Detingut el pare de Yeremi Vargas per un delicte sexual a una altra menor

 

El pare de Yéremi Vargas ha sigut detingut per la Policia Nacional a Las Palmas de Gran Canaria,de nou este dimecres acusat presumptament d’agredir sexualment a una altra adolescent.

La presumpta víctima ha denunciat els presumptes abusos sexuals davant la Policia Nacional, en la capital de Fuerteventura, en Port del Rosari. La denúncia arriba després que Juan Francisco Vargas haja sigut denunciat per la seua filla per un cas similar esta mateixa setmana.

La presumpta nova víctima és una jove de 13 anys que denuncia abusos sexuals per part de Juan  Francisco Vargas fa ara un any.

La denúncia de la nova jove presumptament abusada per Juanfran Vargas

 

Ella va veure el cas en els mitjans de comunicació i va decidir explicar-lo als seus pares, que no estaven informats i que de manera immediata van acudir a la Policia.

Fonts policials diuen que «el relat de la menor és molt versemblant» al de la filla de l’acusat. Els agents es van desplaçar fins a Fuerteventura per a atendre la víctima, van estar parlant quatre hores amb ella i després van tornar per a tramitar els passos de la nova detenció.

Dos agents de Policia Nacional s’han desplaçat fins a la casa de la mare de l’acusat en Veïnat, al no estar allí s’han dirigit al domicili de la germana on es trobava Juanfran Vargas.

Allí és detingut i traslladat a dependències policials. «Este matí el pare de Yeremi, s’ha anat a casa de la seua mare a recollir al seu fill i s’ha anat», informa la reportera sobre els últims minuts del detingut.

Segon arrest

 

És la segona vegada que el pare de Yéremi Vargas ha sigut arrestat esta setmana després que la Policia Nacional li arrestara en la matinada del passat dilluns per una suposada agressió sexual a la seua filla de 13 anys.

La detenció també es va produir a Las Palmas de Gran Canaria després de la denúncia presentada per la pròpia menor davant la Policia Nacional.

Juan Francisco Vargas va optar per no declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 6 de Las Palmas i el jutge va decretar la seua llibertat provisional amb càrrecs.

El magistrat de guàrdia li ha imposat una ordre d’allunyament respecte a la seua filla mentre es desenvolupa la investigació.

 

Desaparició Yéremi Vargas

 

Al pare de Yéremi Vargas, que va desaparéixer el 10 de març de 2007, també se li va investigar però mai es va arribar a cap conclusió. La Policia Nacional insisteix que les detencions d’esta setmana no tenen cap mena de vinculació amb la desaparició del seu fill.

Últimes notícies

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.