Detingut per robar en mitat del carrer a una dona en València

Un lladre li estira una bossa de mà a una dona.

El lladre li ha furtat el bolso de dins del cotxe a la dona en València  | Freepik

 

La Policia Nacional de València ha detingut este migdia de dissabte 1 de febrer a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori, després de furtar el bolso que una dona tenia dins del cotxe mentres ella guardava coses en el maleter en València. 

 

Els fets han passat en un carrer del districte d’Exposició, cap a les 13.00 hores, quan el lladre ha agarrat el bolso de la dona i s’ha quedat amb el seu telèfon mòbil, valorat en uns 1.000 euros. Els agents que estaven per la zona han rebut l’avís.

 

La policia ha investigat la marca i la classe de mòbil que era i han activat el programa de localització del terminal. La víctima i la seua parella han anat fins a les dependències policials per a fer una batuda per la zona de l’incident. 

 

Els agents han trobat els objectes robats

Mentres pegaven la volta, els agents han interceptat a un ciclista i, després de registrar-lo, han trobat el mòbil de la víctima, i ell els ha dit que el telèfon no era seu i que l’havia encontrat dins d’un bolso. 

 

Els agents, en companyia del sospitós, han anat fins al jardí a on havia trobat el bolso, valorat en uns 1.500 euros, i dins del que hi havia dos carteres, valorades en 200 i 400 euros. La policia ha detingut al sospitós, que ja tenia antecedents policials. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.