Detingut un policia local de Turís per violència de gènere

Un policia local de Turís, a la Ribera Alta, ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil de Chiva la setmana passada per un cas de violència de gènere. Si bé s'ha informat ara de la detenció els fets van ocórrer la setmana passada, quan l'agressor va tindre dimarts passat una forta discussió amb la seua exdona sobre el règim de visites a la filla que tenen en comú i després suposadament es va produir l'agressió. L'Ajuntament de Turís ja ha apartat del servei a aquest agent de la Policia Local. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agent va passar eixa nit en el calaboç abans de ser traslladat al jutjat de guàrdia de Requena que va decretar la seua posada en llibertat a l'espera de la celebració del judici, si bé com a mesura cautelar va demanar una ordre d'allunyament de la seua anterior parella. També com a mesura cautela l'Ajuntament de Turís decretà la suspensió del treball d'eixe integrant de la Policia Local fins que quede provat que és culpable.

L'home és un interí que forma part del cos municipal de Turís des de fa dotze anys, sense que constaren antecedents d'un comportament violent. Segons sembla, l'home va anar a vore a la seua filla o a arreplegar-la i la mare es va negar per causes que no han transcendit. La negativa de l'exdona li va provocar una reacció molesta i enfadada i va derivar en la interposició d'una denúncia, ja que a més li havia proferit amenaces i coaccions, però segons algunes fonts no va arribar a les mans, encara que per a altres sí. Després de l'arrest es va dur a terme el protocol previst. L'home va ser detingut per la Guària Civil de Chiva.

La detenció es va dur a terme dimarts i la posterior notificació del jutjat de Requena va fer que l'Ajuntament de Turís aplicara el protocol previst i apartara del servei a l'agent implicat mitjançant la suspensió cautelar del treball, on a més se li mantenia el salari, tot açò a l'espera de conéixer la decisió dels òrgans judicials. La  notícia va trascendir ahir als mitjans, el mateix dia en què el TSJCV donava a conéixer les dades de l'observatori contra la violència Domèstica i de Gènere que revelen que les denúncies presentades en els jutjats valencians han augmentat en el tercer trimestre un 1,6%.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.