Detingut un veí de Petrer per l’assassinat en 2017 d’altre home amb un colp al cap

 

Aquest dimarts era detingut, per part de la Policia Nacional, un home de 58 anys a Petrer, a la comarca del Vinalopó Mitjà, com a presumpte autor de la mort violenta d’un altre home, ocorreguda en setembre de 2017. La víctima era el gerent del restaurant ubicat en el paratge de Rabosa de la localitat.

 

El detingut, que treballa com a vigilant d’aquest parc natural de muntanya de Petrer, va ser arrestat aquest dimarts, al voltant de les 10.00 hores, en un carrer del municipi, i ha passat la nit a la Comissaria d’Elda-Petrer.

 

Posteriorment, aquest dimecres ha sigut traslladat al Jutjat d’Instrucció número 2 d’Elda, on ha passat a disposició judicial, acusat d’un delicte d’homicidi.

 

La investigació ha sigut duta a terme pel Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de Madrid, en estreta col·laboració amb la Brigada Provincial d’Alacant i la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria d’Elda-Petrer, que durant mesos han treballat en el cas.

 

Assassinat amb un colp al cap

La víctima, de 57 anys i veí d’Elda, va ser assassinat en setembre de 2017, amb un colp al cap, propinat amb una pedra de grans dimensions. El seu cos va ser trobat en el camí d’accés al restaurant del paratge de Rabosa, que regentava des de feia 5 anys.

 

Va ser un empleat d’aquest mateix establiment qui va trobar el cadàver.

 

Detingut un home a Canals per furtar llibres de Rasca i Gana de l’ONCE

La Guàrdia Civil detenia a un home de 26 anys com a presumpte autor de dos delictes en grau de temptativa de robatori amb violència i furt, després de tractar d’escapar amb dos llibres de Rasca i Gana de l’ONCE en el municipi de Canals, a La Costera, i tractar de fer el mateix en la localitat de l’Alcúdia de Crespins, també a la mateixa comarca, en els dos casos sense èxit.

 

Fonts de la Guàrdia Civil, que actuaven en col·laboració amb la Policia Local del municipi, informaven que segons els esbrinaments realitzats, el detingut va ser sorprés per un client, a qui va causar lesions lleus amb una «forta espenta» que el va tirar a terra, quan fugia de l’establiment de Canals, on va ser reduït per diversos vianants.

 

Els agents van descobrir més tard que el detingut ja havia intentat sostraure dos llibres de Rasca i Gana en un altre estanc de l’Alcúdia de Crespins, però que tampoc ho va aconseguir perquè no va poder furtar-li’ls de les mans al treballador del lloc.

 

En el vehicle de l’home, que estava estacionat en els voltants, van trobar quaranta «rasques» de l’ONCE que, al costat dels llibres de Canals i l’Alcúdia de Crespins, sumen un valor de més de 300 euros.

 

Per açò, els agents van procedir a la detenció de l’autor dels fets, a qui se li atribueix un suposat delicte de robatori amb violència en grau de temptativa, i un altre de furt en grau de temptativa.

 

Les diligències van passar a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 1 de Xàtiva.

Últimes notícies

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.