13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut un home per conducció temerària en la carretera de la Mola en Novelda

Denunciat per conducció temerària i sota els efectes de l'alcohol a la Ribera d'Ebre

El conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia | Cedida

 

Un conductor temerari ha sigut detingut per la Policia Local en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). L’home, de 36 anys, circulava per la carretera d’accés al castell de la Mola el passat dissabte, 31 d’agost, per la nit. Una patrulla de la Policia Local de Novelda va acudir al lloc dels fets després de rebre numerosos cridades que advertien de què un cotxe anava a gran velocitat i feia maniobres perilloses per a la resta d’usuaris.

 

Els agents de la Policia, després de fer una batuda per la zona, van poder localitzar al responsable a l’altura del Passeig dels Molins, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’home, de nacionalitat espanyola, portava un menor d’edat dins del cotxe. Els agents li van fer una prova d’alcoholèmia en què va donar positiu i el van detindre en el mateix moment. La dona del conductor es va fer càrrec del menor i l’home ja ha sigut posat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.