13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut un home per conducció temerària en la carretera de la Mola en Novelda

Denunciat per conducció temerària i sota els efectes de l'alcohol a la Ribera d'Ebre

El conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia | Cedida

 

Un conductor temerari ha sigut detingut per la Policia Local en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). L’home, de 36 anys, circulava per la carretera d’accés al castell de la Mola el passat dissabte, 31 d’agost, per la nit. Una patrulla de la Policia Local de Novelda va acudir al lloc dels fets després de rebre numerosos cridades que advertien de què un cotxe anava a gran velocitat i feia maniobres perilloses per a la resta d’usuaris.

 

Els agents de la Policia, després de fer una batuda per la zona, van poder localitzar al responsable a l’altura del Passeig dels Molins, segons ha avançat el diari ‘Información’. L’home, de nacionalitat espanyola, portava un menor d’edat dins del cotxe. Els agents li van fer una prova d’alcoholèmia en què va donar positiu i el van detindre en el mateix moment. La dona del conductor es va fer càrrec del menor i l’home ja ha sigut posat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.