Anuncios

Detingut a Torrevieja després de clavar-li un cúter en el coll a un home

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Torrevieja a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Tal com pareix, el presumpte agressor va abandonar a la seua víctima a la seua sort, dins d’un vehicle, després d’haver-li clavat un cúter en el coll.

 

Segons han informat fonts de l’Institut Armat, durant la vesprada del dia 16 de juliol, un ciutadà que passejava per un carrer solitari de Torrevieja va ser requerit per un home, que es trobava a l’interior d’un vehicle, perquè li prestara auxili. En acostar-se, va observar que aquest home tenia una ferida sagnant en el coll. Immediatament, va cridar als serveis d’urgència que li van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja.

 

Afortunadament, el tall no va arribar a seccionar cap vas sanguini vital, però per escassos centímetres. Els investigadors de la Guàrdia Civil van prendre mostres biològiques del lloc dels fets per al seu estudi, en el qual van trobar també part d’una fulla retràctil (cúter), presumptament utilitzada per a ferir a la víctima.

 

Acusat d’un delicte d’homicidi

Al principi, les gestions de localització del presumpte autor no van ser fructíferes i la investigació va quedar momentàniament en pausa, fins que tan sols unes setmanes després, es va saber que aquest individu havia acudit a unes dependències policials per a denunciar que havia sigut ell la víctima (per una secció de part d’un dit), sense fer esment de les lesions que li va causar a l’altra persona.

 

Amb aquesta última informació, es va poder materialitzar localització i detenció d’aquest home, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, tenint en compte les seues intencions, per provocar lesions d’especial magnitud i fugir del lloc deixant a la víctima abandonada a la seua sort, en una zona aïllada, on va ser determinant l’auxili del veí que circulava per les proximitats. Segons les investigacions, que van ser dirigides per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, la batussa es va poder originar arran d’unes desavinences de caràcter econòmic. El detingut ja ha ingressat a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.