22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detenen a un home en Paterna per tirar a terra a sa mare, una anciana de 85 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), a un home de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix tirar a la seua mare, de 85 anys, a terra d’una espenta i provocar-li una fractura de maluc, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Fonts policials han explicat que els fets es van produir este dijous, 7 de gener, cap a les 11.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili, a on pel que pareix s’estava produint una forta discussió

 

Una vegada allí, els policies van localitzar a un home molt agitat i nerviós, qui els va manifestar que la seua mare havia patit una caiguda en la casa i que l’havia ficada al llit en el llit. Des de l’entrada del pis, els agents podien sentir els crits de la dona, i a demés, van descobrir que el seu fill encara no havia avisat al servici d’urgències per a ser atesa. 

 

La dona ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament

Els policies van entrar dins del domicili, localitzant en una habitació a una dona d’avançada edat, prostrada en el llit, cridant de dolor. La víctima va afirmar que el seu fill volia matar-la.

 

Immediatament, les autoritats van sol·licitar assistència sanitària, que va traslladar a l’anciana fins a un centre hospitalari, perquè presentava una fractura de maluc a conseqüència de la caiguda, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.