Detenen a un home en Paterna per tirar a terra a sa mare, una anciana de 85 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), a un home de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix tirar a la seua mare, de 85 anys, a terra d’una espenta i provocar-li una fractura de maluc, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Fonts policials han explicat que els fets es van produir este dijous, 7 de gener, cap a les 11.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili, a on pel que pareix s’estava produint una forta discussió

 

Una vegada allí, els policies van localitzar a un home molt agitat i nerviós, qui els va manifestar que la seua mare havia patit una caiguda en la casa i que l’havia ficada al llit en el llit. Des de l’entrada del pis, els agents podien sentir els crits de la dona, i a demés, van descobrir que el seu fill encara no havia avisat al servici d’urgències per a ser atesa. 

 

La dona ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament

Els policies van entrar dins del domicili, localitzant en una habitació a una dona d’avançada edat, prostrada en el llit, cridant de dolor. La víctima va afirmar que el seu fill volia matar-la.

 

Immediatament, les autoritats van sol·licitar assistència sanitària, que va traslladar a l’anciana fins a un centre hospitalari, perquè presentava una fractura de maluc a conseqüència de la caiguda, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.