12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Detenen a un home en Paterna per tirar a terra a sa mare, una anciana de 85 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), a un home de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix tirar a la seua mare, de 85 anys, a terra d’una espenta i provocar-li una fractura de maluc, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Fonts policials han explicat que els fets es van produir este dijous, 7 de gener, cap a les 11.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili, a on pel que pareix s’estava produint una forta discussió

 

Una vegada allí, els policies van localitzar a un home molt agitat i nerviós, qui els va manifestar que la seua mare havia patit una caiguda en la casa i que l’havia ficada al llit en el llit. Des de l’entrada del pis, els agents podien sentir els crits de la dona, i a demés, van descobrir que el seu fill encara no havia avisat al servici d’urgències per a ser atesa. 

 

La dona ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament

Els policies van entrar dins del domicili, localitzant en una habitació a una dona d’avançada edat, prostrada en el llit, cridant de dolor. La víctima va afirmar que el seu fill volia matar-la.

 

Immediatament, les autoritats van sol·licitar assistència sanitària, que va traslladar a l’anciana fins a un centre hospitalari, perquè presentava una fractura de maluc a conseqüència de la caiguda, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.