Detingut un xic de 21 per trencar-li el nas a la seua nóvia, de 22, en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València (UCOS) han detingut este dimarts a un home de 21 anys per agredir —presumptament— a la seua parella en el barri de Campanar, en la Ciutat de València. Els fets han tingut lloc durant la mitjanit, quan la patrulla va ser requerida per un avís al 092 perquè s’havia agredit a una dona.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van observar uns quants individus forcejant i discutint. Un d’ells es va acostar als agents i els va informar que tenien retinguda a un xic que, suposadament, havia agredit a la seua parella, que també estava allí. Després de parlar amb la víctima, una xica de 22 anys que tenia la cara i la roba plenes de sang, ella va confirmar a la patrulla que la seua parella l’havia agredit, pegant-li punyades i puntades de peu.

 

Posteriorment, la patrulla s’ha entrevistat amb diferents testimonis en la zona que han declarat haver vist com el xic li pegava puntades a la xica, cosa que els va fer intervindre per a evitar que continuara agredint-la. Finalment, el presumpte autor dels fets ha sigut detingut i posat a disposició judicial. Quant a la víctima, va haver de ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència sanitària, ja que presentava una fractura en el nas.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.