Detingut un veí de Petrer per l’assassinat en 2017 d’altre home amb un colp al cap

 

Aquest dimarts era detingut, per part de la Policia Nacional, un home de 58 anys a Petrer, a la comarca del Vinalopó Mitjà, com a presumpte autor de la mort violenta d’un altre home, ocorreguda en setembre de 2017. La víctima era el gerent del restaurant ubicat en el paratge de Rabosa de la localitat.

 

El detingut, que treballa com a vigilant d’aquest parc natural de muntanya de Petrer, va ser arrestat aquest dimarts, al voltant de les 10.00 hores, en un carrer del municipi, i ha passat la nit a la Comissaria d’Elda-Petrer.

 

Posteriorment, aquest dimecres ha sigut traslladat al Jutjat d’Instrucció número 2 d’Elda, on ha passat a disposició judicial, acusat d’un delicte d’homicidi.

 

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de Madrid, en estreta col·laboració amb la Brigada Provincial d’Alacant i la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria d’Elda-Petrer, que durant mesos han treballat en el cas.

 

Assassinat amb un colp al cap

La víctima, de 57 anys i veí d’Elda, va ser assassinat en setembre de 2017, amb un colp al cap, propinat amb una pedra de grans dimensions. El seu cos va ser trobat en el camí d’accés al restaurant del paratge de Rabosa, que regentava des de feia 5 anys.

 

Va ser un empleat d’aquest mateix establiment qui va trobar el cadàver.

 

Detingut un home a Canals per furtar llibres de Rasca i Gana de l’ONCE

La Guàrdia Civil detenia a un home de 26 anys com a presumpte autor de dos delictes en grau de temptativa de robatori amb violència i furt, després de tractar d’escapar amb dos llibres de Rasca i Gana de l’ONCE en el municipi de Canals, a La Costera, i tractar de fer el mateix en la localitat de l’Alcúdia de Crespins, també a la mateixa comarca, en els dos casos sense èxit.

 

Fonts de la Guàrdia Civil, que actuaven en col·laboració amb la Policia Local del municipi, informaven que segons els esbrinaments realitzats, el detingut va ser sorprés per un client, a qui va causar lesions lleus amb una «forta espenta» que el va tirar a terra, quan fugia de l’establiment de Canals, on va ser reduït per diversos vianants.

 

Els agents van descobrir més tard que el detingut ja havia intentat sostraure dos llibres de Rasca i Gana en un altre estanc de l’Alcúdia de Crespins, però que tampoc ho va aconseguir perquè no va poder furtar-li’ls de les mans al treballador del lloc.

 

En el vehicle de l’home, que estava estacionat en els voltants, van trobar quaranta «rasques» de l’ONCE que, al costat dels llibres de Canals i l’Alcúdia de Crespins, sumen un valor de més de 300 euros.

 

Per açò, els agents van procedir a la detenció de l’autor dels fets, a qui se li atribueix un suposat delicte de robatori amb violència en grau de temptativa, i un altre de furt en grau de temptativa.

 

Les diligències van passar a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 1 de Xàtiva.

Últimes notícies

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.