Anuncios

Detingut el pare de Yeremi Vargas per un delicte sexual a una altra menor

 

El pare de Yéremi Vargas ha sigut detingut per la Policia Nacional a Las Palmas de Gran Canaria,de nou este dimecres acusat presumptament d’agredir sexualment a una altra adolescent.

La presumpta víctima ha denunciat els presumptes abusos sexuals davant la Policia Nacional, en la capital de Fuerteventura, en Port del Rosari. La denúncia arriba després que Juan Francisco Vargas haja sigut denunciat per la seua filla per un cas similar esta mateixa setmana.

Anuncios

La presumpta nova víctima és una jove de 13 anys que denuncia abusos sexuals per part de Juan  Francisco Vargas fa ara un any.

La denúncia de la nova jove presumptament abusada per Juanfran Vargas

 

Ella va veure el cas en els mitjans de comunicació i va decidir explicar-lo als seus pares, que no estaven informats i que de manera immediata van acudir a la Policia.

Fonts policials diuen que “el relat de la menor és molt versemblant” al de la filla de l’acusat. Els agents es van desplaçar fins a Fuerteventura per a atendre la víctima, van estar parlant quatre hores amb ella i després van tornar per a tramitar els passos de la nova detenció.

Dos agents de Policia Nacional s’han desplaçat fins a la casa de la mare de l’acusat en Veïnat, al no estar allí s’han dirigit al domicili de la germana on es trobava Juanfran Vargas.

Allí és detingut i traslladat a dependències policials. “Este matí el pare de Yeremi, s’ha anat a casa de la seua mare a recollir al seu fill i s’ha anat”, informa la reportera sobre els últims minuts del detingut.

Segon arrest

 

És la segona vegada que el pare de Yéremi Vargas ha sigut arrestat esta setmana després que la Policia Nacional li arrestara en la matinada del passat dilluns per una suposada agressió sexual a la seua filla de 13 anys.

La detenció també es va produir a Las Palmas de Gran Canaria després de la denúncia presentada per la pròpia menor davant la Policia Nacional.

Juan Francisco Vargas va optar per no declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 6 de Las Palmas i el jutge va decretar la seua llibertat provisional amb càrrecs.

El magistrat de guàrdia li ha imposat una ordre d’allunyament respecte a la seua filla mentre es desenvolupa la investigació.

 

Desaparició Yéremi Vargas

 

Al pare de Yéremi Vargas, que va desaparéixer el 10 de març de 2007, també se li va investigar però mai es va arribar a cap conclusió. La Policia Nacional insisteix que les detencions d’esta setmana no tenen cap mena de vinculació amb la desaparició del seu fill.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.
Anuncios