Detingut un xic de 21 per trencar-li el nas a la seua nóvia, de 22, en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València (UCOS) han detingut este dimarts a un home de 21 anys per agredir —presumptament— a la seua parella en el barri de Campanar, en la Ciutat de València. Els fets han tingut lloc durant la mitjanit, quan la patrulla va ser requerida per un avís al 092 perquè s’havia agredit a una dona.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van observar uns quants individus forcejant i discutint. Un d’ells es va acostar als agents i els va informar que tenien retinguda a un xic que, suposadament, havia agredit a la seua parella, que també estava allí. Després de parlar amb la víctima, una xica de 22 anys que tenia la cara i la roba plenes de sang, ella va confirmar a la patrulla que la seua parella l’havia agredit, pegant-li punyades i puntades de peu.

 

Posteriorment, la patrulla s’ha entrevistat amb diferents testimonis en la zona que han declarat haver vist com el xic li pegava puntades a la xica, cosa que els va fer intervindre per a evitar que continuara agredint-la. Finalment, el presumpte autor dels fets ha sigut detingut i posat a disposició judicial. Quant a la víctima, va haver de ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència sanitària, ja que presentava una fractura en el nas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.