Detingut en Novelda per retindre a la seua exparella i pressionar-la per a que retirara l’ordre d’allunyament

Un home, de 38 anys i amb antecedents policials, ha sigut detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), acusat de retindre i coaccionar a la seua exparella, de 28, per a que, presumptament, retirara l’ordre d’allunyament que pesava sobre ell.

 

Els dos van ser trobats en els voltants dels jutjats d’este municipi, acompanyats de familiars de l’arrestat. El sospitós té, a més, tres ordres d’allunyament anteriors d’altres tres dones diferents.

 

Segons afirma ‘Información’, la víctima va aprofitar un descuit del detingut per a avisar a la seua germana per WhatsApp, qui va alertar a la Policia. En qüestió de minuts, patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil ja s’havien mobilitzat en busca de la parella.

 

L’ara detingut està acusat de violència de gènere, trencament d’ordre d’allunyament i retenció il·legal de la seua exparella.  El comissari en cap de la Policia Local de Novelda, Juan Carlos Escolano, ha afirmat que, presumptament, «la dona estava sent pressionada i coaccionada des de fa dies, amb maltractament físic i psíquic, per a acudir al jutjat i retirar l’ordre d’allunyament contra la seua exparella».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.