Mastodon
28.5 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detingut un policia local de Turís per violència de gènere

Un policia local de Turís, a la Ribera Alta, ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil de Chiva la setmana passada per un cas de violència de gènere. Si bé s'ha informat ara de la detenció els fets van ocórrer la setmana passada, quan l'agressor va tindre dimarts passat una forta discussió amb la seua exdona sobre el règim de visites a la filla que tenen en comú i després suposadament es va produir l'agressió. L'Ajuntament de Turís ja ha apartat del servei a aquest agent de la Policia Local. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agent va passar eixa nit en el calaboç abans de ser traslladat al jutjat de guàrdia de Requena que va decretar la seua posada en llibertat a l'espera de la celebració del judici, si bé com a mesura cautelar va demanar una ordre d'allunyament de la seua anterior parella. També com a mesura cautela l'Ajuntament de Turís decretà la suspensió del treball d'eixe integrant de la Policia Local fins que quede provat que és culpable.

L'home és un interí que forma part del cos municipal de Turís des de fa dotze anys, sense que constaren antecedents d'un comportament violent. Segons sembla, l'home va anar a vore a la seua filla o a arreplegar-la i la mare es va negar per causes que no han transcendit. La negativa de l'exdona li va provocar una reacció molesta i enfadada i va derivar en la interposició d'una denúncia, ja que a més li havia proferit amenaces i coaccions, però segons algunes fonts no va arribar a les mans, encara que per a altres sí. Després de l'arrest es va dur a terme el protocol previst. L'home va ser detingut per la Guària Civil de Chiva.

La detenció es va dur a terme dimarts i la posterior notificació del jutjat de Requena va fer que l'Ajuntament de Turís aplicara el protocol previst i apartara del servei a l'agent implicat mitjançant la suspensió cautelar del treball, on a més se li mantenia el salari, tot açò a l'espera de conéixer la decisió dels òrgans judicials. La  notícia va trascendir ahir als mitjans, el mateix dia en què el TSJCV donava a conéixer les dades de l'observatori contra la violència Domèstica i de Gènere que revelen que les denúncies presentades en els jutjats valencians han augmentat en el tercer trimestre un 1,6%.

Últimes notícies

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.