19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detingut a Torrevieja després de clavar-li un cúter en el coll a un home

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Torrevieja a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Tal com pareix, el presumpte agressor va abandonar a la seua víctima a la seua sort, dins d’un vehicle, després d’haver-li clavat un cúter en el coll.

 

Segons han informat fonts de l’Institut Armat, durant la vesprada del dia 16 de juliol, un ciutadà que passejava per un carrer solitari de Torrevieja va ser requerit per un home, que es trobava a l’interior d’un vehicle, perquè li prestara auxili. En acostar-se, va observar que aquest home tenia una ferida sagnant en el coll. Immediatament, va cridar als serveis d’urgència que li van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja.

 

Afortunadament, el tall no va arribar a seccionar cap vas sanguini vital, però per escassos centímetres. Els investigadors de la Guàrdia Civil van prendre mostres biològiques del lloc dels fets per al seu estudi, en el qual van trobar també part d’una fulla retràctil (cúter), presumptament utilitzada per a ferir a la víctima.

 

Acusat d’un delicte d’homicidi

Al principi, les gestions de localització del presumpte autor no van ser fructíferes i la investigació va quedar momentàniament en pausa, fins que tan sols unes setmanes després, es va saber que aquest individu havia acudit a unes dependències policials per a denunciar que havia sigut ell la víctima (per una secció de part d’un dit), sense fer esment de les lesions que li va causar a l’altra persona.

 

Amb aquesta última informació, es va poder materialitzar localització i detenció d’aquest home, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, tenint en compte les seues intencions, per provocar lesions d’especial magnitud i fugir del lloc deixant a la víctima abandonada a la seua sort, en una zona aïllada, on va ser determinant l’auxili del veí que circulava per les proximitats. Segons les investigacions, que van ser dirigides per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, la batussa es va poder originar arran d’unes desavinences de caràcter econòmic. El detingut ja ha ingressat a la presó.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.