Detingut el pare de Yeremi Vargas per un delicte sexual a una altra menor

 

El pare de Yéremi Vargas ha sigut detingut per la Policia Nacional a Las Palmas de Gran Canaria,de nou este dimecres acusat presumptament d’agredir sexualment a una altra adolescent.

La presumpta víctima ha denunciat els presumptes abusos sexuals davant la Policia Nacional, en la capital de Fuerteventura, en Port del Rosari. La denúncia arriba després que Juan Francisco Vargas haja sigut denunciat per la seua filla per un cas similar esta mateixa setmana.

La presumpta nova víctima és una jove de 13 anys que denuncia abusos sexuals per part de Juan  Francisco Vargas fa ara un any.

La denúncia de la nova jove presumptament abusada per Juanfran Vargas

 

Ella va veure el cas en els mitjans de comunicació i va decidir explicar-lo als seus pares, que no estaven informats i que de manera immediata van acudir a la Policia.

Fonts policials diuen que «el relat de la menor és molt versemblant» al de la filla de l’acusat. Els agents es van desplaçar fins a Fuerteventura per a atendre la víctima, van estar parlant quatre hores amb ella i després van tornar per a tramitar els passos de la nova detenció.

Dos agents de Policia Nacional s’han desplaçat fins a la casa de la mare de l’acusat en Veïnat, al no estar allí s’han dirigit al domicili de la germana on es trobava Juanfran Vargas.

Allí és detingut i traslladat a dependències policials. «Este matí el pare de Yeremi, s’ha anat a casa de la seua mare a recollir al seu fill i s’ha anat», informa la reportera sobre els últims minuts del detingut.

Segon arrest

 

És la segona vegada que el pare de Yéremi Vargas ha sigut arrestat esta setmana després que la Policia Nacional li arrestara en la matinada del passat dilluns per una suposada agressió sexual a la seua filla de 13 anys.

La detenció també es va produir a Las Palmas de Gran Canaria després de la denúncia presentada per la pròpia menor davant la Policia Nacional.

Juan Francisco Vargas va optar per no declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 6 de Las Palmas i el jutge va decretar la seua llibertat provisional amb càrrecs.

El magistrat de guàrdia li ha imposat una ordre d’allunyament respecte a la seua filla mentre es desenvolupa la investigació.

 

Desaparició Yéremi Vargas

 

Al pare de Yéremi Vargas, que va desaparéixer el 10 de març de 2007, també se li va investigar però mai es va arribar a cap conclusió. La Policia Nacional insisteix que les detencions d’esta setmana no tenen cap mena de vinculació amb la desaparició del seu fill.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.