Detingut el pare de Yeremi Vargas per un delicte sexual a una altra menor

 

El pare de Yéremi Vargas ha sigut detingut per la Policia Nacional a Las Palmas de Gran Canaria,de nou este dimecres acusat presumptament d’agredir sexualment a una altra adolescent.

La presumpta víctima ha denunciat els presumptes abusos sexuals davant la Policia Nacional, en la capital de Fuerteventura, en Port del Rosari. La denúncia arriba després que Juan Francisco Vargas haja sigut denunciat per la seua filla per un cas similar esta mateixa setmana.

La presumpta nova víctima és una jove de 13 anys que denuncia abusos sexuals per part de Juan  Francisco Vargas fa ara un any.

La denúncia de la nova jove presumptament abusada per Juanfran Vargas

 

Ella va veure el cas en els mitjans de comunicació i va decidir explicar-lo als seus pares, que no estaven informats i que de manera immediata van acudir a la Policia.

Fonts policials diuen que “el relat de la menor és molt versemblant” al de la filla de l’acusat. Els agents es van desplaçar fins a Fuerteventura per a atendre la víctima, van estar parlant quatre hores amb ella i després van tornar per a tramitar els passos de la nova detenció.

Dos agents de Policia Nacional s’han desplaçat fins a la casa de la mare de l’acusat en Veïnat, al no estar allí s’han dirigit al domicili de la germana on es trobava Juanfran Vargas.

Allí és detingut i traslladat a dependències policials. “Este matí el pare de Yeremi, s’ha anat a casa de la seua mare a recollir al seu fill i s’ha anat”, informa la reportera sobre els últims minuts del detingut.

Segon arrest

 

És la segona vegada que el pare de Yéremi Vargas ha sigut arrestat esta setmana després que la Policia Nacional li arrestara en la matinada del passat dilluns per una suposada agressió sexual a la seua filla de 13 anys.

La detenció també es va produir a Las Palmas de Gran Canaria després de la denúncia presentada per la pròpia menor davant la Policia Nacional.

Juan Francisco Vargas va optar per no declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 6 de Las Palmas i el jutge va decretar la seua llibertat provisional amb càrrecs.

El magistrat de guàrdia li ha imposat una ordre d’allunyament respecte a la seua filla mentre es desenvolupa la investigació.

 

Desaparició Yéremi Vargas

 

Al pare de Yéremi Vargas, que va desaparéixer el 10 de març de 2007, també se li va investigar però mai es va arribar a cap conclusió. La Policia Nacional insisteix que les detencions d’esta setmana no tenen cap mena de vinculació amb la desaparició del seu fill.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.