Detingut en Novelda per retindre a la seua exparella i pressionar-la per a que retirara l’ordre d’allunyament

Un home, de 38 anys i amb antecedents policials, ha sigut detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), acusat de retindre i coaccionar a la seua exparella, de 28, per a que, presumptament, retirara l’ordre d’allunyament que pesava sobre ell.

 

Els dos van ser trobats en els voltants dels jutjats d’este municipi, acompanyats de familiars de l’arrestat. El sospitós té, a més, tres ordres d’allunyament anteriors d’altres tres dones diferents.

 

Segons afirma ‘Información’, la víctima va aprofitar un descuit del detingut per a avisar a la seua germana per WhatsApp, qui va alertar a la Policia. En qüestió de minuts, patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil ja s’havien mobilitzat en busca de la parella.

 

L’ara detingut està acusat de violència de gènere, trencament d’ordre d’allunyament i retenció il·legal de la seua exparella.  El comissari en cap de la Policia Local de Novelda, Juan Carlos Escolano, ha afirmat que, presumptament, «la dona estava sent pressionada i coaccionada des de fa dies, amb maltractament físic i psíquic, per a acudir al jutjat i retirar l’ordre d’allunyament contra la seua exparella».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.