11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detenen a un home en Paterna per tirar a terra a sa mare, una anciana de 85 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), a un home de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que pareix tirar a la seua mare, de 85 anys, a terra d’una espenta i provocar-li una fractura de maluc, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Fonts policials han explicat que els fets es van produir este dijous, 7 de gener, cap a les 11.00 hores, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili, a on pel que pareix s’estava produint una forta discussió

 

Una vegada allí, els policies van localitzar a un home molt agitat i nerviós, qui els va manifestar que la seua mare havia patit una caiguda en la casa i que l’havia ficada al llit en el llit. Des de l’entrada del pis, els agents podien sentir els crits de la dona, i a demés, van descobrir que el seu fill encara no havia avisat al servici d’urgències per a ser atesa. 

 

La dona ha hagut de ser intervinguda quirúrgicament

Els policies van entrar dins del domicili, localitzant en una habitació a una dona d’avançada edat, prostrada en el llit, cridant de dolor. La víctima va afirmar que el seu fill volia matar-la.

 

Immediatament, les autoritats van sol·licitar assistència sanitària, que va traslladar a l’anciana fins a un centre hospitalari, perquè presentava una fractura de maluc a conseqüència de la caiguda, havent de ser intervinguda quirúrgicament.

 

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb més d’una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.