12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detingut un veí de Petrer per l’assassinat en 2017 d’altre home amb un colp al cap

 

Aquest dimarts era detingut, per part de la Policia Nacional, un home de 58 anys a Petrer, a la comarca del Vinalopó Mitjà, com a presumpte autor de la mort violenta d’un altre home, ocorreguda en setembre de 2017. La víctima era el gerent del restaurant ubicat en el paratge de Rabosa de la localitat.

 

El detingut, que treballa com a vigilant d’aquest parc natural de muntanya de Petrer, va ser arrestat aquest dimarts, al voltant de les 10.00 hores, en un carrer del municipi, i ha passat la nit a la Comissaria d’Elda-Petrer.

 

Posteriorment, aquest dimecres ha sigut traslladat al Jutjat d’Instrucció número 2 d’Elda, on ha passat a disposició judicial, acusat d’un delicte d’homicidi.

 

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de Madrid, en estreta col·laboració amb la Brigada Provincial d’Alacant i la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria d’Elda-Petrer, que durant mesos han treballat en el cas.

 

Assassinat amb un colp al cap

La víctima, de 57 anys i veí d’Elda, va ser assassinat en setembre de 2017, amb un colp al cap, propinat amb una pedra de grans dimensions. El seu cos va ser trobat en el camí d’accés al restaurant del paratge de Rabosa, que regentava des de feia 5 anys.

 

Va ser un empleat d’aquest mateix establiment qui va trobar el cadàver.

 

Detingut un home a Canals per furtar llibres de Rasca i Gana de l’ONCE

La Guàrdia Civil detenia a un home de 26 anys com a presumpte autor de dos delictes en grau de temptativa de robatori amb violència i furt, després de tractar d’escapar amb dos llibres de Rasca i Gana de l’ONCE en el municipi de Canals, a La Costera, i tractar de fer el mateix en la localitat de l’Alcúdia de Crespins, també a la mateixa comarca, en els dos casos sense èxit.

 

Fonts de la Guàrdia Civil, que actuaven en col·laboració amb la Policia Local del municipi, informaven que segons els esbrinaments realitzats, el detingut va ser sorprés per un client, a qui va causar lesions lleus amb una “forta espenta” que el va tirar a terra, quan fugia de l’establiment de Canals, on va ser reduït per diversos vianants.

 

Els agents van descobrir més tard que el detingut ja havia intentat sostraure dos llibres de Rasca i Gana en un altre estanc de l’Alcúdia de Crespins, però que tampoc ho va aconseguir perquè no va poder furtar-li’ls de les mans al treballador del lloc.

 

En el vehicle de l’home, que estava estacionat en els voltants, van trobar quaranta “rasques” de l’ONCE que, al costat dels llibres de Canals i l’Alcúdia de Crespins, sumen un valor de més de 300 euros.

 

Per açò, els agents van procedir a la detenció de l’autor dels fets, a qui se li atribueix un suposat delicte de robatori amb violència en grau de temptativa, i un altre de furt en grau de temptativa.

 

Les diligències van passar a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 1 de Xàtiva.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.