Detingut a Torrevieja després de clavar-li un cúter en el coll a un home

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Torrevieja a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Tal com pareix, el presumpte agressor va abandonar a la seua víctima a la seua sort, dins d’un vehicle, després d’haver-li clavat un cúter en el coll.

 

Segons han informat fonts de l’Institut Armat, durant la vesprada del dia 16 de juliol, un ciutadà que passejava per un carrer solitari de Torrevieja va ser requerit per un home, que es trobava a l’interior d’un vehicle, perquè li prestara auxili. En acostar-se, va observar que aquest home tenia una ferida sagnant en el coll. Immediatament, va cridar als serveis d’urgència que li van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja.

 

Afortunadament, el tall no va arribar a seccionar cap vas sanguini vital, però per escassos centímetres. Els investigadors de la Guàrdia Civil van prendre mostres biològiques del lloc dels fets per al seu estudi, en el qual van trobar també part d’una fulla retràctil (cúter), presumptament utilitzada per a ferir a la víctima.

 

Acusat d’un delicte d’homicidi

Al principi, les gestions de localització del presumpte autor no van ser fructíferes i la investigació va quedar momentàniament en pausa, fins que tan sols unes setmanes després, es va saber que aquest individu havia acudit a unes dependències policials per a denunciar que havia sigut ell la víctima (per una secció de part d’un dit), sense fer esment de les lesions que li va causar a l’altra persona.

 

Amb aquesta última informació, es va poder materialitzar localització i detenció d’aquest home, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, tenint en compte les seues intencions, per provocar lesions d’especial magnitud i fugir del lloc deixant a la víctima abandonada a la seua sort, en una zona aïllada, on va ser determinant l’auxili del veí que circulava per les proximitats. Segons les investigacions, que van ser dirigides per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, la batussa es va poder originar arran d’unes desavinences de caràcter econòmic. El detingut ja ha ingressat a la presó.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.