Anuncios

Detingut un policia local de Turís per violència de gènere

Un policia local de Turís, a la Ribera Alta, ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil de Chiva la setmana passada per un cas de violència de gènere. Si bé s'ha informat ara de la detenció els fets van ocórrer la setmana passada, quan l'agressor va tindre dimarts passat una forta discussió amb la seua exdona sobre el règim de visites a la filla que tenen en comú i després suposadament es va produir l'agressió. L'Ajuntament de Turís ja ha apartat del servei a aquest agent de la Policia Local. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agent va passar eixa nit en el calaboç abans de ser traslladat al jutjat de guàrdia de Requena que va decretar la seua posada en llibertat a l'espera de la celebració del judici, si bé com a mesura cautelar va demanar una ordre d'allunyament de la seua anterior parella. També com a mesura cautela l'Ajuntament de Turís decretà la suspensió del treball d'eixe integrant de la Policia Local fins que quede provat que és culpable.

L'home és un interí que forma part del cos municipal de Turís des de fa dotze anys, sense que constaren antecedents d'un comportament violent. Segons sembla, l'home va anar a vore a la seua filla o a arreplegar-la i la mare es va negar per causes que no han transcendit. La negativa de l'exdona li va provocar una reacció molesta i enfadada i va derivar en la interposició d'una denúncia, ja que a més li havia proferit amenaces i coaccions, però segons algunes fonts no va arribar a les mans, encara que per a altres sí. Després de l'arrest es va dur a terme el protocol previst. L'home va ser detingut per la Guària Civil de Chiva.

Anuncios

La detenció es va dur a terme dimarts i la posterior notificació del jutjat de Requena va fer que l'Ajuntament de Turís aplicara el protocol previst i apartara del servei a l'agent implicat mitjançant la suspensió cautelar del treball, on a més se li mantenia el salari, tot açò a l'espera de conéixer la decisió dels òrgans judicials. La  notícia va trascendir ahir als mitjans, el mateix dia en què el TSJCV donava a conéixer les dades de l'observatori contra la violència Domèstica i de Gènere que revelen que les denúncies presentades en els jutjats valencians han augmentat en el tercer trimestre un 1,6%.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios