17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut un xic de 21 per trencar-li el nas a la seua nóvia, de 22, en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València (UCOS) han detingut este dimarts a un home de 21 anys per agredir —presumptament— a la seua parella en el barri de Campanar, en la Ciutat de València. Els fets han tingut lloc durant la mitjanit, quan la patrulla va ser requerida per un avís al 092 perquè s’havia agredit a una dona.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van observar uns quants individus forcejant i discutint. Un d’ells es va acostar als agents i els va informar que tenien retinguda a un xic que, suposadament, havia agredit a la seua parella, que també estava allí. Després de parlar amb la víctima, una xica de 22 anys que tenia la cara i la roba plenes de sang, ella va confirmar a la patrulla que la seua parella l’havia agredit, pegant-li punyades i puntades de peu.

 

Posteriorment, la patrulla s’ha entrevistat amb diferents testimonis en la zona que han declarat haver vist com el xic li pegava puntades a la xica, cosa que els va fer intervindre per a evitar que continuara agredint-la. Finalment, el presumpte autor dels fets ha sigut detingut i posat a disposició judicial. Quant a la víctima, va haver de ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència sanitària, ja que presentava una fractura en el nas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.