Detingut un xic de 21 per trencar-li el nas a la seua nóvia, de 22, en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València (UCOS) han detingut este dimarts a un home de 21 anys per agredir —presumptament— a la seua parella en el barri de Campanar, en la Ciutat de València. Els fets han tingut lloc durant la mitjanit, quan la patrulla va ser requerida per un avís al 092 perquè s’havia agredit a una dona.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van observar uns quants individus forcejant i discutint. Un d’ells es va acostar als agents i els va informar que tenien retinguda a un xic que, suposadament, havia agredit a la seua parella, que també estava allí. Després de parlar amb la víctima, una xica de 22 anys que tenia la cara i la roba plenes de sang, ella va confirmar a la patrulla que la seua parella l’havia agredit, pegant-li punyades i puntades de peu.

 

Posteriorment, la patrulla s’ha entrevistat amb diferents testimonis en la zona que han declarat haver vist com el xic li pegava puntades a la xica, cosa que els va fer intervindre per a evitar que continuara agredint-la. Finalment, el presumpte autor dels fets ha sigut detingut i posat a disposició judicial. Quant a la víctima, va haver de ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència sanitària, ja que presentava una fractura en el nas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.