16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detingut a Torrevieja després de clavar-li un cúter en el coll a un home

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Torrevieja a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Tal com pareix, el presumpte agressor va abandonar a la seua víctima a la seua sort, dins d’un vehicle, després d’haver-li clavat un cúter en el coll.

 

Segons han informat fonts de l’Institut Armat, durant la vesprada del dia 16 de juliol, un ciutadà que passejava per un carrer solitari de Torrevieja va ser requerit per un home, que es trobava a l’interior d’un vehicle, perquè li prestara auxili. En acostar-se, va observar que aquest home tenia una ferida sagnant en el coll. Immediatament, va cridar als serveis d’urgència que li van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja.

 

Afortunadament, el tall no va arribar a seccionar cap vas sanguini vital, però per escassos centímetres. Els investigadors de la Guàrdia Civil van prendre mostres biològiques del lloc dels fets per al seu estudi, en el qual van trobar també part d’una fulla retràctil (cúter), presumptament utilitzada per a ferir a la víctima.

 

Acusat d’un delicte d’homicidi

Al principi, les gestions de localització del presumpte autor no van ser fructíferes i la investigació va quedar momentàniament en pausa, fins que tan sols unes setmanes després, es va saber que aquest individu havia acudit a unes dependències policials per a denunciar que havia sigut ell la víctima (per una secció de part d’un dit), sense fer esment de les lesions que li va causar a l’altra persona.

 

Amb aquesta última informació, es va poder materialitzar localització i detenció d’aquest home, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, tenint en compte les seues intencions, per provocar lesions d’especial magnitud i fugir del lloc deixant a la víctima abandonada a la seua sort, en una zona aïllada, on va ser determinant l’auxili del veí que circulava per les proximitats. Segons les investigacions, que van ser dirigides per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, la batussa es va poder originar arran d’unes desavinences de caràcter econòmic. El detingut ja ha ingressat a la presó.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.