Detingut el pare de Yeremi Vargas per un delicte sexual a una altra menor

 

El pare de Yéremi Vargas ha sigut detingut per la Policia Nacional a Las Palmas de Gran Canaria,de nou este dimecres acusat presumptament d’agredir sexualment a una altra adolescent.

La presumpta víctima ha denunciat els presumptes abusos sexuals davant la Policia Nacional, en la capital de Fuerteventura, en Port del Rosari. La denúncia arriba després que Juan Francisco Vargas haja sigut denunciat per la seua filla per un cas similar esta mateixa setmana.

La presumpta nova víctima és una jove de 13 anys que denuncia abusos sexuals per part de Juan  Francisco Vargas fa ara un any.

La denúncia de la nova jove presumptament abusada per Juanfran Vargas

 

Ella va veure el cas en els mitjans de comunicació i va decidir explicar-lo als seus pares, que no estaven informats i que de manera immediata van acudir a la Policia.

Fonts policials diuen que “el relat de la menor és molt versemblant” al de la filla de l’acusat. Els agents es van desplaçar fins a Fuerteventura per a atendre la víctima, van estar parlant quatre hores amb ella i després van tornar per a tramitar els passos de la nova detenció.

Dos agents de Policia Nacional s’han desplaçat fins a la casa de la mare de l’acusat en Veïnat, al no estar allí s’han dirigit al domicili de la germana on es trobava Juanfran Vargas.

Allí és detingut i traslladat a dependències policials. “Este matí el pare de Yeremi, s’ha anat a casa de la seua mare a recollir al seu fill i s’ha anat”, informa la reportera sobre els últims minuts del detingut.

Segon arrest

 

És la segona vegada que el pare de Yéremi Vargas ha sigut arrestat esta setmana després que la Policia Nacional li arrestara en la matinada del passat dilluns per una suposada agressió sexual a la seua filla de 13 anys.

La detenció també es va produir a Las Palmas de Gran Canaria després de la denúncia presentada per la pròpia menor davant la Policia Nacional.

Juan Francisco Vargas va optar per no declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 6 de Las Palmas i el jutge va decretar la seua llibertat provisional amb càrrecs.

El magistrat de guàrdia li ha imposat una ordre d’allunyament respecte a la seua filla mentre es desenvolupa la investigació.

 

Desaparició Yéremi Vargas

 

Al pare de Yéremi Vargas, que va desaparéixer el 10 de març de 2007, també se li va investigar però mai es va arribar a cap conclusió. La Policia Nacional insisteix que les detencions d’esta setmana no tenen cap mena de vinculació amb la desaparició del seu fill.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.