Detingut per robar en mitat del carrer a una dona en València

Un lladre li estira una bossa de mà a una dona.

El lladre li ha furtat el bolso de dins del cotxe a la dona en València  | Freepik

 

La Policia Nacional de València ha detingut este migdia de dissabte 1 de febrer a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori, després de furtar el bolso que una dona tenia dins del cotxe mentres ella guardava coses en el maleter en València. 

 

Els fets han passat en un carrer del districte d’Exposició, cap a les 13.00 hores, quan el lladre ha agarrat el bolso de la dona i s’ha quedat amb el seu telèfon mòbil, valorat en uns 1.000 euros. Els agents que estaven per la zona han rebut l’avís.

 

La policia ha investigat la marca i la classe de mòbil que era i han activat el programa de localització del terminal. La víctima i la seua parella han anat fins a les dependències policials per a fer una batuda per la zona de l’incident. 

 

Els agents han trobat els objectes robats

Mentres pegaven la volta, els agents han interceptat a un ciclista i, després de registrar-lo, han trobat el mòbil de la víctima, i ell els ha dit que el telèfon no era seu i que l’havia encontrat dins d’un bolso. 

 

Els agents, en companyia del sospitós, han anat fins al jardí a on havia trobat el bolso, valorat en uns 1.500 euros, i dins del que hi havia dos carteres, valorades en 200 i 400 euros. La policia ha detingut al sospitós, que ja tenia antecedents policials. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.