Detingut en Novelda per retindre a la seua exparella i pressionar-la per a que retirara l’ordre d’allunyament

Un home, de 38 anys i amb antecedents policials, ha sigut detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), acusat de retindre i coaccionar a la seua exparella, de 28, per a que, presumptament, retirara l’ordre d’allunyament que pesava sobre ell.

 

Els dos van ser trobats en els voltants dels jutjats d’este municipi, acompanyats de familiars de l’arrestat. El sospitós té, a més, tres ordres d’allunyament anteriors d’altres tres dones diferents.

 

Segons afirma ‘Información’, la víctima va aprofitar un descuit del detingut per a avisar a la seua germana per WhatsApp, qui va alertar a la Policia. En qüestió de minuts, patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil ja s’havien mobilitzat en busca de la parella.

 

L’ara detingut està acusat de violència de gènere, trencament d’ordre d’allunyament i retenció il·legal de la seua exparella.  El comissari en cap de la Policia Local de Novelda, Juan Carlos Escolano, ha afirmat que, presumptament, «la dona estava sent pressionada i coaccionada des de fa dies, amb maltractament físic i psíquic, per a acudir al jutjat i retirar l’ordre d’allunyament contra la seua exparella».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.