Detingut a Torrevieja després de clavar-li un cúter en el coll a un home

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Torrevieja a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Tal com pareix, el presumpte agressor va abandonar a la seua víctima a la seua sort, dins d’un vehicle, després d’haver-li clavat un cúter en el coll.

 

Segons han informat fonts de l’Institut Armat, durant la vesprada del dia 16 de juliol, un ciutadà que passejava per un carrer solitari de Torrevieja va ser requerit per un home, que es trobava a l’interior d’un vehicle, perquè li prestara auxili. En acostar-se, va observar que aquest home tenia una ferida sagnant en el coll. Immediatament, va cridar als serveis d’urgència que li van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja.

 

Afortunadament, el tall no va arribar a seccionar cap vas sanguini vital, però per escassos centímetres. Els investigadors de la Guàrdia Civil van prendre mostres biològiques del lloc dels fets per al seu estudi, en el qual van trobar també part d’una fulla retràctil (cúter), presumptament utilitzada per a ferir a la víctima.

 

Acusat d’un delicte d’homicidi

Al principi, les gestions de localització del presumpte autor no van ser fructíferes i la investigació va quedar momentàniament en pausa, fins que tan sols unes setmanes després, es va saber que aquest individu havia acudit a unes dependències policials per a denunciar que havia sigut ell la víctima (per una secció de part d’un dit), sense fer esment de les lesions que li va causar a l’altra persona.

 

Amb aquesta última informació, es va poder materialitzar localització i detenció d’aquest home, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, tenint en compte les seues intencions, per provocar lesions d’especial magnitud i fugir del lloc deixant a la víctima abandonada a la seua sort, en una zona aïllada, on va ser determinant l’auxili del veí que circulava per les proximitats. Segons les investigacions, que van ser dirigides per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, la batussa es va poder originar arran d’unes desavinences de caràcter econòmic. El detingut ja ha ingressat a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.