Detingut per robar en mitat del carrer a una dona en València

Un lladre li estira una bossa de mà a una dona.

El lladre li ha furtat el bolso de dins del cotxe a la dona en València  | Freepik

 

La Policia Nacional de València ha detingut este migdia de dissabte 1 de febrer a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori, després de furtar el bolso que una dona tenia dins del cotxe mentres ella guardava coses en el maleter en València. 

 

Els fets han passat en un carrer del districte d’Exposició, cap a les 13.00 hores, quan el lladre ha agarrat el bolso de la dona i s’ha quedat amb el seu telèfon mòbil, valorat en uns 1.000 euros. Els agents que estaven per la zona han rebut l’avís.

 

La policia ha investigat la marca i la classe de mòbil que era i han activat el programa de localització del terminal. La víctima i la seua parella han anat fins a les dependències policials per a fer una batuda per la zona de l’incident. 

 

Els agents han trobat els objectes robats

Mentres pegaven la volta, els agents han interceptat a un ciclista i, després de registrar-lo, han trobat el mòbil de la víctima, i ell els ha dit que el telèfon no era seu i que l’havia encontrat dins d’un bolso. 

 

Els agents, en companyia del sospitós, han anat fins al jardí a on havia trobat el bolso, valorat en uns 1.500 euros, i dins del que hi havia dos carteres, valorades en 200 i 400 euros. La policia ha detingut al sospitós, que ja tenia antecedents policials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.