10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Detingut per robar en mitat del carrer a una dona en València

Un lladre li estira una bossa de mà a una dona.

El lladre li ha furtat el bolso de dins del cotxe a la dona en València  | Freepik

 

La Policia Nacional de València ha detingut este migdia de dissabte 1 de febrer a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori, després de furtar el bolso que una dona tenia dins del cotxe mentres ella guardava coses en el maleter en València. 

 

Els fets han passat en un carrer del districte d’Exposició, cap a les 13.00 hores, quan el lladre ha agarrat el bolso de la dona i s’ha quedat amb el seu telèfon mòbil, valorat en uns 1.000 euros. Els agents que estaven per la zona han rebut l’avís.

 

La policia ha investigat la marca i la classe de mòbil que era i han activat el programa de localització del terminal. La víctima i la seua parella han anat fins a les dependències policials per a fer una batuda per la zona de l’incident. 

 

Els agents han trobat els objectes robats

Mentres pegaven la volta, els agents han interceptat a un ciclista i, després de registrar-lo, han trobat el mòbil de la víctima, i ell els ha dit que el telèfon no era seu i que l’havia encontrat dins d’un bolso. 

 

Els agents, en companyia del sospitós, han anat fins al jardí a on havia trobat el bolso, valorat en uns 1.500 euros, i dins del que hi havia dos carteres, valorades en 200 i 400 euros. La policia ha detingut al sospitós, que ja tenia antecedents policials. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.