Detingut un xic de 21 per trencar-li el nas a la seua nóvia, de 22, en València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat de la Policia Local de València (UCOS) han detingut este dimarts a un home de 21 anys per agredir —presumptament— a la seua parella en el barri de Campanar, en la Ciutat de València. Els fets han tingut lloc durant la mitjanit, quan la patrulla va ser requerida per un avís al 092 perquè s’havia agredit a una dona.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van observar uns quants individus forcejant i discutint. Un d’ells es va acostar als agents i els va informar que tenien retinguda a un xic que, suposadament, havia agredit a la seua parella, que també estava allí. Després de parlar amb la víctima, una xica de 22 anys que tenia la cara i la roba plenes de sang, ella va confirmar a la patrulla que la seua parella l’havia agredit, pegant-li punyades i puntades de peu.

 

Posteriorment, la patrulla s’ha entrevistat amb diferents testimonis en la zona que han declarat haver vist com el xic li pegava puntades a la xica, cosa que els va fer intervindre per a evitar que continuara agredint-la. Finalment, el presumpte autor dels fets ha sigut detingut i posat a disposició judicial. Quant a la víctima, va haver de ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència sanitària, ja que presentava una fractura en el nas.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.