un indicatiu policial va observar un cotxe en Monòver, en la mateixa comarca, dins del que es trobava una persona que va resultar ser l’investigat. Quan li van anar a donar l’alt, va emprendre la fugida a gran velocitat pels carrers del municipi, arribant a circular en sentit contrari i estavellant el seu cotxe contra el dels agents, però va conseguir fugir.

 

Des d’eixe moment es va reforçar el dispositiu de busca i es van unir policies del Grup de Crim Organitzat de la Comissaria Provincial d’Alacant que, juntament amb els agents de la Unitat de Família Dona de la Comissaria d’Elda, van conseguir en menys d’una setmana pillar al presumpte culpable en una casa d’Elda, a on finalment va ser localitzat i a causa de la pressió policial va acabar entregant-se.

 

L’arrestat, que ja comptava amb antecedents policials per fets pareguts, va ser acusat dels presumptes delictes d’agressió sexual, violació de domicili, amenaces greus, detenció il·legal, atemptat, danys i contra la seguretat viària. Va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elda, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.