Detingut un veí de Petrer per l’assassinat en 2017 d’altre home amb un colp al cap

 

Aquest dimarts era detingut, per part de la Policia Nacional, un home de 58 anys a Petrer, a la comarca del Vinalopó Mitjà, com a presumpte autor de la mort violenta d’un altre home, ocorreguda en setembre de 2017. La víctima era el gerent del restaurant ubicat en el paratge de Rabosa de la localitat.

 

El detingut, que treballa com a vigilant d’aquest parc natural de muntanya de Petrer, va ser arrestat aquest dimarts, al voltant de les 10.00 hores, en un carrer del municipi, i ha passat la nit a la Comissaria d’Elda-Petrer.

 

Posteriorment, aquest dimecres ha sigut traslladat al Jutjat d’Instrucció número 2 d’Elda, on ha passat a disposició judicial, acusat d’un delicte d’homicidi.

 

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de Madrid, en estreta col·laboració amb la Brigada Provincial d’Alacant i la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria d’Elda-Petrer, que durant mesos han treballat en el cas.

 

Assassinat amb un colp al cap

La víctima, de 57 anys i veí d’Elda, va ser assassinat en setembre de 2017, amb un colp al cap, propinat amb una pedra de grans dimensions. El seu cos va ser trobat en el camí d’accés al restaurant del paratge de Rabosa, que regentava des de feia 5 anys.

 

Va ser un empleat d’aquest mateix establiment qui va trobar el cadàver.

 

Detingut un home a Canals per furtar llibres de Rasca i Gana de l’ONCE

La Guàrdia Civil detenia a un home de 26 anys com a presumpte autor de dos delictes en grau de temptativa de robatori amb violència i furt, després de tractar d’escapar amb dos llibres de Rasca i Gana de l’ONCE en el municipi de Canals, a La Costera, i tractar de fer el mateix en la localitat de l’Alcúdia de Crespins, també a la mateixa comarca, en els dos casos sense èxit.

 

Fonts de la Guàrdia Civil, que actuaven en col·laboració amb la Policia Local del municipi, informaven que segons els esbrinaments realitzats, el detingut va ser sorprés per un client, a qui va causar lesions lleus amb una «forta espenta» que el va tirar a terra, quan fugia de l’establiment de Canals, on va ser reduït per diversos vianants.

 

Els agents van descobrir més tard que el detingut ja havia intentat sostraure dos llibres de Rasca i Gana en un altre estanc de l’Alcúdia de Crespins, però que tampoc ho va aconseguir perquè no va poder furtar-li’ls de les mans al treballador del lloc.

 

En el vehicle de l’home, que estava estacionat en els voltants, van trobar quaranta «rasques» de l’ONCE que, al costat dels llibres de Canals i l’Alcúdia de Crespins, sumen un valor de més de 300 euros.

 

Per açò, els agents van procedir a la detenció de l’autor dels fets, a qui se li atribueix un suposat delicte de robatori amb violència en grau de temptativa, i un altre de furt en grau de temptativa.

 

Les diligències van passar a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 1 de Xàtiva.

Últimes notícies

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.