17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detingut per robar en mitat del carrer a una dona en València

Un lladre li estira una bossa de mà a una dona.

El lladre li ha furtat el bolso de dins del cotxe a la dona en València  | Freepik

 

La Policia Nacional de València ha detingut este migdia de dissabte 1 de febrer a un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori, després de furtar el bolso que una dona tenia dins del cotxe mentres ella guardava coses en el maleter en València. 

 

Els fets han passat en un carrer del districte d’Exposició, cap a les 13.00 hores, quan el lladre ha agarrat el bolso de la dona i s’ha quedat amb el seu telèfon mòbil, valorat en uns 1.000 euros. Els agents que estaven per la zona han rebut l’avís.

 

La policia ha investigat la marca i la classe de mòbil que era i han activat el programa de localització del terminal. La víctima i la seua parella han anat fins a les dependències policials per a fer una batuda per la zona de l’incident. 

 

Els agents han trobat els objectes robats

Mentres pegaven la volta, els agents han interceptat a un ciclista i, després de registrar-lo, han trobat el mòbil de la víctima, i ell els ha dit que el telèfon no era seu i que l’havia encontrat dins d’un bolso. 

 

Els agents, en companyia del sospitós, han anat fins al jardí a on havia trobat el bolso, valorat en uns 1.500 euros, i dins del que hi havia dos carteres, valorades en 200 i 400 euros. La policia ha detingut al sospitós, que ja tenia antecedents policials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.