10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detenen a un home en Paterna per tirar a terra a sa mare, una anciana de 85 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), a un home de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix tirar a la seua mare, de 85 anys, a terra d’una espenta i provocar-li una fractura de maluc, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Fonts policials han explicat que els fets es van produir este dijous, 7 de gener, cap a les 11.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili, a on pel que pareix s’estava produint una forta discussió

 

Una vegada allí, els policies van localitzar a un home molt agitat i nerviós, qui els va manifestar que la seua mare havia patit una caiguda en la casa i que l’havia ficada al llit en el llit. Des de l’entrada del pis, els agents podien sentir els crits de la dona, i a demés, van descobrir que el seu fill encara no havia avisat al servici d’urgències per a ser atesa. 

 

La dona ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament

Els policies van entrar dins del domicili, localitzant en una habitació a una dona d’avançada edat, prostrada en el llit, cridant de dolor. La víctima va afirmar que el seu fill volia matar-la.

 

Immediatament, les autoritats van sol·licitar assistència sanitària, que va traslladar a l’anciana fins a un centre hospitalari, perquè presentava una fractura de maluc a conseqüència de la caiguda, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.